Heb ik het verpest?

06-03-2019 22:40 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Een jongen waarmee ik twee erg leuke dates heb gehad is nu op vakantie. De eerste dagen van zijn vakantie was ons contact erg leuk en hebben we veel gepraat, dit kwam omdat hij best alleen was. Daarna heeft hij besloten om een paar dagen naar een andere plek te gaan.

Zijn ex komt uit het land waar hij nu op vakantie is en is daar ook, evenals een aantal vrienden. Dit heeft hij gewoon gezegd via de app. Hij zei dat hij de eerste dag op die nieuwe plek met zn ex op pad was (ik vind dit wel een beetje gek). Sindsdien doet hij een beetje afstandelijk. En heeft hij het volgende gezegd: let’s take it easy. We hebben elkaar pas twee keer gezien en dat was erg leuk! Maar ik weet nog niet zo goed hoe ik erin sta.. maar dat wil ik wel ontdekken wanneer ik weer terugben.

Ik heb hierop geantwoord: ik wil ook niet te hard van stapel lopen. Maar vond het wel heel gezellig met je en ben indd ook benieuwd waar het naar kan leiden als je terugbent.

Hier heb ik vervolgens geen bericht op terug gekregen en dit maakt me eerlijk gezegd wel een beetje onzeker. Wat denken jullie van de situatie?
hopelozesingle schreef:
07-03-2019 17:31
@moire,
kijk nu zeg je iets zinnings. misschien matcht het in zijn ogen niet nee en is die daarom zo stil nu die weer met zijn ex is.
Dat zeg ik helemaal niet!

Jullie matchen niet. Hij gaat nog graag met zijn ex om, jij vindt dat eigenlijk niet kunnen.
hopelozesingle schreef:
07-03-2019 17:30
Jullie doen net alsof dat zo gek is om te denken hahaha sorry maar dat is een vrij logische aanname lijkt mij. Vooral als hij ook nog foto's met haar op social media heeft staan, de eerste dagen veel contact met me zocht en nu die met zijn ex is niet meer. Maar nee het is raar van mij om te denken dat ze iets met elkaar doen. Het is echt de meest logische verklaring die ik kan bedenken so far.. mocht je zelf een betere verklaring hebben hoor ik het graag
Ik vind het helemaal geen logische aanname.

De logische verklaring: hij heeft vakantie. Of hij ligt inderdaad te seksen. Hoe dan ook, jij vertrouwt hem niet en wat hij ook doet, hij zal het nooit kunnen 'bewijzen' aan je.
Het lijkt me dus sterk dat we niet matchen aangezien een klik toch wel van twee kanten komt en ik hem echt heb gehoord bij wijze van haha. Maarja ik denk dat hij gewoon in de war is nu hij zn ex weer ziet na meer dan een jaar.

Ik vind het wel kunnen om je ex te zien en ff bij te kletsen maar niet om hele dagen te gaan feesten samen. Tikkeltje te gezellig naar mijn mening
hopelozesingle schreef:
07-03-2019 17:33
Het lijkt me dus sterk dat we niet matchen aangezien een klik toch wel van twee kanten komt en ik hem echt heb gehoord bij wijze van haha. Maarja ik denk dat hij gewoon in de war is nu hij zn ex weer ziet na meer dan een jaar.

Ik vind het wel kunnen om je ex te zien en ff bij te kletsen maar niet om hele dagen te gaan feesten samen. Tikkeltje te gezellig naar mijn mening
Hij wel!!!!
Dus matchen jullie niet. Heeft een ruk met klik te maken, maar met je waarden,.
Hij hoeft het ook niet te bewijzen. het enige wat hij moet bewijzen is dat hij voor mij gaat wanneer hij weer terug is en dat zijn ex verleden tijd is. Al hebben ze lekker lopen neuken, zolang er maar geen gevoelens zijn. ik heb ook met mijn ex lopen neuken jaren nadat het uit was maar had daar zero gevoelens bij en daar draait het om bij mij.
Zijn waarden zijn blijkbaar een stuk 'losser' dan die van mij dan
Je bent pas 2 keer op date geweest met deze man, jullie hebben niet eens een relatie en je doet al zo onzeker en dat is alles behalve aantrekkelijk.
En ook je naam komt echt hopeloos over. Waarom doe je zo?
hopelozesingle schreef:
07-03-2019 17:36
Zijn waarden zijn blijkbaar een stuk 'losser' dan die van mij dan
Of minder verstikkend, het is maar hoe je er naar kijkt.

Je bent nu al langer bezig met die gast dan aan tijd die jullie letterlijk samen hebben doorgebracht. Zegt genoeg toch?
Misschien gewoon een andere man zoeken?
Mijn nickname heeft hier eigenlijk niks mee te maken haha, spijt ervan want blijkbaar denkt iedereen dat je nickname een directe reflectie is van je mood ofzo.
Mag een mens onzeker zijn?
hopelozesingle schreef:
07-03-2019 17:39
Mijn nickname heeft hier eigenlijk niks mee te maken haha, spijt ervan want blijkbaar denkt iedereen dat je nickname een directe reflectie is van je mood ofzo.
Mag een mens onzeker zijn?
Je bent niet onzeker, je bent wantrouwend.
Tsja ik ben aan het zoeken naar andere leuke mannen, helaas liggen ze niet voor het oprapen.
Ik ben wantrouwend omdat ik iemand ben die 100 procent voor iemand gaat en geen zin heeft om haar hart te laten breken door iemand die maar 80 procent kan geven bij wijze van
hopelozesingle schreef:
07-03-2019 17:41
Ik ben wantrouwend omdat ik iemand ben die 100 procent voor iemand gaat en geen zin heeft om haar hart te laten breken door iemand die maar 80 procent kan geven bij wijze van
Ja, dus ben je wantrouwend en kan je nou net de leuke dingen voor jezelf verpesten.
Of je gaat ervoor, of niet. Voor deze man ga je overduidelijk niet, want je vertrouwt hem niet.
hopelozesingle schreef:
07-03-2019 17:41

Dan kan je misschien maar beter een andere man zoeken.

En je misschien een beetje minder hopeloos opstellen?
Leg me uit hoe ik mij precies hopeloos opstel?
ik ben serieus benieuwd.

en ik ga er dus juist voor maar hij blijkbaar niet. zonde
hopelozesingle schreef:
07-03-2019 17:44
Leg me uit hoe ik mij precies hopeloos opstel?
ik ben serieus benieuwd.

en ik ga er dus juist voor maar hij blijkbaar niet. zonde
En dit verzin je echt helemaal zelf.
Als hij normaal was blijven doen was er toch niks aan de hand geweest. ik zou 100 procent voor hem gaan, maar als hij mij tekens geeft dat hij dat niet doet dan trek ik mij ook terug
hopelozesingle schreef:
07-03-2019 17:46
Als hij normaal was blijven doen was er toch niks aan de hand geweest. ik zou 100 procent voor hem gaan, maar als hij mij tekens geeft dat hij dat niet doet dan trek ik mij ook terug
Je bent niet wijs.
of je bedoelt dat hij niet 100 procent voor mij gaat.
nee dat klopt dat verzin ik helemaal zelf.
daarom dat ik ook gewoon met hem wil spreken om dit te kunnen pijlen. en weer een date wil om hem in het echt te kunnen spreken. maar ja dat zal ik nog even opmeoten wachten
ach dat zeggen ze wel vaker :P
Ik vind het juist raar dat mensen verwachten dat iemand 100% voor je gaat obv 2 leuke dates.
Hoe realistisch en haalbaar zijn dat soort verwachtingen nou eigenlijk?

En het is de vraag of het wel zo goed is dat je zelf meteen al 100% "ervoor gaat", voor iemand die eigenlijk nog praktisch een vreemde voor je is, misschien zou je jezelf een beetje af kunnen remmen daarin, zodat je zelf ook eerst een beetje weet wat voor vlees je in de kuip hebt en wat je aan hem hebt?

Dat ie minder laat horen als zijn ex in de buurt is kan ook zijn omdat hij misschien wel redenen heeft dat ie nog niet wil dat zij weet dat hij aan het daten is?
Misschien verwacht hij gezeur of dat ze zich daardoor gekwetst wordt of vanalles gaat vragen, terwijl dit nog zo pril is met jou dat hij het daar niet over wil hebben?
Of gewoon ontzettend gezellig is met die vriendengroep en hij het wel voldoende vindt dat ie jou heeft laten weten je te willen blijven zien als ie terug is?

Maw: ga niet zelf invullen wat ie met die ex wel of niet heeft of beleeft op vakantie, je bent er niet bij en er is niks verdachts aan ook, is jouw eigen onzekerheid en misschien wel omdat jij zelf nog (onbetekenende) seks had met jóuw ex?

Ongeduldig en argwanend/ wantrouwig zijn maakt je er niet aantrekkelijker op.
Relax en kijk nou eerst eens wat meer dates aan, zodat evt gevoelens tenminste op meer gebaseerd zijn dan dit kleine beetje wat je tot nu toe meegekregen hebt van hem.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Jij denkt echt teveel na TO. Het waren twee dates. Stel je verwachtingen bij en wacht tot date drie. Of stop er nu mee en ga verder daten.
I told you walking was idiotic.
Wat een gedoe nu al. Wil je dit echt nig rekken? Het klinkt vermoeiend en niet leuk.
Bloody_Mary schreef:
07-03-2019 22:01
Wat een gedoe nu al. Wil je dit echt nig rekken? Het klinkt vermoeiend en niet leuk.
Dit!
''Geen woorden maar daden''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven