Help me met schuldgevoel

08-05-2020 23:16 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello people

Ik zit met een probleempje. Ik heb continu last van schuldgevoelens, ik kom er gewoon niet van af en soms is het een tijdje weg en dan komt het weer naar boven. Ik ben een loyaal persoon dus als ik dan een fout maak voel ik me hier jaren schuldig door. Ik heb een heeele lieve vriend. We hadden elkaar 1 keer ontmoet en we hadden al heel veel contact En hadden na een week onze eerste date. Maar des tijds was ik met een collega “bezig” het was alleen kloten meer niet. We hebben gezoend in de eerste week dat ik contact had met mijn vriend(3 dagen voordat ik afsprak met hem). Mijn vriend en ik zijn al een jaar samen nu. Waarschijnlijk vinden jullie mij overdreven. Maar het voelt alsof ik niet loyaal ben geweest terwijl ik hem meteen al heeel erg leuk vond! het maakt het ook moeilijk omdat ik weet dat me vriend best jaloers is en dit echt niet tof zou vinden.. en ik zelf andersom zou ik ook teleurgesteld zijn. Vind het zo stom van mezelf want we zijn een jaar verder en ik zit er nog steeds mee. Toen ik een relatie kreeg met mijn vriend js er nooit meer iets gebeurd en ik zie die jongen ook noooit meer al lang niet meer!, maar girls hebben jullie tips om van dit rot gevoel af te komen..,. heel erg bedankt alvast!! XOXO
anoniem_394142 wijzigde dit bericht op 11-05-2020 11:53
0.04% gewijzigd
Sabbieehhhh schreef:
09-05-2020 11:14
Dit zegt toch al genoeg, blijkbaar wil je dan toch niet zo graag.
Wat wil ik niet? , snap je punt niet zo... het zou een opluchting zijn als hij het weet en niet boos of teleurgesteld is uiteraard. Maar dat verwacht ik niet omdat ii het niet netjes vind van mezelf
Appelsap98 schreef:
09-05-2020 11:55
Wat wil ik niet? , snap je punt niet zo... het zou een opluchting zijn als hij het weet en niet boos of teleurgesteld is uiteraard. Maar dat verwacht ik niet omdat ii het niet netjes vind van mezelf
Maak je gewoon niet zo druk, je lijkt nu vooral problemen voor jezelf te zoeken wat doet lijken dat je toch niet zo graag wil. Jullie hadden op dat moment geen relatie, het ging om een zoen, niemand die dat als probleem ziet behalve jij. Dit word je ook al 3 topics! lang hierover verteld. De meningen gaan niet veranderen dus hou op je aan te stellen en ga gewoon eens genieten van je relatie. Of vertel het hem als het je zo hoog zit, maar maak een beslissing en leef ermee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven