HELP! Ik woon al drie jaar bij mijn schoonmoeder !!

26-02-2010 11:40 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon al drie jaar bij mijn schoonmoeder , de reden? Mijn vriend van 30 jaar kan volgens mij zijn moeder niet loslaten!!! Ben een tijdje alleen gaan wonen maar toen zag ik hem bena nooit meer, Toen was ik zwanger en ben ik terug daar gaan wonen omdat ik dat financieel niet alleen kon. nu ondertussen is mijn zoontje 9maanden oud en ik ga door een levende hel!!

Zei moeit haar met alles

ze doet precies of het haar eigen kind is!

ze heeft zelf geen leven( ze heeft geen vriend, ze is elke dag thuis)

Ik zou zogezegt voor haar zoon moeten zorgen zoals haar ( bokes smeren, huishouden alles alleen doen, zen koffie klaar zetten dat hij maar juist op knopke moet duwen en koffie ingieten etc .... )

ik kan zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vertellen maar ga het kort houden ...

Ik heb er met men man al een jaar over dat ik niet meer samen wil wonen dat ik mijn eigen leven wil ... maar hij zei altijd dat ik niet moeilijk moest doen...

nu sinds kort ben ik omploft tegen zijn moeder ( ik en vriend serieuze ruzie want ik moest meer respect tonen tegenover zijn moeder)

nu ben ik terug naar mijn vader gaan wonen (nu 1,5 maand) en ga enkel nog in het weekend daar slapen ( maar dat is mij al heeeeeel erg te veel) zei gaat nu zogezegt een appartementje zoeken voor haar zodat wij in haar huis kunnen wonen( IK WOU ZELF ALLEEN GAAN WONEN ERGENS ANDERS) maar schoonmoeder heeft mijn vriend zo omgepraat van ja ik wil ni dat mijn kleinzoon in een huurhuis moet gaan zitten dit dat dusja mijn vriend ziet het al helemaal niet meer zitten om iets t egaan huren met mij)

maar denk ge dat schoonmoeder iets aan het zoeken is ???? BE HARE MOND JA ze is al aan het verhuizen van toen mijn vriend nog samen was met zijn vorige vrindin , die is ook gaan lopen van mizerie ....

Wat moet ik doen ???? pfffffffffffffffffff .... ik kan die vrouw niet meer horen rieken of zien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar ik wil ook niet verder gaan zonder mijn vriend hij is tenslotte de vader van mijn kind ... maar ik zie hier gewoon geen einde aan komen ....

HELP
En inmiddels mosterd

Ik ben het niet vaak met Elninjoo eens, maar dit keer toch echt wel. What were you thinking? Dat het met een kind wel goed zou komen?

Jij betaalt huur voor een huis dat niet afbetaald is, bedoel je haar huis? Meteen mee stoppen, want je woont daar niet meer. Dat geld kun je nu wel beter gebruiken. Alle makelaarskantoren af en woningbouwverenigingen af (heb je die in Belgie?) en zorgen dat je als de sodemieter een plek voor jezelf krijgt. Van een huurhuis is nog nooit iemand doodgegaan en jouw kind overleeft dat ook.

Als niemand actie onderneemt, moet jij het maar doen. Je vriend ziet maar wat hij doet. Weet je gelijk hoeveel hij echt van jullie houdt.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Toen ik alleen woonde was men zoontje er nog niet maar was ik wel zwanger .

De reden dat hij niet veel kwam ... hij verbouwd het huis van zijn moeder helemaal op zijn eentje en zit daar dus tot soms 12 u snachts te werken (na zijn werkuren)

daarom was hij veel meer bij zijn moeder
Trotsemamsietje,

't is in mijn ogen heel simpel: Je zoekt een leuk huurhuis en gaat er wonen. Je vertelt je vriend dat ie kan kiezen: bij z'n mamma blijven, of met jou mee naar 't huurhuis.

Daarnaast: het is onbeleefd om te schreeuwen en je manier van schrijven is hier en daar vrijwel onbegrijpelijk. Misschien kun je iets meer je best doen om je teksten in het algemeen Nederlands te typen?
quote:trotsemamsietje schreef op 26 februari 2010 @ 11:40:

Ben een tijdje alleen gaan wonen maar toen zag ik hem bena nooit meer, Toen was ik zwanger en ben ik terug daar gaan wonen omdat ik dat financieel niet alleen kon. nu ondertussen is mijn zoontje 9maanden oud en ik ga door een levende hel!!

Trotsemamsietje, zie je wat je schreef? Je zag je vriend bijna nooit meer toen je alleen woonde. Is dat normaal in een liefdevolle relatie, denk je?

En je gaat door een levende hel, zeg je. Nou, je bent 21. Dat worden dan nog mooie jaren voor jou en je kindje, he?

Geef jezelf een schop onder je billekes en laat je vriend en zijn moeder achter en ga verder met je leven.
quote:trotsemamsietje schreef op 26 februari 2010 @ 12:04:

Toen ik alleen woonde was men zoontje er nog niet maar was ik wel zwanger .

De reden dat hij niet veel kwam ... hij verbouwd het huis van zijn moeder helemaal op zijn eentje en zit daar dus tot soms 12 u snachts te werken (na zijn werkuren)

daarom was hij veel meer bij zijn moeder

Hij was meer bij zijn moeder omdat hij

a- blijkbaar meer om zijn moeder geeft dan om jou

of

b- meer om het geld/huis/bezit van zijn moeder geeft dan om jou

Alle andere verklaringen zijn smoesjes.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Maar als hij dan bezig is met het verbouwen van het huis tot 12 uur; wat doe jij dan al die tijd, toekijken hoe hij klust? Dan heb je toch ook geen quality time samen nu?
ja inderdaad dat kan kloppen

Tegen mij heeft hij gezegt ik heb alle luxe wat ik moet hebben en dan zou ik dat moeten achterlaten om in een huurhuis te kruipen
quote:trotsemamsietje schreef op 26 februari 2010 @ 11:40:

ze heeft zelf geen leven( ze heeft geen vriend, ze is elke dag thuis)

Kan je schoonmoeder niet bij je vader gaan wonen, dan heeft ze een vriend en dan ook weer een leven.
Je voelt je gewoon te goed voor een huurhuis!

Nou, stop dan met zeuren en leef lekker verder zoals je nu doet.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:prulleke schreef op 26 februari 2010 @ 12:08:

[...]

Kan je schoonmoeder niet bij je vader gaan wonen, dan heeft ze een vriend en dan ook weer een leven.
nee we hebben maar heel weinig tijd samen

wat ik dan doe ? ofwel doe ik hun 2 zijn was en plas of kook ik en de rest van de tijd zit ik bij zijn moeder aan tafel ( 24 op 24 uur zit ik dus te leven met zijn moeder ipv met hem)

samen tijd alleen hebben ? gebeurt echt heel zelden want zaterdag is hij ook de hele dag aan het werk en zondag is het zijn hobby dag en gaat hij vissen ( heb ik niets op tegen , in de zomer ga ik altijd mee vissen)

en als hij dan eens niet aan het werk is ja dan zitten we alle drie aan tafel , nooit alleen
how sorry ik voel mij wel niet te goed voor een huurhuis hoor,

ik zou niet liever hebben , je moet ergens beginnen ....

Het is mijn vriend en de moeder die er zo over denken
Heb alleen het onderwerp gelezen.

Heb jaren een relatie gehad met een vent die erg aan zn moeder hing. Zn moeder wou alles controleren met dit verschil dat zij de pest aan me had.

Dit liep als enige negatieve rode draad jarenlang door onze relatie. Voor de rest ging het uitstekend.

Toch is de relatie geploft door dit met een kind in het spel.
Hij kiest dus voor het materialisme ipv de liefde.

Lijkt mij voor jou een eenvoudig keus. Bouw je eigen leven op met je kind. Er zijn genoeg mannen die wel voor de liefde kiezen.

Heb jaren een relatie gehad met een vent die erg aan zn moeder hing. Zn moeder wou alles controleren met dit verschil dat zij de pest aan me had.

Dit liep als enige negatieve rode draad jarenlang door onze relatie. Voor de rest ging het uitstekend.

quote:trotsemamsietje schreef op 26 februari 2010 @ 12:11:

wat ik dan doe ? ofwel doe ik hun 2 zijn was en plas of kook ik en de rest van de tijd zit ik bij zijn moeder aan tafel ( 24 op 24 uur zit ik dus te leven met zijn moeder ipv met hem)

samen tijd alleen hebben ? gebeurt echt heel zelden want zaterdag is hij ook de hele dag aan het werk en zondag is het zijn hobby dag en gaat hij vissen ( heb ik niets op tegen , in de zomer ga ik altijd mee vissen)

en als hij dan eens niet aan het werk is ja dan zitten we alle drie aan tafel , nooit alleen

Whaha leuk joh, de hele dag aan de tafel.....

Wel eens gehoord van WERKEN?

quote:trotsemamsietje schreef op 26 februari 2010 @ 12:11:

Ik zou echt gillend weglopen..

Meisje, ga weg nu het nog kan. Ik krijg hier echt de kriebels van en zie van die Man bijt Hond/taferelen voor me.. Of inderdaad een aflevering van Jambers, die jullie over een paar jaar filmt terwijl je 10 jarig kindje zijn oma voert omdat ze zo hulpbehoevend is en jij de vissen staat schoon te maken terwijl je man nog aan t renoveren is,.
21 jaar, en leven als een zure bejaarde.....dat wordt een heeeeeeeeel taaaaaaai leven.
Aan tafel zitten?! Ongelofelijk dat je dat al zo lang volhoudt! Het leven is te kort en te leuk om nog één minuut langer met je schoonmoeder aan tafel te zitten. Geef jezelf een trap onder je achterste en ga wat doen.
kijk mensen ik ben hier niet om onterechte verwijten te krijgen , ik vertel maar een deel van het verhaal omdat er zoveel over te zeggen valt

als jullie zaken verkeert interpreteren moeten jullie nog altijd geen verwijten geven

het is toch niet zo moeilijk om op een menselijke manier om te gaan met elkaar ?

als je dit niet kan ga dan op een ander deel zitten waar je mensen kan afbreken he
Ik hoor je alleen maar zeggen dat ZIJ jouw leed veroorzaken. Je legt alle verantwoordelijkheid bij HEN. Terwijl JIJ wel degelijk iets aan de situatie kunt doen. Door goed na te denken over wat JIJ wilt, te bedenken hoe JIJ dat aan kunt pakken en vervolgens ZELF actie te ondernemen.

Niet zo slachtofferig doen, schop onder je kont en actie!
Je kan het wel 10 keer schrijven, dat je je niet goed genoeg voelt voor een huurhuis. Maar ik geloof er weinig van.

En de hele dag aan tafel? Werk je thuis, aan die tafel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven