heel blij met mijn nieuwe vriendje maar.....

05-03-2009 14:15 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
niet meer relevant
laaraa wijzigde dit bericht op 21-03-2016 21:21
Reden: niet meer relevant
% gewijzigd
quote:laaraa schreef op 05 maart 2009 @ 14:15:

Gelukkig hebben we allebei zoiets van we moeten nog wat verder aan elkaar wennen en oefenen.Hierboven geef je het antwoord zelf al... Je hebt pas sinds kort een relatie met hem; geef het de tijd en raak gewend aan elkaar. Op dat moment zal de spanning verminderd zijn en kunnen jullie optimaal van elkaar genieten.
Wat bedoel je met snel afgeleid zijn ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 maart 2009 @ 14:28:

Wat bedoel je met snel afgeleid zijn ?

Er schoten bij mij ook inderdaad beelden op mijn netvlies: naar buiten gaan staren, eigenlijk de afwas nog even willen doen, aftrekposten voor de inkomstenbelasting in je hoofd doornemen...

laaraa, je bedoelt vast iets anders. Maar wat? Dat het seksueel niet meteen een spetterend festijn is, vind ik niet zo raar. Vaak is het een kwestie van aan elkaar wennen en jezelf meer durven geven. Snel afgeleid zijn op de manier die ik hierboven beschrijf, vind ik in een prille relatie geen goed teken.
Hmm, ja dat is wel lastig uit te leggen.
laaraa wijzigde dit bericht op 21-03-2016 21:18
% gewijzigd
Ja, dat maakt het wel iets duidelijker. Is ie niet zo goed in de dingen? Ik bedoel: does he not know how to push the button? Als je lekker op dreef bent en het gaat in stijgende lijn, zeg maar, dan ben je toch niet zo snel afgeleid?
niet meer relevant
laaraa wijzigde dit bericht op 21-03-2016 21:19
% gewijzigd
Kun je hem niet vragen wat ie lekker vindt m.b.t. zijn buttons? Volgens mij zijn jullie best close en vertrouwd met elkaar. Moest heeeel lang geleden ook erg wennen aan het lijf van mijn huidige vriend. Pas gaandeweg en door veel geexperimenteer werd het echt feestelijk in bed.
Weet je wat ik denk? Dat je het sexuele deel gewoon even moet laten. Op dit moment ben je nog zo blij met elkaar dat je geen behoefte hebt echt geil te worden. En opeens... na maanden misschien is het er wel en spatten de vonken ervan af.

Mijn man en ik hadden het ook. Zoenen en strelen en kletsen was nog zo bijzonder dat we niet eens aan de daad toekwamen. Onze eerste keer echte sex was na 3 of 4 maanden. En toen was het ook super. En zo is het gebleven!
Volg je hart. Dat klopt.
niet meer relevant
laaraa wijzigde dit bericht op 21-03-2016 21:19
% gewijzigd
upppp
quote:laaraa schreef op 05 maart 2009 @ 14:46:

Hmm, ja dat is wel lastig uit te leggen. Ik bedoel voornamelijk dat ik/we snel het gevoel waarbij we echt in elkaar opgaan, kwijt kunnen raken, dat heeft ook wel wat met geilheid te maken. Ik merk ook aan hem dat dat van het ene op het andere moment kan verdwijnen. En ik heb zelf ook wel wat meer moeite dan normaal om echt in een geile stemming te komen zeg maar, terwijl we wel ons best doen om elkaar zover te krijgen.

Verduidelijkt dat iets?

Jullie voelen je sexueel dus eigenlijk niet zo tot elkaar aangetrokken? Is dat een betere bewoording? Als je net verliefd bent dan neuk je de mussen van het dak af, weet je niet hoevaak je elkaar moet bespringen op een dag. Verbaas je je over hoe vaak je elkaar kúnt bespringen op een dag.

Of heb ik nu een wereldvreemd beeld, dat kan ook hoor. Ik heb natuurlijk alleen mijn eigen ervaring en de ervaringen van vriendinnen van horen zeggen om mee te vergelijken.
niet meer relevant
laaraa wijzigde dit bericht op 21-03-2016 21:20
% gewijzigd
Misschien is het zo dat je elkaar als je net verliefd bent hoort te bespringen. Alleen wat 'hoort' er in een relatie?

Dat deden mijn vriend en ik ook niet. Wel knuffelen (en ook meer), maar 'de daad' lukte niet zo goed. Mijn vriend kon niet genoeg ontspannen om klaar te komen. Inmiddels zijn wij erachter dat er meer mannen zijn die niet goed klaaromen tijdens de seks. Voor mijn vriend is er vaak niet genoeg wrijving of zo.

Nou ja dan lossen wij het anders op En trouwens hoe vaker wij 'oefenen' hoe beter het gaat. We zijn na twee jaar nog steeds bezig elkaar te leren kennen en ons repertoire uit te breiden.

Dus zolang jij er goed bij voelt, hoeft het niet te betekenen dat de relatie niet goed is.
Hoi Laaraa,

Ik heb misschien even een ander vraag he, puur uit nieuwsgierigheid, namelijk wat zijn jullie sterrenbeelden als ik vragen mag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven