Help, verliefd!

31-08-2011 20:32 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
quote:phileinex schreef op 01 september 2011 @ 22:05:

Haha, jullie zijn echt geweldig. Dankzij jullie heb ik morgen een date met hem!

Ik ga jullie zeker morgen op de hoogte houden! Pfff... vind het opeens ook wel eng hoor. Weet niet of ik zo goed ben ik 'daten'. Ach, we zien wel.

Niemand is goed in daten, probeer gewoon jezelf te zijn (ben ik dan ook niet goed in, ik struikel, mors, hakkel en stotter en ben algeheel onhandig in het bijzijn van de leuke man in kwestie) maar goed...komt goed... hij weet wie je bent en kent je al een beetje & hij vindt je de moeite waard om wat mee te gaan drinken... komt goed!!! ECHT!!!

Zo leuk dit!
Belangrijke vraag die mij opeens te binnen schiet.

Wat trek ik aan?
Oh wat heeeeerlijk dit!

Beschrijf hem eens?

Wat trek je morgen aan?

Je weet toch wel al wat je morgen áántrekt? (paniekstem)

Foto's plaatsen, wij helpen je wel!

Je houdt ons morgen vanaf je werk toch wel op de hoogte he?

Kan best! (wel wegklikken als 'ie in de buurt is, anders kan hij dit topic vinden )
Lieverd, jij bent leuk en hij is leuk en samen zijn jullie zo leuk dat je een hele fanclub hebt weten te verzamelen. Het gaat allemaal helemaal goedkomen, door blijven pakken nu, je hebt lef getoond en dat heeft je dit afspraakje opgeleverd dus hou het lef vast!
bikini is wat koud
quote:phileinex schreef op 01 september 2011 @ 22:09:

Belangrijke vraag die mij opeens te binnen schiet.

Wat trek ik aan?Precies! Dat zeg ik!
quote:bambi73 schreef op 01 september 2011 @ 22:08:

heeft hij nog op jouw reactie gereageerd??Nee.
ik wilde net zeggen, wat trek je aan??
ach, misschien ligt hij ook aan t zuurstof van alle spanning!
quote:jojo1981 schreef op 01 september 2011 @ 22:08:

[...]

Niemand is goed in daten, probeer gewoon jezelf te zijn (ben ik dan ook niet goed in, ik struikel, mors, hakkel en stotter en ben algeheel onhandig in het bijzijn van de leuke man in kwestie) maar goed...komt goed... hij weet wie je bent en kent je al een beetje & hij vindt je de moeite waard om wat mee te gaan drinken... komt goed!!! ECHT!!!

Zo leuk dit!

Haha zo ben ik altijd en lief vindt het schattig en charmant.. ach wat is liefde toch heerlijk blind he.

Wat is het eerste dat je te binnen schoot om aan te trekken? Heeft ie je wel eens ergens mee gecomplimenteerd?
Gewoon iets aantrekken waar jeje goed en mooi in voelt, en geen moeilijke schoenen!
Als je het aankan stem ik toch voor hakken!
Een leuk rokje of jurkje? En geen hoge hakken als je er niet op kunt lopen. Anders wel natuurlijk.
precies wel hakken, krijg je een goede (of nog betere :-) ) kont van! en vinden volgens mij alle mannen mooi vrouwelijk
En bedenk dat hij je van het werk kent, dus als je jezelf net dát beetje extra geeft, zal hij soïso aangenaam verrast zijn!

Ik zou gaan voor een mooi jurkje en hakken, mits je je daarin/op fijn voelt...
quote:bambi73 schreef op 01 september 2011 @ 22:15:

precies wel hakken, krijg je een goede (of nog betere :-) ) kont van! en vinden volgens mij alle mannen mooi vrouwelijkHakken zijn sexy, maar als je er niet op kan lopen zou ik het ook niet dan, je zou er een dansje door mislopen
Doorpakken nu hoor Phileine, dat heeft je ook deze date opgeleverd. Gewoon jezelf zijn morgen, hij kent je al en vindt je leuk genoeg om mee te flirten en om mee uit te vragen, dus niet te zenuwachtig zijn. Geen gekke spelletjes gaan spelen, niet afstandelijk doen, gewoon jezelf zijn, uitstralen dat je hem leuk vindt (dat vindt iedereen leuk, om te merken dat iemand ze leuk vindt, dus hij ook), lekker kletsen en elkaar leren kennen.

Vertel, wat zijn je opties om aan te doen?
Am Yisrael Chai!
Yay leuk topic!!

Gaan jullie direct uit het werk of later op de avond?
altijd hakken! zeker als je die normaal ook draagt kun je niet ineens met platte schoenen aankomen....

en daarbij zit je toch als je met hem wat gaat drinken en zou ik me meer zorgen maken over het voor mij zo herkenbare morsen/ struikelen over mn woorden...

Maar misschien is dat ook wel omdat iedereen met niet anders kent dan JoJo de onhandige....
quote:justme27 schreef op 01 september 2011 @ 22:18:

[...]

Hakken zijn sexy, maar als je er niet op kan lopen zou ik het ook niet dan, je zou er een dansje door mislopen

Dansende mannen in 2011???? Waar?????

IK WIL OOK DANSEN MET EEN LEUKE MAN!!!
Het eerste wat me te binnen schoot is een zwart jurkje dat ik heb. Vrij simpel, safe, dat wel, maar wel mooi. Krijg altijd complimentjes als ik het draag. Met pumps dacht ik zelf. Ze zijn niet heel hoog, maar ik kan gelukkig vrij goed op hakken lopen.
quote:jojo1981 schreef op 01 september 2011 @ 22:20:

[...]

IK WIL OOK DANSEN MET EEN LEUKE MAN!!!Trouwens loopt de man in kwestie dan het risico dat ik op zijn tenen ga staan...maar das eigenlijk best logisch
quote:jojo1981 schreef op 01 september 2011 @ 22:20:

[...]

IK WIL OOK DANSEN MET EEN LEUKE MAN!!!De mijne is heel leuk, wil ook altijd met me dansen als we uit zijn, alleen hij danst uit de maat..
Jojo de *lojo
quote:phileinex schreef op 01 september 2011 @ 22:21:

Het eerste wat me te binnen schoot is een zwart jurkje dat ik heb. Vrij simpel, safe, dat wel, maar wel mooi. Krijg altijd complimentjes als ik het draag. Met pumps dacht ik zelf. Ze zijn niet heel hoog, maar ik kan gelukkig vrij goed op hakken lopen.

Heel goed, LBD doet het altijd goed, maar ga je gelijk na het werk voor een hapje/ drankje of gaan jullie na het eten pas afspreken...

Op je werk aankomen in een LBD is natuurlijk raar als je normaal altijd alleen maar een spijkerbroek draagt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven