Heeft er nou niemand een leuke broer die een vrouw zoekt?

22-08-2008 10:52 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen contactadvertentie en zeker niet voor mijzelf (zou niet best zijn, ons tweede kindje is op komst)

Maar ik heb een zusje van 28 jaar, ze heeft een periode samengewoond maar nu is ze alweer bijna vier jaar alleen. Ik weet (ook al doet ze alsof het niet zo is)...dat ze zich gewoon heel graag wil settelen maar ze gaat niet meer elk weekend op stap en verder woont ze in het noorden des lands (bij Zwolle).

Zijn er dan echt geen leuke vrijgezelle mannen meer? Soms ben ik wel eens blij dat ik al gesetteld ben, het lijkt me steeds moeilijker worden naarmate je ouder wordt. Nouja ik weet eigenlijk niet eens wat ik met dit topic wil, even mijn hart uitstorten denk ik, ik ging het haar gewoon.
quote:Very Cherry schreef op 23 augustus 2008 @ 20:58:

[...]

Je mag die van mij wel hebben hoor

Mag dat mag dat???? nou gráág!!

Ik heb ook nog een leuke broer van 31 die al zijn hele leven vrijgezel is, maarja een man die nog nooit echte verkering heeft gehad lijkt me ook niks voor je zus....Oh en woont in het zuiden beetje ver ook...
quote:Very Cherry schreef op 23 augustus 2008 @ 18:03:

[...]

Nou niet zo blijven meuten he Badaap Jij bent de leukste, liefste, lekkerste, slimste, dat weten we allemaal. Maar ja, verandering van spijs doet eten he, vandaar dat we af en toe even verder kijken. En nou niet meer miepen he, anders ga je maar naar het Autoweek forum Het voorland van ongehoorzame badapen
quote:juliee schreef op 23 augustus 2008 @ 20:55:

Summerdance; jij wel kunnen shoppen vandaag?

Nope, zaken lopen slecht

Mijn persoonlijke favoriet is de tweede broer, 35 jaar, Donkerlond, groene/grijze ogen. bradpittlookalike, werkt in reclame en heeft een prachtig huis. Eventueel nadeel; hij heeft een zure ex en een dochtertje van 3. Wel een lief meisje, jammer van haar moeder alleen :-)

Ow Juliee, DAT lijkt me nou nog eens een leuke broer!

Met een leuke zus, is ook wat voor te zeggen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
hahahah
en smartie ik had geschreven dat ik je opmerking stoer vond vooral omdat je me bijvalt :-)
Nee sorry, ik wilde altijd een broer hebben maar mijn ouders werkten niet mee
quote:Summerdance schreef op 23 augustus 2008 @ 21:59:

[...]

Ow Juliee, DAT lijkt me nou nog eens een leuke broer!

Met een leuke zus, is ook wat voor te zeggen Oe dat worden dan wel hele hechte familiebanden...
Een 'kom je me even halen want ik sta in the middle of nowhere met een lekke band' broer

Een ' ga je met me mee naar school en geef je daar die pestkop een goeie klap voor z'n kop' broer

En, inderdaad, zoals iemand als al schreef Een 'ik ben een populaire jongen en ik neem al mijn populaire en goed uitziende vrienden mee naar huis' broer

Vooral die laatste broer wilde ik heel graag toen ik een jaar of 14, 15 was (en nog steeds ), maar helaas had ik die niet
Oooh, ik vind dit echt een briljant topic! Wilde dat mijn zussen dat voor mij bedacht hadden... :(

Mijn broer is niet in de aanbieding voor vriendloze Viva-dames, wel voor broerloze meiden! Hij voldoet (o.a.) aan de volgende typeringen:

- De kom-zusje-ga-je-mee-stappen-ik-betaal-broer

- De hee-zusje-ik-zie-je-niet-zo-vaak-maar-op-de-momenten-dat-je-me-nodig-hebt-ben-ik-er-écht-voor-je-broer

- De al-mijn-vriendinnen-zijn-verliefd-op-hem-broer

- De geruststel-broer

- De "mannen-die-niet-de-moeite-nemen-om-terug-te-smsen-zijn-eikels"-broer

- De sportieve broer

Owja: nadeel van mijn broer is dat ik echt zijn kleine zusje ben, en hij dus al zijn (leuke!) vrienden heeft verteld dat ze van me af moeten blijven..... Weet niet hoe hij dat als uitleen-broer zal doen..
Oww juliee heb je broer twee nog in de aanbieding? Ik werk ook in de reclame. En ach zure ex...

Heb zelf helaas geen ruilmateriaal voor de rest...broertje moet nog 13 worden
quote:Artemis schreef op 23 augustus 2008 @ 10:58:

Hey Madhe,

Leuk, een afspraakje vanmiddag! Ik hoop dat het een leuke broer is...

Heel veel plezier!Bijna 48 uur later ..... Het kan me niet schelen wiens broer hij is... hij is leuk! Sorry maar dat is dan 1 broer minder in de aanbieding.
Ik wil mijn broer graag aanbieden....Hij is econoom, gezellige prater, heel sociaal, 32 jaar. Hij woont in Amsterdam.
quote:Madhe schreef op 25 augustus 2008 @ 09:31:

[...]

Bijna 48 uur later ..... Het kan me niet schelen wiens broer hij is... hij is leuk! Sorry maar dat is dan 1 broer minder in de aanbieding.En voor de positieve vibe op dit forum wil ik even vertellen dat deze broer en ik dit weekend een halfjaar hoteldebotel verliefd samen zijn, en dat we een enorm leuke relatie hebben!
Hahaha wat een leuk topic! Ik begrijp niet dat ik het niet eerder gezien heb...

Helaas geen broer in de aanbieding, ook geen zussen want die zijn al gesettled.

Maareh ik vind dat feest-idee wel heel goed. Omgeving Rdam graag
Ha Madhe, wat leuk!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Het zal misschien de ik-ben-vrij-dus-mijn-hersens-werken-niet-zo oorzaak zijn maar ik heb niet uit dit topic kunnen halen of je die broer nou van hier hebt Madhe? Wel super leuk om te lezen dat het zo klikte en dat jullie inmiddels een half jaar een relatie hebben!
Nikki, ik heb die broer zelf gedownload (en gescoord). Maar eerder postte ik iets over dat ik niet weet van wie die broer is (en natuurlijk heb ik me afgevraagd of zijn zus ook op het viva forum actief is. Zijn zus is overigens ook leuk, dus het had gekunt).

Ik moest het er gewoon even uitgooien. Iedere dag ben ik blij met mijn vriend, maar dadelijk ga ik een errug sexy foto van mezelf laten uitvergroten voor hem en vanavond ga ik hem gruwelijk bespringen. Hmm dit hoort op de sexpijler. Nouja, gevalletje voorpret en een algemeen gelukkig gevoel.

'k Heb geen trap anders zou ik op mijn dak gaan staan schreeuwen.
Hey, Madhe wat leuk!

Ik had dit topic ook nog nooit eerder gezien. Ik vind het wel lief van TO dat ze zo begaan is met haar zusje. Heeft zusje inmiddels al een vriendje?

Heb helaas geen broer in de aanbieding. Wel vrienden... Wil wel graag een leuke broer van een ander, die niet voor mij fungeert als broer, maar als vriendje!
Madhe, ik word helemaal blij als ik je post lees! In alle ellende (op het forum) is dit een heerlijk vrolijke/gelukkige noot!

Iemand nog een broer over? Ik val op donkerharige, minstens 1.75m lange, ietwat brede (dus niet al te "ielige") mannen. Verder geen eisen qua uiterlijk Qua innerlijk graag wat humor, hij moet tegen een stootje kunnen (niet te snel gechoqueerd van mijn vrolijke, ietwat gekke karakter) en een beetje een goede mix van romantiek en sex in zich hebben.

Poeh, ik ga even posten op "waarom ben jij nog vrijgezel?"
wat een grappig onderwerp - zijn er nou al echte ontmoetingen uit voortgekomen,

is er NOG iemand in NH met een knappe broer bijv. in Amsterdam leeftijd tussen de 28-34?

Hij moet natuurlijk wel heel leuk zijn....

ben reuzebenieuwd :-)

gr. blondy
hoe werkt het b.t.w. - als ik de meest recente re. wil bekijken moet ik dan steeds naar t einde scrollen (dus bijv. naar bericht 501 op pag. 10 ) of kan t ook iets efficienter?

thnks! :-)
Heb een broer die op blond valt. Als jij dan kan regelen dat ie leuk wordt, dan hebben we een deal.
Fleur, stuur maar langs. Dat rammen we er wel even in hoor, dat leuke.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
ha fleur - ik ben niet megablond ha, en als ie nu niet leuk is mmm weet ik niet of hij leuk gaat worden.. zeg maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven