Help... ik ben te ongeduldig, wil niet dat het weer mis gaat

16-12-2008 11:35 372 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

ehmm ff bij het begin beginnen. Ik ken mezelf inmiddels een beetje wat relaties aan gaat . Kom een leuke vent tegen, gevoel blijkt wederzijds en dan .. dan word ik zo vreselijk onzeker en vooral ongeduldig !!!!! GRRRRRRRRRR dat ik het liefst vandaag hoor dat wij een relatie hebben en voor altijd bij elkaar zullen zijn. Natuurlijk weet ik dat dit niet werkt !!! duh .... maar ik zit er maar mooi mee....

Sinds een tijdje was ik aan het chatten met een leuke man via internet. Af en aan hadden we contact. Soms weken niet, dan weer eens een berichtje hoe t ging etc etc. Vorige week heel intensief gemaild met elkaar en bleken zoveel overeenkomsten te hebben waarvan we zelf niet eens wisten. Bij toeval gingen we afgelopen weekend allebei uit in dezelfde gelegenheid. Dus zagen wij elkaar voor het eerst... spannend !!! wow... er was een klik van beide kanten en niet zo'n beetje ook. Super zou je zeggen.. maar nu het volgende. Eigenlijk zijn we er allebei nogal mee overdonderd. Hadden beiden voor onszelf besloten het maar eens rustig aan te doen wat relaties betreft. Maar ja sommige dingen kan je nou eenmaal niet sturen.... Beiden dus totaal overdonderd en vinden elkaar helemaal leuk !!! Alleen omdat wij dus niemand hadden om rekening mee te houden zitten we beiden nogal volgepland met werk, sport en afspraken deze maand. Hebben wel een volgende date staan vlak na kerst maar dat duurt nog zo laaaaaaaaaaaaaaaaang en kijken daar beiden heel erg naar uit. Nou niets aan de hand he zou je zo zeggen :$ ware het niet dat ik echt vreselijk ongeduldig ben en hem liever vandaag dan morgen zie... maar dat gaat dus niet. Om hem nou niet meteen af te schrikken wil ik het dit keer anders aanpakken dan ik normaal zou doen.. mezelf totaal laten gaan. Wat is slim volgens jullie? Kan ik sms-en, bellen of mailen? of moet ik het maar een beetje zijn beloop laten tot de volgende date? En HOE houdt ik mijn onzekerheid in bedwang !!!!

Tips .... graag !!!!!!
Maar lieve Chaozz, je kan toch nog niet van hem houden. Je maakt het echt dramatischer dan dat het is.

Bovendien getuigt het van respect dat hij niet terug schrijft. Jij zegt dat je er mee stopt en hij respecteert dat.

Kop op hoor. Even lekker uithuilen bij je vriendin, je lekker bezatten en dan morgen met frisse moed het leven tegemoet zien.
quote:Summergirl36 schreef op 29 december 2008 @ 15:32:

Ik had inderdaad ook niet (meteen) geantwoord en zeker niet deze tekst...dit komt nogal dramatisch over, zo van, het ga je goed ..je had beter niks kunnen laten horen van je en afwachten tot meneer inderdaad zelf initiatief neemt, dat werkt vaak heel goed, niks laten horen, als hij je echt leuk vindt,dan zou hij vanzelf wel wat laten horen..maar goed...is nu beetje te laat..benieuwd of en wat hij antwoordt..!

hmm ja is nu een beetje laat. .maar goed.

Hij reageerde heel de tijd heel snel maar nu is ie stil. Nog geen antwoord. Denk dat ie niet verwacht had dat ik ook echt de stekker eruit zo trekken. Of hij vindt het wel lekker makkelijk zo. Dat zou ik echt heeeeeeeeeeeeel laf van hem vinden maar goed we zullen zien.
Hij reageerde vorige keer ook pas na 15 uur.

Meid, geef jezelf nou een schop onder je kont. Ga in bad huilen en ga verder.

Je kent hem pas sinds kort. Hij is het toch niet waard om zo over in de put te zitten. Volgende maand zul je terug kijken op deze periode en denken: waar was ik nou in hemelsnaam zo verdrietig over.

Tuurlijk, het is niet leuk, maar het is ook weer niet zo dat je al een relatie had of al maanden aan het daten was.
quote:chaozz schreef op 29 december 2008 @ 15:46:

[...]

Hij reageerde heel de tijd heel snel maar nu is ie stil. Nog geen antwoord. Denk dat ie niet verwacht had dat ik ook echt de stekker eruit zo trekken. Of hij vindt het wel lekker makkelijk zo. Dat zou ik echt heeeeeeeeeeeeel laf van hem vinden maar goed we zullen zien.

Waarom vind je het laf van hem dan??? Hij is toch altijd duidelijk geweest naar jou toe. Je hebt nu gezegd ik laat je met rust en hij respecteert dat....

Ik vind je ook dramatisch doen, ik bedoel je hebt 2!!!! dates met hem gehad... kom op hoor. Uithuilen en weer verder... Klinkt makkelijker dan het is maar ja that's life!!!
Klopt !!! je hebt gelijk chardonnay... natuurlijk hoop ik ergens nog wel dat ik nog iets van hem hoor. Maar voor nu voelt het goed zo. Ik heb een beslissing genomen en ik hoef niet meer te twijfelen, te wachten etc...

ik duik nu echt het bad in.. tot later !!

[...]

Hij reageerde heel de tijd heel snel maar nu is ie stil. Nog geen antwoord. Denk dat ie niet verwacht had dat ik ook echt de stekker eruit zo trekken. Of hij vindt het wel lekker makkelijk zo. Dat zou ik echt heeeeeeeeeeeeel laf van hem vinden maar goed we zullen zien.Ik begin irritatie te voelen omdat je de ernst van de situatie nu een beetje aan het overdrijven bent. De hele dag in bad zitten janken doe je als je iemand kwijtraakt waar je van gehouden hebt. Jij hebt ontdekt dat de jongen waar je verliefd op bent niet dezelfde gevoelens heeft voor jou. Dat is naar en verdrietig maar niet het einde van de wereld. Droog je tranen, drink een borrel en ga iets doen voor iemand die het slechter heeft dan jij, al ga je maar helpen in een instelling voor daklozen. Dat biedt op korte termijn afleiding en leert je bovendien te relativeren. Ik heb het zelf ooit op die manier aangepakt en mij heeft het goed geholpen. Het is heel verhelderend om te ontdekken dat anderen veel 'zieliger' zijn dan jij, ook al draaide je wereld even alleen om jou. Rug recht, hoofd omhoog!
hey wuiles, ik ga ook niet heel de dag in bad zitten janken hoor !!! weet je wel hoe verschrompeld je daar dan uit komt ?? :D Nee gewoon ff in bad zitten, ff janken en dan is het klaar !! dat mag toch wel ??? T is ook gewoon K*T maar zeker niet het einde van de wereld. Maar mag er best even verdrietig om zijn toch?? Ga vanavond een borrel doen met een vriendin, mag blijven slapen dus dat komt goed. Zoals hoe heet ze ook al weer zegt... Borstjes vooruit en lipjes getuit (das bijna hetzelfde als rug recht en hoofd omhoog). Morgen denk ik er vast al heel anders over.. ehmm nou een beetje anders dan en volgende maand kijk ik er lachend op terug.. maar nu nog ff niet !
quote:meisje22 schreef op 29 december 2008 @ 14:31:

[...]

Ik zou het juist uitermate respectloos vinden als hij geen antwoord geeft.

Persoonlijk zou ik nog wel een antwoord willen en dan inderdaad in de trent van (wat jij ook zegt), dat het prima is, dat hij het leuk vond en dat hij je een fijne jaarwisseling wenst. Inderdaad een 'het gaat je goed bericht'.

Bij geen antwoord voel je je volgens mij dubbel verneukt.Ik snap wat je bedoelt meisje22, maar aangezien Chaozz heeft gesmst géén contact meer te zien zitten... lijkt geen reactie me juist wel respectvol. Als hij een andere reactie dan iets in de trend van; prima geeft getuigt het naar mijn mening van minder respect dan wanneer hij geen reactie geeft. Snap je wat ik bedoel?
quote:chaozz schreef op 29 december 2008 @ 14:37:

[...]

Hey ben ik weer

uhhh, nou weet ik eigenlijk niet. Mijn stand punt is duidelijk maar als jij er echt niet mee kan, dan moet je voor je zelf kiezen wil niet je leven overhoop halen. Daar ben je echt te lief voor.

madhe zijn antwoord:

vrij vertaald is dat; is prima maar als je nog sex wilt en niet meer dan dat, dan gil je maar en dan zien we wel of we nog eens zin hebben in dat spelletje.

Je ziet toch zelf wat hij nu doet? Hij vindt het prima dat je de deur sluit (wat niet raar is want joh, hij kende je niet, net 2 dates gehad en er komen wel weer andere dates), maar houdt zelf rekening met het feit dat je je misschien toch nog bedenkt.

Als je een klein beetje zelfrespect heeft laat je het nu, reageer je niet meer. En heb je dat niet.. dan werk daar aan meisje, want anders blijf je deze situaties inrollen.

Niet dat er ook maar iets mis is met een sexrelatie, ons, of wat dan ook... zolang beide partijen zich daar goed bij voelen. En dat is nu niet het geval.
Madhe en meisje ik begrijp jullie allebei !!! maar ergens hoop ik na mijn laatste bericht toch nog wel wat te horen. al weet ik eigenlijk ook niet wat !!! :-D want het ga je goed berichtje tja das dan weer zo definitief.. en niets vind ik ook weer niet prettig. Voorlopig heeft niet nog niet op mijn laatste berichtje gereageerd en ik denk ook niet dat er nog een reactie komt. Nou ja dan weet ik ook genoeg toch, dan betekende het toch allemaal niet zoveel als hij zei en is ie ook weer niet zo erg in de war als hij mij probeerde te laten geloven. Ik denk dat ik vanavond echt heel veel borrels ga drinken en dan morgen maar weer eens kijk hoe t ervoor staat...
Chaozz, maar natuurlijk mag je verdrietig en vreselijk teleurgesteld zijn. Alleen je klinkt zo vreselijk dramatisch. Alsof een lange relatie ten einde is. Terwijl jullie elkaar maar 2 keer gezien hebben. Zo komt jouw mailtje naar hem toe ook over.

Stél dat hij wél jou een e-mail terug stuurt... Láát het dan erbij. wis de e-mail en reageer er niet op terug. Niets meer terug e-mailen. Ook al gaat hij jou vandaag smsen, niet terug smsen.

Wat ik trouwens wel zéér apart vind.... als hij nog niet toe is aan een nieuwe relatie omdat hij nog niet over zijn ex heen is... wat doet ie dan op een datingsite?? Lijkt wel of ie via die datingsite scharreltjes opzoekt voor een wip.
quote:Madhe schreef op 29 december 2008 @ 16:10:

[...]

vrij vertaald is dat; is prima maar als je nog sex wilt en niet meer dan dat, dan gil je maar en dan zien we wel of we nog eens zin hebben in dat spelletje.

Je ziet toch zelf wat hij nu doet? Hij vindt het prima dat je de deur sluit (wat niet raar is want joh, hij kende je niet, net 2 dates gehad en er komen wel weer andere dates), maar houdt zelf rekening met het feit dat je je misschien toch nog bedenkt.

Als je een klein beetje zelfrespect heeft laat je het nu, reageer je niet meer. En heb je dat niet.. dan werk daar aan meisje, want anders blijf je deze situaties inrollen.

Niet dat er ook maar iets mis is met een sexrelatie, ons, of wat dan ook... zolang beide partijen zich daar goed bij voelen. En dat is nu niet het geval.Ik was nog aan het wijzigen, denk dat er iets mis ging.
en de reden waarom hij niet terug mailt blijft gewoon gissen.

het kan zijn dat hij inderdaad denkt: Jammer het werkt niet, next!

of hij denkt: Jammer... ze wil echt geen contact meer. Dan laat ik het er maar bij..
quote:Heyjij schreef op 29 december 2008 @ 16:13:

Wat ik trouwens wel zéér apart vind.... als hij nog niet toe is aan een nieuwe relatie omdat hij nog niet over zijn ex heen is... wat doet ie dan op een datingsite?? Lijkt wel of ie via die datingsite scharreltjes opzoekt voor een wip.

Dat is dus wat ik ook apart vind. Hij wil rust... vrij zijn in zijn doen en laten. Wil even geen relatie nu. Wat doe je dan op die datingsite??? Juist scharreltjes opzoeken voor een wip. Tenminste dat is wat ik denk. En dat hij dan nu zegt dat het allemaal dubbel is omdat ie mij wel heel erg leuk vind, tja helaas heb ik daar niet zoveel aan. Ik heb de deur gesloten en als ie zich ooit (wat ik niet denk) nog bedenkt.. dan zal ik wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg zijn best moeten doen....

Maar denk dat ik gewoon niets meer hoor, hoor, hij vind het wel makkelijk zo geloof ik.
Chaozz, laat nou toch los!

Wat zou het boeien of hij nou wel of niet terug reageert

Het is toch klaar nu!

Ik vind het eigenlijk wel getuigen van respect om nu niets meer te laten horen

Want ook hij weet waarschijnlijk dat als hij iets laat horen JIJ weer gaar reageren, en dan begint het allemaal weer van voor af aan...

Laat het rusten en drink een fles rose op de nieuwe mannen in je leven!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:chaozz schreef op 29 december 2008 @ 15:00:

[...]

hmm zo duidelijk is hij dus ook weer niet, ontvang net dit: Ik wil eigenlijk ook niet stoppen met ons contact. Mij gevoel is even helemaal in de war. Ik vind je echt leuk en zie je niet als scharrel. Maar door zoveel gezeik met mijn ex ben ik fff klaar en ben bezig rust te zoeken...

Ik heb hem gewist uit mijn telefoon en hyves.. maar zijn mail weet ik uit mijn hoofd.. kan iemand mij ff brainwashen???

Dames ik zit er echt ff doorheen voor mij is het ook zo dubbel. HIj is zo leuk dat het zo moeilijk is om contact helemaal te verbreken...

Summer.. wat jij hierboven beschrijft is mischien wel een optie na elk smsje wissen dat nummer. Als ie uberhaupt nog gaat smsen natuurlijk

WTF??? hij is helemaaaal niet leuk. Hij geeft je een rotgevoel, speelt met je, gebruikt je. En jij laat dat toe als je ingaat op zijn smsjes of telefoontjes. Hij is helemaal niet toe aan een relatie. Je wordt hooguit rebound of sv.

Laat hem in zijn sop gaar koken. Je kon 2 dates geleden zonder hem, dus dat kun je nú ook.
quote:Madhe schreef op 29 december 2008 @ 16:08:

[...]

Ik snap wat je bedoelt meisje22, maar aangezien Chaozz heeft gesmst géén contact meer te zien zitten... lijkt geen reactie me juist wel respectvol. Als hij een andere reactie dan iets in de trend van; prima geeft getuigt het naar mijn mening van minder respect dan wanneer hij geen reactie geeft. Snap je wat ik bedoel?

ja, snap je helemaal. Volgens mij bedoelen we ook hetzelfde.

Chaozz, stel je er nou maar op in dat je nu niets meer van hem hoort. Tenminste ik ga ervan uit dat je niks meer hoort. Persoonlijk zou ik eerlijk gezegd ook niet weten wat ik zou moeten antwoorden op je laatste sms.

Ik vind het wel erg dramatisch van aard namelijk.

Maar goed, ga in bad zitten. Laat die tranen even de vrije loop. Verwen jezelf met een lekkere scrub en smeer sessie, en ga vanavond een borrel of twee drinken met die vriendin.

Spreek het nog eens uit, laat een laatste traan en dan is het finito lijkt me.

Over een maand kijk je terug en denk je 'what tha fuck' en lach je erom.
Beste mensen, op een dating site sta je om te DATEN!!!

Niet zozeer om een nieuwe relatie op te doen

Ja het kan wel, maar datingsites zijn voor ontmoetingen......

En die kunnen allemaal een ander verloop hebben

Je hebt de One Night Stand, je hebt de weet je wat we blijven vrienden want je bent mijn type niet, en je hebt de relatie dates
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja, neem je voor dit topic weer over een maandje of twee door te lezen.....dan kun je leren van je gedrag.
quote:Madhe schreef op 29 december 2008 @ 16:20:

[...]

WTF??? hij is helemaaaal niet leuk. Hij geeft je een rotgevoel, speelt met je, gebruikt je. En jij laat dat toe als je ingaat op zijn smsjes of telefoontjes. Hij is helemaal niet toe aan een relatie. Je wordt hooguit rebound of sv.

Laat hem in zijn sop gaar koken. Je kon 2 dates geleden zonder hem, dus dat kun je nú ook.Als je het zo bekijkt... nee dan is ie helemaal niet leuk !!!! en jouw zinnetje : je kon twee dates geleden zonder hem dus nu ook !!! dat is een goeie ! die moet ik maar ff in mijn gedachten houden. Ik ben zo blij met jullie hier. Ik word er echt sterker van. Natuurlijk zal ik heus wel ff een zwak momentje hebben en vreselijk verdrietig zijn maar door jullie hier kan ik denk hey raap jezelf bij elkaar zo leuk was ie nu ook weer niet !! en het was zo kort dat ie het niet waard is om lang over na te blijven denken...
quote:chaozz schreef op 29 december 2008 @ 16:19:

[...]

Dat is dus wat ik ook apart vind. Hij wil rust... vrij zijn in zijn doen en laten. Wil even geen relatie nu. Wat doe je dan op die datingsite??? Juist scharreltjes opzoeken voor een wip. Tenminste dat is wat ik denk. En dat hij dan nu zegt dat het allemaal dubbel is omdat ie mij wel heel erg leuk vind, tja helaas heb ik daar niet zoveel aan. Ik heb de deur gesloten en als ie zich ooit (wat ik niet denk) nog bedenkt.. dan zal ik wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg zijn best moeten doen....

Maar denk dat ik gewoon niets meer hoor, hoor, hij vind het wel makkelijk zo geloof ik.

Chaozz, wake up and smell the coffee! Hele datingsites staan bol van de seks intenties! Hij heeft geen behoefte aan een relatie, maar wel aan seks en dat vindt hij op datingsites.

Dat weet iedereen inmiddels toch wel? Het is echt niet zo dat hij stiekem wel een relatie zoekt, maar dat verzwijgt voor jou.

En ja, als hij verliefd wordt, wilt hij waarschijnlijk wel zsm een relatie met het object of his affection. Zo werkt het nou eenmaal.

Laat het los vrouw, echt.
quote:Chardonnay schreef op 29 december 2008 @ 15:08:

Chaozz, mocht je besluiten toch verder met hem af te spreken, ga dan samen iets leuks doen maar heb GEEN sex.

Als hij dan, na meerdere dates (niet 1 of 2), nog steeds met je wilt afspreken, dan zal hij je waarschijnlijk echt leuk vinden.

Daar ben ik het niet mee eens Chardonnay. Hij weet dat Chaozz gevoelens voor hem heeft (of gevoelens voor de gevoelens) en veel mannen hebben het er best voor over om een spel te spelen omdat ze weten dat de sex er toch wel inzit in een geval als deze.

Chaozz laat zoveel afhangen van de ander, de basis moet gewoon goed zijn. En dat is het niet in dit geval.

Als je al niet kunt genieten in het begin van het verliefd zijn, al tegen zoveel onzekerheid en twijfels aanloopt. Elke stap moet analyseren... wil je daar dan wel verder mee?
Eens met Madhe. Niet meer met hem afspreken.

Als een man zijn zinnen heeft gezet op seks met jou, vertelt hij je alles wat je wilt horen en is hij ook best in staat enige hoffelijkheid uit de kast te trekken. Totdat.........en dan begint het spelletje weer opnieuw.

[...]

Zeg je nu écht dat je nog een antwoord van hem wilt? Wat wil je nou? Je wilt toch zeker een leuke relatie en niet deze dramatische onzin?

Je maakt er veel meer van dan het is, je hebt een heel plaatje geschetst dat niets weg heeft van de werkelijkheid en dan zo'n dramatisch afscheid.

Wedden dat ie terug komt? Over een tijd, om te neuken.. want je hebt helaas zo goed laten merken dat je niet sterk in je schoenen staat, onzeker bent en zo hard iemand nodig hebt. Meissie, werk daaraan, want op deze manier zul je nooit in iets leuks terechtkomen.
quote:Madhe schreef op 29 december 2008 @ 16:43:

[...]

Zeg je nu écht dat je nog een antwoord van hem wilt? Wat wil je nou? Je wilt toch zeker een leuke relatie en niet deze dramatische onzin?

Je maakt er veel meer van dan het is, je hebt een heel plaatje geschetst dat niets weg heeft van de werkelijkheid en dan zo'n dramatisch afscheid.

Wedden dat ie terug komt? Over een tijd, om te neuken.. want je hebt helaas zo goed laten merken dat je niet sterk in je schoenen staat, onzeker bent en zo hard iemand nodig hebt. Meissie, werk daaraan, want op deze manier zul je nooit in iets leuks terechtkomen.

ehmm nou ik dacht dat ik nog wel wat wilde horen. Maar ik weet dat het beter is van niet. Straks zwigt ik weer voor zijn lieve woordjes en de kans is inderdaad heel groot dat hij alleen terug komt om te neuken (bah naar woord eigenlijk) hahah maar ja vrijen doe je alleen met iemand van wie je houdt en is zo ouderwets Ik heb besloten op helemaal niets meer te gaan reageren als ie natuurlijk wat laat horen want dat denk ik niet.

En idd ik moet echt aan mezelfvertrouwen gaan werken. Want zo gaat t niet goedkomen met mij !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven