He, wat jammer!

09-11-2010 17:47 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nooit zo gelukkig geweest in de liefde. Door problemen vroeger stond ik er ook helemaal niet voor open, dus eigenlijk was het nog niet eens zo'n probleem. Sinds een dik jaar nu, merk ik dat steeds vaker dacht 'het zou wel eens leuk zijn'. Jaren hard aan mezelf gewerkt, veel overwonnen, gevoel voor eigenwaarde (een beetje) terug. Eigenlijk alles wel op de rit dus Nu was ik helemaal niet wanhopig op zoek, maar -in tegenstelling tot daarvoor- stond (sta) ik er wel voor open.

En opeens was het daar. Op een moment dat ik het he-le-maal niet verwacht, op een zakenreis in het buitenland. Een 'collega' uit de sector, maar wel van een ander bedrijf. We raakten aan de praat, de dag erna weer, en daarna weer, en opeens dacht ik 'wat ben jij leuk!'. Gedurende de week ongelofelijk staan flirten (voor het eerst sinds... nouja, héél lang!) en na een week 'ergens' (in de duinen bij het hotel - erg romantische plek al zeg ik het zelf) afgesproken en is er gezoend (ook voor het eerst sinds hééél lang! ), en de 4 avonden daarna ook Daarna moesten we beide ergens anders heen, maar afgesproken contact te houden en elkaar weer te zien als in in December in zijn stad (buitenland) moet werken.

Maar nu, het contact -wat zo leuk begon- verwaterd (zoals verwacht kan worden na zo'n korte tijd), er wordt minder gereageerd van zijn kant en is het tijd om de conclusie te trekken 'He's just not that into you'.

En dat vind ik jammer!

Jammer omdat ik die avonden zo fijn vond, omdat ik me voor het eerst sinds tijden weer zo lekker op mijn gemak voelde, omdat er al zolang niemand was geweest die op die manier in mijn geïnteresseerd was Jammer omdat het ook wel lekker was voor mijn 'ego', dat er eens iemand anders -buiten je moeder- tegen je zegt dat je zo leuk bent. Maar vooral vind ik het jammer dat het maar zo kort heeft geduurd, ik had graag gekeken hoe het eventueel verder was gegaan, of in elk geval nog een paar dagen extra van dat leuke, fijne gevoel had kunnen genieten. Nouja, jammer dus!

Geen idee wat ik nu precies met dit topic wil, maar ik vind het erg prettig om het even van me af te schrijven!
Is ook jammer.

Maar misschien kun je het positieve gevoel dat je tijdens het geflirt had, gebruiken om weer open te staan voor een nieuw, leuk contact. En wie weet komt er vanzelf een keer een haske leuke kerel op je pad!
Dat ga ik inderdaad proberen Het smaakte naar meer zal ik maar zeggen
Ja, snap wat je bedoelt, maart, probeer te genieten van de mooie en fijne momenten en kijk terug met een glimlach...
Je bent op de goede weg! Je zit in een nieuwe flow!!! Flirten met die handel!!! Op een gegeven moment kom je mister Right echt wel tegen! You go go go go girl!!
Jammer, maar.. je bent wel weer wakker geworden en je zult zien dat er meerdere mannen zijn die anders naar je kijken dan dat je moeder doet

Als daar geen leuke bijzit, dan weet ik het niet meer.
Niets toe te voegen aan wat hier al gezegd is, behalve briljante avatar en motto!

Ik hoop dat je snel weer een leuke man tegenkomt!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Ik snap het wel hoor Hanneke. Je hebt even geproefd van de liefde en dat smaakte naar meer.

Maar er zijn ook meer leuke mannen dan deze ene op de wereld, dus hou je ogen en hart open en zie maar wat er binnenkomt...
quote:Kapara schreef op 09 november 2010 @ 18:00:

Je bent op de goede weg! Je zit in een nieuwe flow!!! Flirten met die handel!!! Op een gegeven moment kom je mister Right echt wel tegen! You go go go go girl!!

Ik moet ik elk geval weer hard lachen, dank jullie wel!

En het is ook zo, ik heb er echt zin in om weer eens zoiets te krijgen, dus ik ga zeker meer flirten de komende tijd, haha
Dat je toch na heel wat moeilijke momenten, toch weer gedurfd hebt om weer iemand weer in je leven toe te laten. Hoe kort ook, het geeft je hopelijk weer meer zelfvertrouwen voor wanneer je weer een hartstikke leuke gozer tegenkomt!

idd briljante avatar, het was niet thomas berge toch? die flirt in het buitenland?
quote:Chameleon schreef op 09 november 2010 @ 18:07:

Ik snap het wel hoor Hanneke. Je hebt even geproefd van de liefde en dat smaakte naar meer. Dat heb je mooi gezegd, ik denk inderdaad dat dat het is
quote:Medatative_rose schreef op 09 november 2010 @ 18:11:

Dat je toch na heel wat moeilijke momenten, toch weer gedurfd hebt om weer iemand weer in je leven toe te laten. Hoe kort ook, het geeft je hopelijk weer meer zelfvertrouwen voor wanneer je weer een hartstikke leuke gozer tegenkomt!

idd briljante avatar, het was niet thomas berge toch? die flirt in het buitenland?Whoehahahahahaha, nee, Thomas Berge is 1) te jong en 2) absoluut niet mijn type. Fan van Marga ben ik dan wel weer
ach idd wat jammer zeg.

Je lijkt me wel een toffe vrouw dus je komt vast wel iemand tegen:-)
quote:Emaiden schreef op 09 november 2010 @ 18:15:

ach idd wat jammer zeg.

Je lijkt me wel een toffe vrouw dus je komt vast wel iemand tegen:-)

Dank je

Wat leuk, al die berichten, ik voel me meteen een stukje beter!
Ik vraag me af met minder reageren vanaf zijn kant, is dat minder of helemaal niet meer?

Jullie hebben toch afgesproken om elkaar weer te zien in december? Gaat dat dan ook niet meer door?
Ik vind eigenlijk dat je als motto moet nemen:

Hier, hier, hier, hier, hier, daaristie, hier, hier, hier Thomassssss hier hier hier.

Beetje zelfde vraag als Julia,

Het is toch nog niet zeker dat hij 'just not that into you' is

Je weet maar nooit, toch...
quote:julia7 schreef op 09 november 2010 @ 19:03:

Ik vraag me af met minder reageren vanaf zijn kant, is dat minder of helemaal niet meer?

Jullie hebben toch afgesproken om elkaar weer te zien in december? Gaat dat dan ook niet meer door?Dat is gewoon minder, nu vanaf vrijdag niet bijvoorbeeld, terwijl hij wel online is geweest. Wat mij betreft gaat December wel gewoon door. Vorige week heb ik de data gemaild dat ik er zou zijn (was nog onbekend) en daar reageerde hij een beetje lauw op vond ik, maar als het goed is gaan we wel. Zelf heb ik wel zoiets van, als 'ie me echt leuk vind, dan reageert 'ie sowieso, druk of niet, dan maak je tijd. Als dat het niet is, dan is het straks misschien een leuke vriendschap, en dan is dat ook goed Ik hoop gewoon nergens op, en met veel geluk dan heb ik in December gewoon (weer) een leuke flirt en dan geniet ik er extra van
quote:Paque_ schreef op 09 november 2010 @ 19:11:

Ik vind eigenlijk dat je als motto moet nemen:

Hier, hier, hier, hier, hier, daaristie, hier, hier, hier Thomassssss hier hier hier.

Done
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Er kunnen geen smilies in je motto he? Want ik wil eigenlijk nog wel een auto die wegrijdt erbij hebben
Oh ja, zo jammer.. Ik ken het. Ook al wil je niet perse iets, dat contact en gevoel is gewoon zo lekker. Maar good men come in pairs, dus wie weet!

Wat was je motto eerst? Vind deze echt grappig..
oehahahaha
Eerst had ik gewoon "Thomas! Thomaaaas! Thomaaaaaaas!!!"

Deze is veruit beter

(en dan hoop ik op een leuke helft van het 'pair'!)
http://www.youtube.com/watch?v=ciwJR47H21s

Jammer dat dat stukje er niet in zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven