Help mijn vriendin!!!

20-03-2012 19:33 82 berichten
Vandaag heb ik van een vriendin iets verschrikkelijk gehoord!

Ze weerd betrapt door haar dochter terwijl ze in bed lag met het vriendje van haar dochter. Vriendje trapje haar het bed uit en schudde haar door mekaar. Hij beschuldigt haar nu van aanranding, en haar dochter praat niet meer met haar omdat ze vind dat zij de gebeten hond is. Mijn vriendin had volgens haar dochter met haar klauwen van hem af moeten blijven. Maar het is zijn schuld, hij verleidde haar, ze stond al 6 jaar droog na haar scheiding. Ze wilde zich weer geliefd voelen, sexy, wat meer als alleen een hardwerkende alleenstaande moeder!! Wat kan ik nu voor mijn vriendin doen?
quote:nlies schreef op 20 maart 2012 @ 19:41:

de vrijdagmiddag begint steeds vroegerDa's toch alleen maar positief?!
Ja en waar is Mali als er voor haar een topic geopend wordt?

En waar is de poll?

Ha, daar was ze al! Crosspost
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, mijn vriendin ligt regelmatig met het vriendje van haar moeder in bed, en nou is haar moeder boos op hem. Maar het is zo'n lekker ding. Zielig voor dat vriendje he
Wat je voor je vriendin kunt doen?

Even flink uitlachen en het bekende spreekwoord... wie zijn kont brandt moet op de blaren zitten.
quote:MEFS schreef op 20 maart 2012 @ 19:41:

[...]

ja En jij zo serieus advies geven
Zit hier met tranen in m'n ogen
Moeders kende dat vriendje toch wel langer dan een maand hè, anders gaat het motto van Tzippa niet meer op en dat kunnen we niet hebben toch?
Eigenlijk zou ik het topic moeten laten verwijderen, wegens praaivassie. Een medeforummer kan hier herkend worden
quote:reisa1978 schreef op 20 maart 2012 @ 19:43:

Ja en waar is Mali als er voor haar een topic geopend wordt?

En waar is de poll?

Ha, daar was ze al! Crosspost
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:MEFS schreef op 20 maart 2012 @ 19:46:

Eigenlijk zou ik het topic moeten laten verwijderen, wegens praaivassie. Een medeforummer kan hier herkend worden

Ik heb je gestaft

Ehm... praaivassie? Isdatdan?

Laat maar
Je kunt haar in iedergeval vertellen dat er een hoop mensen lol om hebben.. heeft ze er ook nog een goed gevoel over.
spannend, en gaat er nog iemand zwanger worden van dat vriendje?
wij slapen nooit.
quote:dolores007 schreef op 20 maart 2012 @ 19:48:

Je kunt haar in iedergeval vertellen dat er een hoop mensen lol om hebben.. heeft ze er ook nog een goed gevoel over.Lieverd, dit is verzonnen!
quote:MEFS schreef op 20 maart 2012 @ 19:46:

Eigenlijk zou ik het topic moeten laten verwijderen, wegens praaivassie. Een medeforummer kan hier herkend worden Ja, inderdaad, Martin wordt nu overal herkend; we kunnen toch wel allemaal een steentje bijdragen om de privacy van martin81 te waarborgen?
ik zou die dochter naar de opvang brengen..
Shoot

Ik heb een lesbodochter en van zelf niet voor vrouwen ;(
Je bent zelf een theepot
quote:mali30 schreef op 20 maart 2012 @ 19:48:

[...]

Ik heb je gestaft

Verklikker!
ach mefs, zolang ze martin ervan verdenken blijf ik mooi in de luwte
quote:grobbekuiken schreef op 20 maart 2012 @ 19:46:

Moeders kende dat vriendje toch wel langer dan een maand hè, anders gaat het motto van Tzippa niet meer op en dat kunnen we niet hebben toch?MIJN motto? Nee, dan doe je toch echt tekort aan de fenomenale Martin hoor; all credits to him!
grobbekuiken, dat is lastig voor ons internettende praaivassie-loze wezentjes... maar dat is dat je niet herkend wordt als dat mens dat met het vriendje van haar dochter lag te batsen

Oke, en ik geef ook maar gelijk toe... ik ben van plan seks te hebben met de toekomstige vader van mijn kinderen... ik weet het, ik moet me dood schamen!!!!!
quote:tzippa schreef op 20 maart 2012 @ 19:53:

[...]

MIJN motto? Nee, dan doe je toch echt tekort aan de fenomenale Martin hoor; all credits to him!Oh, ja, tuurlijk, sorry Martin!
quote:ambra schreef op 20 maart 2012 @ 19:50:

ik zou die dochter naar de opvang brengen..misschien is een asiel beter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven