Heb ik het verpest?
woensdag 6 maart 2019 om 22:40
Hallo!
Een jongen waarmee ik twee erg leuke dates heb gehad is nu op vakantie. De eerste dagen van zijn vakantie was ons contact erg leuk en hebben we veel gepraat, dit kwam omdat hij best alleen was. Daarna heeft hij besloten om een paar dagen naar een andere plek te gaan.
Zijn ex komt uit het land waar hij nu op vakantie is en is daar ook, evenals een aantal vrienden. Dit heeft hij gewoon gezegd via de app. Hij zei dat hij de eerste dag op die nieuwe plek met zn ex op pad was (ik vind dit wel een beetje gek). Sindsdien doet hij een beetje afstandelijk. En heeft hij het volgende gezegd: let’s take it easy. We hebben elkaar pas twee keer gezien en dat was erg leuk! Maar ik weet nog niet zo goed hoe ik erin sta.. maar dat wil ik wel ontdekken wanneer ik weer terugben.
Ik heb hierop geantwoord: ik wil ook niet te hard van stapel lopen. Maar vond het wel heel gezellig met je en ben indd ook benieuwd waar het naar kan leiden als je terugbent.
Hier heb ik vervolgens geen bericht op terug gekregen en dit maakt me eerlijk gezegd wel een beetje onzeker. Wat denken jullie van de situatie?
Een jongen waarmee ik twee erg leuke dates heb gehad is nu op vakantie. De eerste dagen van zijn vakantie was ons contact erg leuk en hebben we veel gepraat, dit kwam omdat hij best alleen was. Daarna heeft hij besloten om een paar dagen naar een andere plek te gaan.
Zijn ex komt uit het land waar hij nu op vakantie is en is daar ook, evenals een aantal vrienden. Dit heeft hij gewoon gezegd via de app. Hij zei dat hij de eerste dag op die nieuwe plek met zn ex op pad was (ik vind dit wel een beetje gek). Sindsdien doet hij een beetje afstandelijk. En heeft hij het volgende gezegd: let’s take it easy. We hebben elkaar pas twee keer gezien en dat was erg leuk! Maar ik weet nog niet zo goed hoe ik erin sta.. maar dat wil ik wel ontdekken wanneer ik weer terugben.
Ik heb hierop geantwoord: ik wil ook niet te hard van stapel lopen. Maar vond het wel heel gezellig met je en ben indd ook benieuwd waar het naar kan leiden als je terugbent.
Hier heb ik vervolgens geen bericht op terug gekregen en dit maakt me eerlijk gezegd wel een beetje onzeker. Wat denken jullie van de situatie?
donderdag 7 maart 2019 om 08:20
hopelozesingle schreef: ↑07-03-2019 00:35Bedankt allemaal, best goed advies eigenlijk. Ook de wat nare opmerkingen hebben op de een of andere manier geholpen.
Ik wacht het inderdaad af tot hij terug is. Hij is met zijn ex inderdaad en ik denk dat hij nog gevoelens voor haar heeft vandaar mijn onzekerheid eigenlijk. Maarja wat zijn twee dates.. waarom maak ik me druk om wat een vreemde doet? Geen idee eigenlijk maar het doet me wel wat blijkbaar anders had ik er geen topic over geopend.
Meer advies of discussies zijn welkom![]()
En waar baseer jij je gevoel op? Je kent deze man amper en je weet nu al wat hij doet? Moet hij zich verantwoorden voor het gedrag van je vorige vriendjes?
De relatie is niet voor niets uit. Er zijn echt mensen die gewoon nog goed met hun ex kunnen omgaan. Leuke man/vrouw maar niet als relatie.
Ga als je blieft wat doen aan je onzekerheid. En ga ook niet invullen voor een ander. Een goede relatie wordt gebouwd om COMMUNICATIE. Praten met elkaar, en vooral luisteren.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
donderdag 7 maart 2019 om 09:09
Nouja ik kan moeilijk na twee dates al verwachten dat we exclusief zijn.
En @hamerhaai wat een aannames zeg. Heb hiervoor een hele leuke vriend gehad waar ik het zelf mee heb verpest dus daar ligt het niet aan. Maar er zijn verschillende aanwijzingen die ik hier niet heb gedeeld die mij dat gevoel geven.
En @hamerhaai wat een aannames zeg. Heb hiervoor een hele leuke vriend gehad waar ik het zelf mee heb verpest dus daar ligt het niet aan. Maar er zijn verschillende aanwijzingen die ik hier niet heb gedeeld die mij dat gevoel geven.
donderdag 7 maart 2019 om 09:12
Als hij je nu dat gevoel al heeft door ‘verschillende aanwijzingen’ zou ik er lekker mee kappen.hopelozesingle schreef: ↑07-03-2019 09:09Nouja ik kan moeilijk na twee dates al verwachten dat we exclusief zijn.
donderdag 7 maart 2019 om 12:00
hopelozesingle schreef: ↑07-03-2019 09:09Nouja ik kan moeilijk na twee dates al verwachten dat we exclusief zijn.
Dat mag best hoor. Tegenwoordig moet je dat naar elkaar communiceren, maar ik sta er wel zo in. Als ik met iemand aan het daten ben, met de bedoeling iets serieus in het verschiet, vind ik het niet charmant als ie ook nog met anderen de koffer induikt. Met daten en verliefdheid verwacht ik toch dat we op elkaar gefocust zijn, niet op andere passanten. Gelukkig dacht mijn vriend er precies zo over
Deze man laat je weten dat jullie niet exclusief zijn. Hij laat in het midden waarom, maar daar wil ik best een aanname voor doen of iets verzinnen
Such fun!1
donderdag 7 maart 2019 om 15:33
@MarindaH
Ik vind in principe ook dat als je eenmaal aan het daten bent dat je op elkaar moet focussen. Maar ik heb het gevoel dat we elkaar op het verkeerde moment ontmoet hebben. Zo'n lange vakantie tussendoor is niet echt ideaal om het zo te zeggen.
Ik wacht op dit moment sowieso af tot hij een bericht stuurt. En als we elkaar weer in het echt zien wil ik graag weten welke rol zijn ex nog speelt in zijn leven en zijn gevoelens. Als hij nog niet over haar heen is ga ik geen tijd meer aan hem verspillen.
Maar ik wil het wel eerst van hem horen en geen aannames maken gebaseerd op een paar appjes.
Beetje background info: het is zo'n 1,5 jaar geleden uit gegaan met zijn ex maar hij heeft nog wel foto's met haar op zijn sociale media staan. Ik heb hem hiernaar gevraagd en zijn antwoord was dat hij het niet zo raar vond omdat het wel herinneringen zijn en verder niks betekenen volgens hem.
Hoe kijken jullie tegen foto's met exen op sociale media wanneer het al een lange tijd uit is?
Ik vind in principe ook dat als je eenmaal aan het daten bent dat je op elkaar moet focussen. Maar ik heb het gevoel dat we elkaar op het verkeerde moment ontmoet hebben. Zo'n lange vakantie tussendoor is niet echt ideaal om het zo te zeggen.
Ik wacht op dit moment sowieso af tot hij een bericht stuurt. En als we elkaar weer in het echt zien wil ik graag weten welke rol zijn ex nog speelt in zijn leven en zijn gevoelens. Als hij nog niet over haar heen is ga ik geen tijd meer aan hem verspillen.
Maar ik wil het wel eerst van hem horen en geen aannames maken gebaseerd op een paar appjes.
Beetje background info: het is zo'n 1,5 jaar geleden uit gegaan met zijn ex maar hij heeft nog wel foto's met haar op zijn sociale media staan. Ik heb hem hiernaar gevraagd en zijn antwoord was dat hij het niet zo raar vond omdat het wel herinneringen zijn en verder niks betekenen volgens hem.
Hoe kijken jullie tegen foto's met exen op sociale media wanneer het al een lange tijd uit is?
donderdag 7 maart 2019 om 16:25
Ik heb van een ex van een jaar of 5 geleden nog foto's op mijn social media staan en heb toch echt geen seks meer met hem.
Het interesseert me echt geen reet als mijn partner dat zou hebben.
Maar waarom wil je met hem verder? je vertrouwt hem totaal niet en wil nu al dat hij verantwoording aan je af gaat leggen.
Het interesseert me echt geen reet als mijn partner dat zou hebben.
Maar waarom wil je met hem verder? je vertrouwt hem totaal niet en wil nu al dat hij verantwoording aan je af gaat leggen.
donderdag 7 maart 2019 om 16:40
Alles is in theorie mogelijk, dus waarom niet?
En of hij nou wel of niet dat halve continent ligt te neuken, TO vertrouwt hem niet en heeft pas 2 dates met hem gehad. Dan kap je er toh mee? Tenzij je wantrouwen voelen lekker vindt op te voelen.
donderdag 7 maart 2019 om 17:14
Ik vertrouwde hem wel voor zover dat kan na twee dates. En ook omdat hij zelf aangaf dat hij daar een paar dagen met zijn ex is. Dat geeft in mijn ogen wel aan dat hij eerlijk is. Maarja het is natuurlijk een beeeetje verdacht als hij daarna meer dan een dag niks meer zegt.
Ik wil er dus niet zomaar mee kappen omdat de klik naar mijn gevoel sterk was. Ik vind het zo zonde om het op te geven..
Ik ben ook niet echt actief op datinggebied dus dat ik dan zo'n leuke jongen heb ontmoet doet me toch wel echt wat.
Ik wil er dus niet zomaar mee kappen omdat de klik naar mijn gevoel sterk was. Ik vind het zo zonde om het op te geven..
Ik ben ook niet echt actief op datinggebied dus dat ik dan zo'n leuke jongen heb ontmoet doet me toch wel echt wat.
donderdag 7 maart 2019 om 17:15
Grappig, ik kan me nog een topic herinneren over een vrouw die aan het daten was met een man en hij had in de datefase een andere vrouw zwanger gemaakt. Die man werd nog niet niet aan de hoogste boom opgeknoopt, want anderen neuken terwijl je aan het daten bent, is toch echt ongehoord. Hier net omgekeerd. Hoe durft TO ook maar iets te verwachten van haar date. Vrijheid blijheid.
Het is hier maar net hoe de wind waait en hoe dan ook, een TO die onzeker is, is de pineut. want onzekerheid willen we hier niet. Is er al een therapietje aangeraden?
Het is hier maar net hoe de wind waait en hoe dan ook, een TO die onzeker is, is de pineut. want onzekerheid willen we hier niet. Is er al een therapietje aangeraden?
...
donderdag 7 maart 2019 om 17:18
hahaha jeetje maar dan kom je ook met een verhaal zeg! moet er niet aan denken, heeel gauw wegwezen. Ik vind dat je zelf wel aanvoelt of het exclusief is of niet en ik voelde dat niet zo voordat hij op vakantie ging en hij blijkbaar ook niet. Twee dates is eigenlijk helemaal niks dus hij mag lekker doen wat hij wilt. Wat mij dwars zit is dat het met zijn ex is. Ik heb geen zin dat hij stiekem nog aan zijn ex denkt maar tegen mij gaat zeggen wanneer hij terug is dat hij geen gevoelens meer voor haar heeft. Maarja ik kan moeilijk in zijn gedachten kijken, dus dat maakt het ook zo lastig.
En nee therapie is niet nodig hahaha ik denk dat je zelf ook wel eens onzeker bent, ga je ook niet voor in therapie toch?
En nee therapie is niet nodig hahaha ik denk dat je zelf ook wel eens onzeker bent, ga je ook niet voor in therapie toch?
donderdag 7 maart 2019 om 17:21
Uh, waar wordt duidelijk dan dat hij daadwerkelijk neukt? Allemaal invulling, aannames en wantrouwen. Waarom zou je dan met zo iemand verder willen daten? De klik? En dan de rest van je leven afvragen of hij een ex neukt en elke keer als hij die kant uit wil hysterische ruzies, want die ex.Anárion schreef: ↑07-03-2019 17:15Grappig, ik kan me nog een topic herinneren over een vrouw die aan het daten was met een man en hij had in de datefase een andere vrouw zwanger gemaakt. Die man werd nog niet niet aan de hoogste boom opgeknoopt, want anderen neuken terwijl je aan het daten bent, is toch echt ongehoord. Hier net omgekeerd. Hoe durft TO ook maar iets te verwachten van haar date. Vrijheid blijheid.
Ik zou er mooi voor passen en lekker iemand gaan daten waar ik wel vertrouwen in heb.
donderdag 7 maart 2019 om 17:22
Ga dan je eigen weg.hopelozesingle schreef: ↑07-03-2019 17:18hahaha jeetje maar dan kom je ook met een verhaal zeg! moet er niet aan denken, heeel gauw wegwezen. Ik vind dat je zelf wel aanvoelt of het exclusief is of niet en ik voelde dat niet zo voordat hij op vakantie ging en hij blijkbaar ook niet. Twee dates is eigenlijk helemaal niks dus hij mag lekker doen wat hij wilt. Wat mij dwars zit is dat het met zijn ex is. Ik heb geen zin dat hij stiekem nog aan zijn ex denkt maar tegen mij gaat zeggen wanneer hij terug is dat hij geen gevoelens meer voor haar heeft. Maarja ik kan moeilijk in zijn gedachten kijken, dus dat maakt het ook zo lastig.
donderdag 7 maart 2019 om 17:25
Ik zeg ook niet dat hij haar neukt, het is alleen een beetje toevallig dat hij opeens meer dan een dag niks meer zegt (de tijd dat hij dus met zijn ex is). Stel dat ik een relatie met hem krijg en ik weet zeker dat er niks meer tussen hun speelt ga ik zeker niet hysterisch lopen doen, waarom zou ik. MAar dan moet hij mij ook het gevoel geven dat er niks is toch?
En zoals ik net zei, ik vind het lastig om los te laten wanneer ik eigenlijk nog niks zeker weet, niet eens of die dus met haar neukt of niet. Allemaal aannames die ik maak maar waar ik wel onzeker van wordt.
En zoals ik net zei, ik vind het lastig om los te laten wanneer ik eigenlijk nog niks zeker weet, niet eens of die dus met haar neukt of niet. Allemaal aannames die ik maak maar waar ik wel onzeker van wordt.
donderdag 7 maart 2019 om 17:26
Is ook invulling, ik heb geen idee wat die man doet. Blijkbaar gaan de meesten er vanuit dat hij het weer met de ex doet. Ik denk persoonlijk dat hij lekker van zijn vakantie geniet en denkt, dat daten komt daarna wel weer.Moire schreef: ↑07-03-2019 17:21Uh, waar wordt duidelijk dan dat hij daadwerkelijk neukt? Allemaal invulling, aannames en wantrouwen. Waarom zou je dan met zo iemand verder willen daten? De klik? En dan de rest van je leven afvragen of hij een ex neukt en elke keer als hij die kant uit wil hysterische ruzies, want die ex.
Ik zou er mooi voor passen en lekker iemand gaan daten waar ik wel vertrouwen in heb.
...
donderdag 7 maart 2019 om 17:27
Dat denk ik ook, maar TO niet.
Zou jij je tijd dan nog besteden aan iemand die je blijkbaar wantrouwt? Ik niet.
donderdag 7 maart 2019 om 17:29
Nee, dat moet hij niet. Het wantrouwen zit in jou.hopelozesingle schreef: ↑07-03-2019 17:25Ik zeg ook niet dat hij haar neukt, het is alleen een beetje toevallig dat hij opeens meer dan een dag niks meer zegt (de tijd dat hij dus met zijn ex is). Stel dat ik een relatie met hem krijg en ik weet zeker dat er niks meer tussen hun speelt ga ik zeker niet hysterisch lopen doen, waarom zou ik. MAar dan moet hij mij ook het gevoel geven dat er niks is toch?
Je vindt het te toevallig dat hij een dag niets laat horen, net nadat hij zijn ex had ontmoet. Dan ben je niet bang dat ze het druk hebben met kamelen wassen, maar dat ze het te druk hebben met elkaar te seksen.
Mens, het zijn 2 dates. ga verder met je leven en laat hem zijn leven leiden. Het matcht niet, anders was die ex niet zo'n probleem geweest.
donderdag 7 maart 2019 om 17:30
Jullie doen net alsof dat zo gek is om te denken hahaha sorry maar dat is een vrij logische aanname lijkt mij. Vooral als hij ook nog foto's met haar op social media heeft staan, de eerste dagen veel contact met me zocht en nu die met zijn ex is niet meer. Maar nee het is raar van mij om te denken dat ze iets met elkaar doen. Het is echt de meest logische verklaring die ik kan bedenken so far.. mocht je zelf een betere verklaring hebben hoor ik het graag