Help mijn vriendin!!!

20-03-2012 19:33 82 berichten
Vandaag heb ik van een vriendin iets verschrikkelijk gehoord!

Ze weerd betrapt door haar dochter terwijl ze in bed lag met het vriendje van haar dochter. Vriendje trapje haar het bed uit en schudde haar door mekaar. Hij beschuldigt haar nu van aanranding, en haar dochter praat niet meer met haar omdat ze vind dat zij de gebeten hond is. Mijn vriendin had volgens haar dochter met haar klauwen van hem af moeten blijven. Maar het is zijn schuld, hij verleidde haar, ze stond al 6 jaar droog na haar scheiding. Ze wilde zich weer geliefd voelen, sexy, wat meer als alleen een hardwerkende alleenstaande moeder!! Wat kan ik nu voor mijn vriendin doen?
quote:dolores007 schreef op 20 maart 2012 @ 20:37:

[...]

Verwarrend he.....Nou en of. We kunnen naar een groepsbehandeling gaan, de kinderen, de moeder, de dochter, de vader en ik. Het wordt een gezellige boel.
Alle reacties Link kopieren
dolores007, 49 minuten geleden

Als moeder en dochter nou tegelijk zwanger worden... zou dat niet een fraai iets zijn... (ik weet dat het niet klopt maar mijn fantasie neemt een loopje met me..)

Dat is ideaal, dan word de moeder oma, de jongen vader en stief opa, de dochter grote zus en moeder... dus als ze allebei zwanger zijn... bog happy familly

Jij kijkt zeker the bold and the beautiful?
Hallo Mefs, heb je al een goede raad gehad? Toevallig heb ik een vriend die net door zijn vriendin uit huis is gezet omdat zijn schoonloeder zomaar bij hem in bed kroop. Wellicht kunnen ze hun ervaringen delen?
MEFS?! Gaat het wel met je?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ben helemaal i de war
ach mefsie wat een drama!!!!
Oh, vraag aan de dochter van je vriendin of ze haar moeder een vibrator kado geeft voor moederdag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven