Help mijn vriendin!!!

20-03-2012 19:33 82 berichten
Vandaag heb ik van een vriendin iets verschrikkelijk gehoord!

Ze weerd betrapt door haar dochter terwijl ze in bed lag met het vriendje van haar dochter. Vriendje trapje haar het bed uit en schudde haar door mekaar. Hij beschuldigt haar nu van aanranding, en haar dochter praat niet meer met haar omdat ze vind dat zij de gebeten hond is. Mijn vriendin had volgens haar dochter met haar klauwen van hem af moeten blijven. Maar het is zijn schuld, hij verleidde haar, ze stond al 6 jaar droog na haar scheiding. Ze wilde zich weer geliefd voelen, sexy, wat meer als alleen een hardwerkende alleenstaande moeder!! Wat kan ik nu voor mijn vriendin doen?
quote:grobbekuiken schreef op 20 maart 2012 @ 19:50:

[...]

Lieverd, dit is verzonnen!

Ja ik had het eigenlijk tussen haakjes moeten zetten...

Maar er zijn gestoorde mensen hoor!

Al denk ik dat dit gewoon een help-help-help-ik-wil-aandacht-topic is.

Met het hoe help ik mijn vriendin.... hoe doorzichtig..
Rozenbloempje, hoe ga je dat ooit verklaren? Sex met het vriendje van je dochter alla, maar met de toekomstige vader van je kinderen? Schan-da-lig

Zucht, waar gaat het heen met deze wereld
Alle reacties Link kopieren
quote:dolores007 schreef op 20 maart 2012 @ 19:56:

[...]

Ja ik had het eigenlijk tussen haakjes moeten zetten...

Maar er zijn gestoorde mensen hoor!

Al denk ik dat dit gewoon een help-help-help-ik-wil-aandacht-topic is.

Met het hoe help ik mijn vriendin.... hoe doorzichtig..Nee zelfs dat niet dolores, ik heb het verhaal verzonnen op een ander topic een topic waar ik op basis van de titel een andere verwachting bij had. Ik heb behoefte aan smeuige zaken, vandaar dit topic
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Als moeder en dochter nou tegelijk zwanger worden... zou dat niet een fraai iets zijn... (ik weet dat het niet klopt maar mijn fantasie neemt een loopje met me..)

Dat is ideaal, dan word de moeder oma, de jongen vader en stief opa, de dochter grote zus en moeder... dus als ze allebei zwanger zijn... bog happy familly
*big
quote:SuzanneSuus schreef op 20 maart 2012 @ 19:51:

Shoot

Ik heb een lesbodochter en van zelf niet voor vrouwen ;(Jammer, geen Jerry Springer-voer dus
Dolores
quote:grobbekuiken schreef op 20 maart 2012 @ 20:00:

[...]

Jammer, geen Jerry Springer-voer dus Ik zou echt wel een lesbo dochter willen... weer een zorg minder...
quote:grobbekuiken schreef op 20 maart 2012 @ 20:01:

Dolores Ik hoef al niet iets met een vent met een relatie... maar kom... het vriendje van je dochter.... jakkes.
quote:grobbekuiken schreef op 20 maart 2012 @ 19:56:

Rozenbloempje, hoe ga je dat ooit verklaren? Sex met het vriendje van je dochter alla, maar met de toekomstige vader van je kinderen? Schan-da-lig

Zucht, waar gaat het heen met deze wereld Ik weet het. *kijkt schuldbewust* Toch maar Jerry bellen dan, ik hoop dat het ooit nog goed gaat komen met me...
Wat een wrede wrede wereld!
quote:mali30 schreef op 20 maart 2012 @ 19:57:

[...]

Nee zelfs dat niet dolores, ik heb het verhaal verzonnen op een ander topic een topic waar ik op basis van de titel een andere verwachting bij had. Ik heb behoefte aan smeuige zaken, vandaar dit topic Nu begrijp ik er helemaal geen hol meer van
quote:mali30 schreef op 20 maart 2012 @ 20:08:

Wat een wrede wrede wereld!

Valt mee... weet je wat ik erger vind??? Als ik mezelf helemaal klaar heb gemaakt om te vertrekken, en ik wil snel boven mijn tanden poetsen... en dan voel ik opeens water... met mijn sokken in een plas water (douche) dan vergeet ik de ellende wel even van de wereld.

Of ik koop nieuwe schoenen, en loop de winkel uit... 5 minuten... hondenpoep, kan ik thuis dus direct die schoenen schobben... dag glimlach!
dacht altijd dat MEFS wel helder was..
euh dames dit kan ook in het echt gebeuren he

Net nadat ex bij mij wegwas nu 3enhalf jaar geleden en voor ik mijn huidige vriend had leren kennen

heb ik 1 date gehad met een andere man

Die vertelde al 5 jaar gescheiden t zijn en het echtpaar had samen 4 kinderen

om hun kansloze huwelijk leven in te blazen besloten ze voor een open relatie te gaan die dus nietwerkte en toen heeft de ex vrouw van mijn date een kortstondige verhouding gehad met het 21 jarige vriendje van dochterlief

die werden dus echt betrapt he

tussen de beste man[date] en mijzelf is het nooitwat geworden was ff teveel info voor een eerst date hiihi
quote:dolores007 schreef op 20 maart 2012 @ 20:13:

[...]

Valt mee... weet je wat ik erger vind??? Als ik mezelf helemaal klaar heb gemaakt om te vertrekken, en ik wil snel boven mijn tanden poetsen... en dan voel ik opeens water... met mijn sokken in een plas water (douche) dan vergeet ik de ellende wel even van de wereld.

Of ik koop nieuwe schoenen, en loop de winkel uit... 5 minuten... hondenpoep, kan ik thuis dus direct die schoenen schobben... dag glimlach!

Ik begrijp je, er zijn ergere dingen.
quote:Rainbow01 schreef op 20 maart 2012 @ 20:15:

Net nadat ex bij mij wegwas nu 3enhalf jaar geleden en voor ik mijn huidige vriend had leren kennen

om hun kansloze huwelijk leven in te blazen besloten ze voor een open relatie te gaan die dus nietwerkte en toen heeft de ex vrouw van mijn date een kortstondige verhouding gehad met het 21 jarige vriendje van dochterlief

tussen de beste man[date] en mijzelf is het nooitwat geworden was ff teveel info voor een eerst date hiihier wandelen toch vreemde lui op deze wereld rond
Ik weet het niet hoor Rozenbloempje, ik vind dat je wel heel ver gaat met je fantasiën. Wat is het volgende, dat die man ook nog deel uit gaat maken van je gezin?! Tssss....hoe kóm je toch bij zulke ranzige ideëen.

*mompel, mompel, belachelijk zeg, sex met de toekomstige vader, mompel, mompel*

quote:mali30 schreef op 20 maart 2012 @ 20:16:

[...]

er wandelen toch vreemde lui op deze wereld rond

Een hoop... nog even, en dan moeten wij het ook met de vriendjes van onze dochters doen... en als je geen dochter hebt moet je maar op vrouwen vallen... dus de vriendinnetjes van je zoons... heb je geen kinderen?? dan heb je pech, dan moet je helaas vreemdgaan met de hond van de buren..:P haha, Tja... echt gestoorde mensen.

quote:Rainbow01 schreef op 20 maart 2012 @ 20:15:

tussen de beste man[date] en mijzelf is het nooitwat geworden was ff teveel info voor een eerst date hiihi

Nee natuurlijk is het nooit wat geworden... wat een perverse mensen gaat hij mee om!

Of was het zijn instelling.. open relatie om je huwelijk op te krikken die je hard weg liet lopen????
quote:dolores007 schreef op 20 maart 2012 @ 19:59:

Als moeder en dochter nou tegelijk zwanger worden... zou dat niet een fraai iets zijn... (ik weet dat het niet klopt maar mijn fantasie neemt een loopje met me..)

Dat is ideaal, dan word de moeder oma, de jongen vader en stief opa, de dochter grote zus en moeder... dus als ze allebei zwanger zijn... bog happy famillyJa maar die baby's dat zijn half broer/zus, maar ook oom/tante en nichtje/neefje. Dat is wel erg ingewikkeld.
quote:dolores007 schreef op 20 maart 2012 @ 19:59:

Dat is ideaal, dan word de moeder oma, de jongen vader en stief opa, de dochter grote zus en moeder... dus als ze allebei zwanger zijn... bog happy familly
quote:Ksenija schreef op 20 maart 2012 @ 20:14:

dacht altijd dat MEFS wel helder was..

Ja echt he, waar moet het heen met deze wereld; als je zelfs MEFS niet meer kan vertrouwen....

Jouw profilepic maakt het er ook niet beter op; kzie nu steeds mijn Mac vastlopen maar dan ellipsvormig (kan het NOG gekker?)
quote:reisa1978 schreef op 20 maart 2012 @ 20:25:

[...]

Ja maar die baby's dat zijn half broer/zus, maar ook oom/tante en nichtje/neefje. Dat is wel erg ingewikkeld.Dat is gewoon bizar! haha.... hoe leggen ze dat uit... onze vader deed het met moeder en dochter.. Maar het ene kind zegt, mijn vader deed het met mijn moeder, en met mijn zus.. de andere zegt mijn vader deed het met mijn moeder, en mijn oma...
quote:MEFS schreef op 20 maart 2012 @ 20:27:

[...]

Verwarrend he.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven