Heeft er nou niemand een leuke broer die een vrouw zoekt?

22-08-2008 10:52 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen contactadvertentie en zeker niet voor mijzelf (zou niet best zijn, ons tweede kindje is op komst)

Maar ik heb een zusje van 28 jaar, ze heeft een periode samengewoond maar nu is ze alweer bijna vier jaar alleen. Ik weet (ook al doet ze alsof het niet zo is)...dat ze zich gewoon heel graag wil settelen maar ze gaat niet meer elk weekend op stap en verder woont ze in het noorden des lands (bij Zwolle).

Zijn er dan echt geen leuke vrijgezelle mannen meer? Soms ben ik wel eens blij dat ik al gesetteld ben, het lijkt me steeds moeilijker worden naarmate je ouder wordt. Nouja ik weet eigenlijk niet eens wat ik met dit topic wil, even mijn hart uitstorten denk ik, ik ging het haar gewoon.
En ineens weet ik wat ik mis inmijn leven....

Een BROER!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oh. die lengte wordt wel een probleem... Schoonbroer is een beetje klein van stuk. Hij is wel goudeerlijk en heeft alles voor zijn vriendin over. Handig is hij niet echt, maar zijn boer (mijn hubbie) wel. Wij wonen alleen wel op 3 uur afstand. Ik zal je straks even een mail sturen met een verdere beschrijving. Mocht hij voldoen, dan heb ik namelijk nog wel wat creatieve ideeen om die twee elkaar te laten ontmoeten. Wat zijn we toch heerlijk sneaky, hihi
Mijn broer is wel lang (1.85 ofzo) ...en ook introvert

Jeetje...wat zit ik m'n broer aan te prijzen zeg!
Maar die van mij woont dichterbij haha. En... hij heeft 2 katten.
Hmm...de mijne gaat alleen de stad in om een kadootje voor mijn verjaardag uit te zoeken. Want dat kan hij gewoon. Hij vergeet ook nooit belangrijke afspraken die ik heb en/of sollicitaties. Dan belt hij altijd even hoe het is gegaan....en hij is geen homo.

En 2 katten zijn dan weer lastig wanneer je spontaan allergisch wordt.

Haaa, wat een leuk topic, dit!

Iemand nog een leuke broer voor mij in de aanbieding?

Ik heb geen broer om te ruilen, die is al bezet door een best leuk schoonzusje.
't Is volgens mij tijd voor een zus zoekt schoonzus feestje, waarbij dan de broers toevallig ook worden uitgenodigd. Eentje in randstad noord (A'dam), een in randstad zuid (R'dam) en een in Zwolle... Misschien gelijk de hele (schoon)familie mee, alvast ter kennismaking? Ik heb wel zin in een gezellige schoonzus! Justline en Artemis zijn vast uitgenodigd in de R'damse regio, en Badmeester, als je zus zich nog meldt... ;)

Gat in de markt dit idee...
Artebroer gaat ook alleen de stad in om een kadootje te kopen. Hij komt altijd met het perfecte kadootje terug, zonder dat je er om hebt gevraagd.

Ook laat hij altijd even wat van zich horen als hij weet dat er in mijn leven iets gebeurt. Zelfs als hij weet dat ik geveld ben door een migraine, belt hij na een dag op om te vragen hoe het nu met me is.

Zoals jullie misschien wel uit mijn verhalen begrijpen, is hij niet alleen mijn broer, maar ook mijn beste vriend!

O ja, en hij is ook dol op huisdieren en zeker weten hetero!

Maar het idee van Goudkervertje zie ik wel zitten...
Dinly, ik heb je foto's gemaild En de stad maakt voor hem niet uit, als hij maar een leuke vrouw naast hem heeft en water in de buurt
tja welke zus?

de lelijke is al getrouwd en de mooie is single, 37, carriere, ruimdenkend ingesteld en erg lief, sarcastisch en dominant (rara van wie zou ik dat nou hebben haha)
Oh leuk, kan ik nog een zusje in de aanbieding gooien? 27, eigen leven prima op orde in A., slim, pittig (Broerlief moet haar wel aankunnen) en 'niet echt op zoek' weer single. En ze komt natuurlijk met een heul leuk tweelingzusje
Dat zeg ik....
Artemis: Of je broer is echt uberleuk óf je moet eens nadenken over een carriere in de reclame
Dat zeg ik....
Heeft er nou niemand een leuke broer

Ja, mijn zus
Haha die broers en zussen moesten eens weten dat ze zomaar in de aanbieding zijn op het VIVA forum. Grappig dit. Ik heb ook een hele leuke broer, maar die is helaas al gesetteld. Helaas voor jullie, maar niet voor hem en de rest van de fam, want hij heeft een supervriendin..

Maar ehmm.. ik heb mezelf nog wel in de aanbieding voor een leuke broer van iemand anders haha..
er moet hier een hengeltopic worden ingesteld:-)
en fresarica als zo'n man nu enigst kind is:-)
quote:websje schreef op 23 augustus 2008 @ 16:35:

Artemis: Of je broer is echt uberleuk óf je moet eens nadenken over een carriere in de reclame Hahahaha ja Artemis, heb je je broer al verteld van zijn viva-harem?
ik blijf toch twijfels houden bij dit topic:

iedereen beschrijft zijn broer of zus als reuze leuk (wat natuurlijk niet gek is want het is familie) maar enige objectiviteit is dan ver te zoeken. De onhebbelijkheden laten we natuurlijk achterwege.... Daarnaast, vaak zegt een foto meer dan duizend woorden, waar kijken we tenslotte naar op een datingsite? Advocaat van de duivel spelend kan je ook zeggen tja als je broer nog steeds single is, hij is volwassen en moet t van de koppelpoging van zijn zus hebben.....wat zegt dat dan over hem.

Overigens wel hardverwarmend hoe jullie over jullie broers schrijven, dat is erg leuk om te lezen.
Nee, nog niet, hij is op bezoek bij vrienden in het buitenland. Als hij weer in NL is, zal ik zijn ego eens opvijzelen!

Tsja, war kan ik zeggen; ik heb gewoon een superleuke broer...

quote:badmeester schreef op 23 augustus 2008 @ 17:19:

ik blijf toch twijfels houden bij dit topic:

iedereen beschrijft zijn broer of zus als reuze leuk (wat natuurlijk niet gek is want het is familie) maar enige objectiviteit is dan ver te zoeken. De onhebbelijkheden laten we natuurlijk achterwege.... Daarnaast, vaak zegt een foto meer dan duizend woorden, waar kijken we tenslotte naar op een datingsite? Advocaat van de duivel spelend kan je ook zeggen tja als je broer nog steeds single is, hij is volwassen en moet t van de koppelpoging van zijn zus hebben.....wat zegt dat dan over hem.

Ik weet wel waar jouw twijfels vandaan komen hoor Badje. Al die leuke broers die hier ineens op dienblaadjes uitgestald worden, in jouw vaar viswater.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Heeft er niet iemand voor mij een leuke vriend, die ik als broer mag gebruiken? Dat lijkt me nou pas leuk. Een broer. Vriendjes hebben we al zat
VC, kunnen we daar dan een soort rouleer systeem in aanbrengen

Ik wil ook wel een broer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Very Cherry schreef op 23 augustus 2008 @ 17:24:

[...]

Ik weet wel waar jouw twijfels vandaan komen hoor Badje. Al die leuke broers die hier ineens op dienblaadjes uitgestald worden, in jouw vaar viswater.

En ook nog eens leuk gepresenteerd door hun zussen. 'Tis gewoon zielig voor de mannelijke forummers die hier zo hard hun best lopen te doen

En badmeester: Als jij zoveel waarde hecht aan een foto zou ik gewoon op een datingsite zoeken ipv hier de subjectieve omschrijvingen zonder foto te lezen.
Dat zeg ik....
Hahahahha very cherry moet zeggen voor de hand liggende gedachte: mag je zelf over oordelen:-)
Prima, SD Mannen zijn te leuk om voor jezelf te houden, daar mag iedereen van meegenieten

Gaaf motto trouwens. Mag dat ook een beetje rouleren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven