Help mijn vriendin!!!

20-03-2012 19:33 82 berichten
Vandaag heb ik van een vriendin iets verschrikkelijk gehoord!

Ze weerd betrapt door haar dochter terwijl ze in bed lag met het vriendje van haar dochter. Vriendje trapje haar het bed uit en schudde haar door mekaar. Hij beschuldigt haar nu van aanranding, en haar dochter praat niet meer met haar omdat ze vind dat zij de gebeten hond is. Mijn vriendin had volgens haar dochter met haar klauwen van hem af moeten blijven. Maar het is zijn schuld, hij verleidde haar, ze stond al 6 jaar droog na haar scheiding. Ze wilde zich weer geliefd voelen, sexy, wat meer als alleen een hardwerkende alleenstaande moeder!! Wat kan ik nu voor mijn vriendin doen?
Alle reacties Link kopieren
Wauw, goed verhaal..

Ik hoop dat die zich helemaal kapot schaamt zeg..

En jij kan weinig doen lijkt me
Ehh... bij "vriendje" en "dochter" ben ik vooral benieuwd naar de leeftijd van het vriendje in kwestie.

Voor de rest moet moeder zich de ogen uit haar hoofd schamen, dochter voorlopig met rust laten en zich, als er om wat voor reden dan ook contact is, uitputten in excuses.

Wat vriendje heeft gedaan verdient ook geen schoonheidsprijs, maar daar heeft moeder geen invloed op. Ze heeft alleen invloed op haar eigen gedrag en ze had beter moeten weten. 6 jaar droog staan is nergens een excuus voor.
Jerry! Jerry! Jerry!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Oh god... mis ik de clou weer eens?
Haar een dikke knuffel geven? Of een goeie beurt?

Ga in therapie!
Er gewoon voor haar zijn, een arm om haar heen slaan, meer kan je niet doen. Ga je er in ieder geval niet mee bemoeien als in de boel proberen te lijmen, want dat gaat jou als 'buitenstaander' niet lukken.

En eerlijk gezegd vind ik dat haar dochter behoorlijk gelijk heeft dat ze kwaad is. Natuurlijk kan je vriendin er wel wat aan doen, van het vriendje van je dochter blijf je af, hoe hard je ook verleid wordt! Zoiets zou mijn moeder ook niet moeten flikken! Had ze maar iemand uit het cafe moeten plukken of zo. Maar goed, as is verbrande turf, het is nu eenmaal gebeurd.
Steve! Steve! Steve!
quote:chartreuse schreef op 20 maart 2012 @ 19:36:

Oh god... mis ik de clou weer eens?

Ja. Zoekt en ge zult vinden...

Staat waarschijnlijk nog in de top 10
Mefs het werkt!
Ik zou je vriendin een goeie befbeurt geven; dat doen alle vrouwen me hun vriendin tegenwoordig; JEZUS; lees je geen bladen ofzo?
quote:secondhandsuus schreef op 20 maart 2012 @ 19:38:

[...]

Staat waarschijnlijk nog in de top 10Ghehe dat gevoel had ik dus ook
quote:secondhandsuus schreef op 20 maart 2012 @ 19:38:

[...]

Staat waarschijnlijk nog in de top 10

Merde... loepje van TO, is dat ook nog 'n optie?

Ik moet ook beter opletten... Maar bedankt secondhandsuus
de vrijdagmiddag begint steeds vroeger
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:chartreuse schreef op 20 maart 2012 @ 19:39:

[...]

Merde... loepje van TO, is dat ook nog 'n optie?

Ik moet ook beter opletten... Maar bedankt secondhandsuus Nou... Of dat loepje gaat werken... Denk het wel. Ga op je gevoel af. Als je denkt dat iets niet klopt, ga je daar kijken...
quote:chartreuse schreef op 20 maart 2012 @ 19:36:

Oh god... mis ik de clou weer eens? ja En jij zo serieus advies geven
Je vriendin is zieliger dan haar dochter. Zoiets?
Wat je voor je vriendin kan/moet doen hangt wat mij betreft af van van wie het bed waar ze in lagen was.
quote:mrsstanleywalker schreef op 20 maart 2012 @ 19:35:

Jerry! Jerry! Jerry!http://fiveminuteeconomis ... 011/02/jerry-springer.jpg
quote:MEFS schreef op 20 maart 2012 @ 19:33:

Vandaag heb ik van een vriendin iets verschrikkelijk gehoord!

Ze weerd betrapt door haar dochter terwijl ze in bed lag met het vriendje van haar dochter. Vriendje trapje haar het bed uit en schudde haar door mekaar. Hij beschuldigt haar nu van aanranding, en haar dochter praat niet meer met haar omdat ze vind dat zij de gebeten hond is. Mijn vriendin had volgens haar dochter met haar klauwen van hem af moeten blijven. Maar het is zijn schuld, hij verleidde haar, ze stond al 6 jaar droog na haar scheiding. Ze wilde zich weer geliefd voelen, sexy, wat meer als alleen een hardwerkende alleenstaande moeder!! Wat kan ik nu voor mijn vriendin doen?Lekker wijf
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:tzippa schreef op 20 maart 2012 @ 19:38:

Ik zou je vriendin een goeie befbeurt geven; dat doen alle vrouwen me hun vriendin tegenwoordig; JEZUS; lees je geen bladen ofzo?
Ooooooh het is het vervolgverhaal!
quote:missy_acy schreef op 20 maart 2012 @ 19:37:

Steve! Steve! Steve!Die ken ik niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven