Help! mijn vriend wil niet samen wonen .19 weken zwanger
zondag 14 februari 2010 om 19:34
hallo, ben 34 jaar en zwanger van ons eerste kindje. mijn vriend wil niet samen wonen, terwijl ik dat wel graag zou willen, ook voor ons kindje om een normaal gezinnetje te vormen, mijn vriend komt nu langs wanneer hij zin heeft en krijg zo het idee dat ik dadelijk een alleenstaande mama word, ik ben hier echt heel verdrietig om.
en weet niet wat ik hiermee moet..mijn vriend wil echt niet! hij vind dat het beter gaat als we gewoon apart blijven wonen.zodat hij gewoon zijn eigen dingen kan doen en op tijd zn rust heeft. hem overhalen goed gesprek beginnen, argumenten bedenken enz het helpt allemaal niks. wie heeft er advies? een verdrietige aanstaande mama
en weet niet wat ik hiermee moet..mijn vriend wil echt niet! hij vind dat het beter gaat als we gewoon apart blijven wonen.zodat hij gewoon zijn eigen dingen kan doen en op tijd zn rust heeft. hem overhalen goed gesprek beginnen, argumenten bedenken enz het helpt allemaal niks. wie heeft er advies? een verdrietige aanstaande mama
zondag 14 februari 2010 om 19:37
quote:zonnetje07 schreef op 14 februari 2010 @ 19:34:
hallo, ben 34 jaar en zwanger van ons eerste kindje. mijn vriend wil niet samen wonen, terwijl ik dat wel graag zou willen, ook voor ons kindje om een normaal gezinnetje te vormen, mijn vriend komt nu langs wanneer hij zin heeft en krijg zo het idee dat ik dadelijk een alleenstaande mama word, ik ben hier echt heel verdrietig om.
En hoe kan jij straks je eigen ding nog doen en een beetje rust krijgen als er een kind is?
Hebben jullie samen gekozen voor deze zwangerschap?
En hoe kan jij straks je eigen ding nog doen en een beetje rust krijgen als er een kind is?
Hebben jullie samen gekozen voor deze zwangerschap?
zondag 14 februari 2010 om 19:38
zondag 14 februari 2010 om 19:39
quote:zonnetje07 schreef op 14 februari 2010 @ 19:34:
en op tijd zn rust heeft.
haha
haha wat een grapjas, en jij mag in je eentje het kind opvoeden?
Ben met lola en elninjoo eens dat het beter eerst besproken had moeten zijn maar meneer mag wel zijn verantwoordelijkheden nemen hoor...
en op tijd zn rust heeft.
haha
haha wat een grapjas, en jij mag in je eentje het kind opvoeden?
Ben met lola en elninjoo eens dat het beter eerst besproken had moeten zijn maar meneer mag wel zijn verantwoordelijkheden nemen hoor...
Niemand is perfect, tot je verliefd op ze wordt...
zondag 14 februari 2010 om 19:40
zondag 14 februari 2010 om 19:44
we hebben een tijd geleden besloten om te gaan samen wonen, ben bij hem ingetrokken en we waren erover eens dat we aan kindjes zouden beginnen, ik was alleen snel zwanger en hij heeft daar heel veel moeite mee gehad.lang geduurd voordat hij bij draaide. ik kwam daarna al snel in het ziekenhuis te liggen(heb daar een maand gelegen) wegens extreme buikpijnen en bloedingen.ik was in die tijd natuurlijk niet de allergezelligste vriendin en hij voelde zich tekort gedaan afgwezen. ik had teveel pijn maakte me teveel zorgen. toen ik weer naar huis mocht heeft hij gezegd dat hij niet meer wilde samen wonen.
zondag 14 februari 2010 om 19:44
Ben je ongepland zwanger geraakt soms?
Als jij eens "je eigen dingen wilt gaan doen" en "aan je rust toe wilt komen", ontfermt hij zich dan over jullie kind?
Denk het niet...
Je wordt inderdaad een alleenstaande mama. Papa komt alleen af en toe langs voor een wip ofzo.
Hij klinkt ook erg sociaal in je laatste posting. Ik denk dat je beter af bent alleen met je kindje. Sterkte!
Als jij eens "je eigen dingen wilt gaan doen" en "aan je rust toe wilt komen", ontfermt hij zich dan over jullie kind?
Denk het niet...
Je wordt inderdaad een alleenstaande mama. Papa komt alleen af en toe langs voor een wip ofzo.
Hij klinkt ook erg sociaal in je laatste posting. Ik denk dat je beter af bent alleen met je kindje. Sterkte!
zondag 14 februari 2010 om 19:45
zondag 14 februari 2010 om 19:46
Dat is geen relatie die je hebt, die man doet waar hij zin in heeft. Je wordt gewoon gebruikt als het hem uitkomt.
Heel snel een streep onder zetten en jezelf voor bereiden op het alleenstaande moederschap: kinderdagverblijf regelen, ex-vriend baby laten erkennen bij de gemeente en daarna advocaat regelen voor de kinderalimentatie en omgangsregeling vast te laten leggen.
Heel snel een streep onder zetten en jezelf voor bereiden op het alleenstaande moederschap: kinderdagverblijf regelen, ex-vriend baby laten erkennen bij de gemeente en daarna advocaat regelen voor de kinderalimentatie en omgangsregeling vast te laten leggen.
zondag 14 februari 2010 om 19:46
zondag 14 februari 2010 om 19:47