Heb ik het verpest?
woensdag 6 maart 2019 om 22:40
Hallo!
Een jongen waarmee ik twee erg leuke dates heb gehad is nu op vakantie. De eerste dagen van zijn vakantie was ons contact erg leuk en hebben we veel gepraat, dit kwam omdat hij best alleen was. Daarna heeft hij besloten om een paar dagen naar een andere plek te gaan.
Zijn ex komt uit het land waar hij nu op vakantie is en is daar ook, evenals een aantal vrienden. Dit heeft hij gewoon gezegd via de app. Hij zei dat hij de eerste dag op die nieuwe plek met zn ex op pad was (ik vind dit wel een beetje gek). Sindsdien doet hij een beetje afstandelijk. En heeft hij het volgende gezegd: let’s take it easy. We hebben elkaar pas twee keer gezien en dat was erg leuk! Maar ik weet nog niet zo goed hoe ik erin sta.. maar dat wil ik wel ontdekken wanneer ik weer terugben.
Ik heb hierop geantwoord: ik wil ook niet te hard van stapel lopen. Maar vond het wel heel gezellig met je en ben indd ook benieuwd waar het naar kan leiden als je terugbent.
Hier heb ik vervolgens geen bericht op terug gekregen en dit maakt me eerlijk gezegd wel een beetje onzeker. Wat denken jullie van de situatie?
Een jongen waarmee ik twee erg leuke dates heb gehad is nu op vakantie. De eerste dagen van zijn vakantie was ons contact erg leuk en hebben we veel gepraat, dit kwam omdat hij best alleen was. Daarna heeft hij besloten om een paar dagen naar een andere plek te gaan.
Zijn ex komt uit het land waar hij nu op vakantie is en is daar ook, evenals een aantal vrienden. Dit heeft hij gewoon gezegd via de app. Hij zei dat hij de eerste dag op die nieuwe plek met zn ex op pad was (ik vind dit wel een beetje gek). Sindsdien doet hij een beetje afstandelijk. En heeft hij het volgende gezegd: let’s take it easy. We hebben elkaar pas twee keer gezien en dat was erg leuk! Maar ik weet nog niet zo goed hoe ik erin sta.. maar dat wil ik wel ontdekken wanneer ik weer terugben.
Ik heb hierop geantwoord: ik wil ook niet te hard van stapel lopen. Maar vond het wel heel gezellig met je en ben indd ook benieuwd waar het naar kan leiden als je terugbent.
Hier heb ik vervolgens geen bericht op terug gekregen en dit maakt me eerlijk gezegd wel een beetje onzeker. Wat denken jullie van de situatie?
woensdag 6 maart 2019 om 22:44
Hij is op vakantie.
woensdag 6 maart 2019 om 22:47
woensdag 6 maart 2019 om 22:49
geen idee naar welk land hij is, maar er zijn toch echt plekken op de wereld waar gewoon geen bereik is of wifi.
hij is gewoon lekker vakantie aan het vieren, telefoon uit of op stil.
je maakt je zelf zo wel erg belangrijk.
hij is gewoon lekker vakantie aan het vieren, telefoon uit of op stil.
je maakt je zelf zo wel erg belangrijk.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
woensdag 6 maart 2019 om 22:50
woensdag 6 maart 2019 om 22:51
In je voorgaande Topic hebben mensen je nog een advies gegeven om hem niet te gaan appen.
En het erbij te laten je kwam zo zelfverzekerd over.
een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Of je het verpest hebt nee, hij heeft je gebruikt voor tijd invulling.
Sterkte ermee.
En het erbij te laten je kwam zo zelfverzekerd over.
een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Of je het verpest hebt nee, hij heeft je gebruikt voor tijd invulling.
Sterkte ermee.
olina wijzigde dit bericht op 06-03-2019 22:56
1.52% gewijzigd
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
woensdag 6 maart 2019 om 22:55
woensdag 6 maart 2019 om 22:56
Nee zeg. Vanaf het moment dat hij toestemde met een eerste date gingen zijn eigendomspapieren naar TO.ReginaMills schreef: ↑06-03-2019 22:55Wat valt er in te dekken na twee dates? Ze zijn niet exclusief en hebben geen relatie. Deze man is zo vrij als een vogeltje.
woensdag 6 maart 2019 om 22:59
Hij wil na de vakantie wel verder met haar op date en hij wil geen gezeur als het uiteindelijk wel een vaste relatie wordt en zij erachter komt dat hij op vakantie, tussen date 2 en 3, iets heeft gedaan met een andere vrouw. Dus maakt hij vast op voorhand duidelijk dat ze nog niet serieus zijn om dat te voor te zijn.ReginaMills schreef: ↑06-03-2019 22:55Wat valt er in te dekken na twee dates? Ze zijn niet exclusief en hebben geen relatie. Deze man is zo vrij als een vogeltje.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
woensdag 6 maart 2019 om 23:00
Waar komt die andere vrouw vandaan dan?