Hebben wij weer
woensdag 15 augustus 2018 om 16:21
We hebben weer iets.
Ons kindje heeft maar 1 oma en de relatie daarmee is niet goed. We hebben al veel gedaan om het contact te verbeteren. Maar zonder resultaat. Oma vindt dat zij niets verkeerds heeft gedaan en vindt dat alles van ons moet komen. Nu is er weer het punt dat oma niet bij ons in huis wil zijn maar wil dat wij steeds daarheen gaan. Laatst was ze hier buiten en zag dat onze voortuin niet goed was bijgehouden. We vroegen of ze een kopje koffie wilde maar ze zei dat ze naar huis ging met een smoes. Later bleek dat ze niet bij ons naar binnen wil omdat de tuin er niet goed uitzag en er ook een versleten mat lag. Daardoor verwachtte ze binnen een rommelig/vies huis te zien en wil dus niet bij ons naar binnen. Nu wil ze alleen bij ons thuis op bezoek komen als ons huis er naar haar wensen/maatstaven uit ziet.
Wat moeten we hier nu mee?
Ons kindje heeft maar 1 oma en de relatie daarmee is niet goed. We hebben al veel gedaan om het contact te verbeteren. Maar zonder resultaat. Oma vindt dat zij niets verkeerds heeft gedaan en vindt dat alles van ons moet komen. Nu is er weer het punt dat oma niet bij ons in huis wil zijn maar wil dat wij steeds daarheen gaan. Laatst was ze hier buiten en zag dat onze voortuin niet goed was bijgehouden. We vroegen of ze een kopje koffie wilde maar ze zei dat ze naar huis ging met een smoes. Later bleek dat ze niet bij ons naar binnen wil omdat de tuin er niet goed uitzag en er ook een versleten mat lag. Daardoor verwachtte ze binnen een rommelig/vies huis te zien en wil dus niet bij ons naar binnen. Nu wil ze alleen bij ons thuis op bezoek komen als ons huis er naar haar wensen/maatstaven uit ziet.
Wat moeten we hier nu mee?
woensdag 15 augustus 2018 om 16:35
woensdag 15 augustus 2018 om 16:39
Niemand bepaald hoe mijn huis eruit ziet. Dat maak ik nog altijd zelf wel uit.
En ik zou niet zo moeilijk doen en gewoon naar oma toe gaan met de kinderen.
woensdag 15 augustus 2018 om 16:40
woensdag 15 augustus 2018 om 16:42
Het zijn elke keer dit soort dingen. Elke keer iets anders maar dezelfde strekking.TanteBedelia schreef: ↑15-08-2018 16:39En wanneer komt de rest van dit topic? Het gaat niet alleen over de voortuin.
woensdag 15 augustus 2018 om 16:44
ik ben verbaasd te lezen dat er gewoon tegen TO gezegd wordt dat ze de tuin maar moet doen, of niet moet zeuren en dan maar naar oma moet gaan.
Het lijkt me toch van de zotte dat oma gaat bepalen hoe de tuin van TO eruit ziet. En omdat zij zich niet weet te gedragen moet TO zich maar naar haar schikken en maar steeds naar haar gaan. Lijkt me niet dat je zo een manipulerend iemand haar zin moet geven.
De enige reden waarom ik zou overwegen om dan maar naar oma te gaan is zodat de (klein)kinderen nog contact met oma hebben. Maar zoals de dame in kwestie zich opstelt naar haar dochter kan niet door de beugel.
Het lijkt me toch van de zotte dat oma gaat bepalen hoe de tuin van TO eruit ziet. En omdat zij zich niet weet te gedragen moet TO zich maar naar haar schikken en maar steeds naar haar gaan. Lijkt me niet dat je zo een manipulerend iemand haar zin moet geven.
De enige reden waarom ik zou overwegen om dan maar naar oma te gaan is zodat de (klein)kinderen nog contact met oma hebben. Maar zoals de dame in kwestie zich opstelt naar haar dochter kan niet door de beugel.
woensdag 15 augustus 2018 om 16:46
Misschien moet je even loepen. TO is van het klagende soort dat torenhoge verwachtingen heeft van anderen en dus keer op keer op keer Heel Erg Teleurgesteld is.laborantje schreef: ↑15-08-2018 16:44ik ben verbaasd te lezen dat er gewoon tegen TO gezegd wordt dat ze de tuin maar moet doen, of niet moet zeuren en dan maar naar oma moet gaan.
woensdag 15 augustus 2018 om 16:51
Ik zou het niet normaal vinden om oma of een forum te vragen wat ik ergens van moet vinden.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)