Help :(
vrijdag 27 augustus 2010 om 21:08
quote:meisje2486 schreef op 27 augustus 2010 @ 12:10:
[...]
wat pas vreselijk is, is dat haar vriend dit elke dag moet doen!
weet niet wat er erger is?
Hij moet het niet doen,want ik wil het best overnemen, maar hij doet het ui zichzelf en als ik het doe dan doet hij het vaak ook over omdat ik het niet goed genoeg doe
zelf ben ik niet lichamelijk moe maar geestelijk moe
sorry voor mijn late reactie !
[...]
wat pas vreselijk is, is dat haar vriend dit elke dag moet doen!
weet niet wat er erger is?
Hij moet het niet doen,want ik wil het best overnemen, maar hij doet het ui zichzelf en als ik het doe dan doet hij het vaak ook over omdat ik het niet goed genoeg doe
sorry voor mijn late reactie !
vrijdag 27 augustus 2010 om 22:10
quote:Chardonnay schreef op 27 augustus 2010 @ 21:57:
[...]
Ik mis Bloem ook nog steeds *komt aanlopen met Prozacje, en een flesje wijn....kom maar Char, het komt wel goed schatje*
TO, ik zou het zeer op prijs stellen als je nog even antwoord kwam geven op mijn vraag.
Ik ben namelijk echt heel benieuwd waar een jonge meid dan zo geestelijk moe van wordt
[...]
Ik mis Bloem ook nog steeds *komt aanlopen met Prozacje, en een flesje wijn....kom maar Char, het komt wel goed schatje*
TO, ik zou het zeer op prijs stellen als je nog even antwoord kwam geven op mijn vraag.
Ik ben namelijk echt heel benieuwd waar een jonge meid dan zo geestelijk moe van wordt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 27 augustus 2010 om 22:28
quote:musicath schreef op 27 augustus 2010 @ 22:19:
Oh SD, zit je hier! Ik had nog ergens een kus voor je achtergelaten
Ahhh....wat lief! terug
Ja joh, ik ben de hele dag al aan de forum
Heb het al eerder geschreven vandaag, ik geloof bij ik ben een flirt
Ik heb officieel geen leven, kom serieus aandacht te kort want ik zit echt al de godganse dag te forummen
Ik denk echt dat mijn bank doorzit plekken heeft
Oh SD, zit je hier! Ik had nog ergens een kus voor je achtergelaten
Ahhh....wat lief! terug
Ja joh, ik ben de hele dag al aan de forum
Heb het al eerder geschreven vandaag, ik geloof bij ik ben een flirt
Ik heb officieel geen leven, kom serieus aandacht te kort want ik zit echt al de godganse dag te forummen
Ik denk echt dat mijn bank doorzit plekken heeft
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 27 augustus 2010 om 23:17
quote:Dewia schreef op 27 augustus 2010 @ 21:08:
[...]
sorry voor mijn late reactie !En mag ik dan weten waarom je in je openingspost liep te mekkeren dat hij niets doet? Jij bent gewoon vies bezig, door hem eerst zwart te maken, en vervolgens excuses te gaan vinden voor je gedrag.
[...]
sorry voor mijn late reactie !En mag ik dan weten waarom je in je openingspost liep te mekkeren dat hij niets doet? Jij bent gewoon vies bezig, door hem eerst zwart te maken, en vervolgens excuses te gaan vinden voor je gedrag.
zaterdag 28 augustus 2010 om 18:18
quote:Dewia schreef op 27 augustus 2010 @ 21:08:
Als je niet lekker in je vel zit omdat je relatie niet goed loopt bijvoorbeeld of omdat je het gevoel hebt niet je eigen leven te kunnen leiden kun je je natuurlijk best geestelijk vermoeid voelen.
Dewia, wat is er volgens jou voor nodig om gelukkig te zijn?
Als je niet lekker in je vel zit omdat je relatie niet goed loopt bijvoorbeeld of omdat je het gevoel hebt niet je eigen leven te kunnen leiden kun je je natuurlijk best geestelijk vermoeid voelen.
Dewia, wat is er volgens jou voor nodig om gelukkig te zijn?