Help... Ik weet het niet meer...

20-04-2012 18:52 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Praat er eens over met hem
Heb je het er al eens met hem over gehad? Weet je of hij jou ook leuk vind?

Iemand zei jaren terug eens tegen me; Als het echt goed zit, dan voel je dat, en dan weet je het zeker!
Meid blijf gewoon single.....heb je geen gezeik en geen twijfels!
Haha, dat is persoonlijk. Ik was als bezet zijnde een leuker mens dan nu.
.
Ik zou er niet aan beginnen. Als je hem nu al niet echt wil, zal dat dan in de toekomst meer of minder worden? De vonken moeten er zeker in het begin wel een beetje afspatten!!
Je weet het echt wel hoor, als je echt gek bent op iemand. Dan twijfel je niet. Straks breek je zijn hart als je toch verliefd wordt op iemand anders, of als je ex weer om de hoek komt kijken. Ik weet niet hoe oud je bent, maar je hebt het meer over een verstandshuwelijk, en dat is toch meer voor als je de 60 bent gepasseerd.
Als je nog niet over je ex heen bent, zou ik zeker niet in een nieuwe relatie stappen...
Houd die man niet aan het lijntje. Het leven is ook okee zónder vent/fling/flirt/wat dan ook.

Echt.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
.
Kijk het nog even aan anders. Verliefdheid kan ook groeien.

Tot die tijd zou ik niks doen. Hij is wel een vriend van je en ik neem dat je hem niet wil kwetsen. Is hij wel verliefd op jou denk je?
als ie je ECHT leuk vind, zou hij dat over een maand ook nog vinden. tegen die tijd snap jij misschien beter wat je wel en niet voor hem voelt.

(uit je verhaal (en mijn eigen ervaring in zo`n situatie) zou ik denken dat het het niet is, wel supergoede klik maar toch iets ontbrekends om meer aan te gaan)
.
In plaats van door dat te zeggen; bedoelde ik..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven