Help, verliefd!
maandag 5 september 2011 om 13:23
maandag 5 september 2011 om 13:25
maandag 5 september 2011 om 13:27
maandag 5 september 2011 om 13:29
maandag 5 september 2011 om 14:09
maandag 5 september 2011 om 14:21
misschien is ze de hele dag druk met mapjes ophalen en brengen. Of (en daar gaan we natuurlijk niet van uit) er was iets mis gegaan met de pasta/tiramisu en ze wisselen elkaar af met het pleepot omhelzen... (zoals mijn lief en ik vannacht, ik ben geen, ik herhaal GEEN, ster in het koken van mosselen zo blijkt! )
maandag 5 september 2011 om 14:24
quote:Calm schreef op 05 september 2011 @ 14:21:
Of (en daar gaan we natuurlijk niet van uit) er was iets mis gegaan met de pasta/tiramisu en ze wisselen elkaar af met het pleepot omhelzen... (zoals mijn lief en ik vannacht, ik ben geen, ik herhaal GEEN, ster in het koken van mosselen zo blijkt! )Arme Calm....
Of (en daar gaan we natuurlijk niet van uit) er was iets mis gegaan met de pasta/tiramisu en ze wisselen elkaar af met het pleepot omhelzen... (zoals mijn lief en ik vannacht, ik ben geen, ik herhaal GEEN, ster in het koken van mosselen zo blijkt! )Arme Calm....
maandag 5 september 2011 om 14:32
Dank je ster89! godzijdank hebben we 2 toiletten.... Nu brak op de bank, lief is wel gaan werken, de bikkel! En ik zit hier in spanning te f5-en alsof mn leven ervan af hangt! (dit is net zoiets als het lezen van harry potter terwijl deel 7 nog niet uit was, na deel 6 nog een jaar moeten wachten op deel 7 was ook niet grappig!)