Het bewust-even-geen-datestopic

05-07-2018 14:04 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien kom je net uit een hevige relatie en is je hart gebroken. Misschien besef je je dat je steeds de verkeerde mannen aantrekt. Of misschien zit je op dit moment in je leven niet op dates te wachten, omdat andere dingen even voorrang hebben.

Ik weet niet of er al zo'n topic is maar ik zou hier graag van me afschrijven. Ik ben namelijk altijd een relatiehopper geweest en met Tinder is het zo makkelijk om met iemand af te spreken. Maar ik wil het even niet meer. Al het bovenstaande is op mij van toepassing en ik heb rust en stabiliteit nodig om mijn doelen te behalen.

Wie zit nu ook in deze fase?
Ik niet. Zullen we daten? :popcorn:
koekies zijn lekker
Ik wil wel met cookie monster daten. Altijd snacks in huis 😉
Hier, heel bewust, ruim drie jaar al geen dates meer. Heerlijk rustig :biggrin:. Ik wil ook geen relatie meer en daten voor de fun is niet mijn kopje thee, dus ik ga dateloos door het leven.
ik niet (want relatie) maar ik vind het nu al een top-topic.. goed idee om even 'met jezelf te daten'
Lorem Ipsum
Koffiekopjes schreef:
05-07-2018 14:24
Ik wil wel met cookie monster daten. Altijd snacks in huis 😉
Afbeelding
zoetjerminder wijzigde dit bericht op 05-07-2018 14:45
9.70% gewijzigd
koekies zijn lekker
Plaatje werkt niet?

Ah, nu wel
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
05-07-2018 14:44
Plaatje werkt niet?

Ah, nu wel
Je foto :p
ik mag niet meer daten van mijn man
lilalinda schreef:
05-07-2018 14:46
ik mag niet meer daten van mijn man
Gewoon stiekem doen :yes:
koekies zijn lekker
zeg lilalinda, wil je even je eigen topic openen :hihi:
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
05-07-2018 14:48
zeg lilalinda, wil je even je eigen topic openen :hihi:
het ging toch over niet-daten??
nou, dat doe ik dus
Kristos schreef:
05-07-2018 14:31
Hier, heel bewust, ruim drie jaar al geen dates meer. Heerlijk rustig :biggrin:. Ik wil ook geen relatie meer en daten voor de fun is niet mijn kopje thee, dus ik ga dateloos door het leven.
Wat zorgde ervoor dat je de keuze maakte? Veel nare ervaringen?
Ik date ook niet, maar om dat nou bewust te noemen. Ik heb geen zin in internetdates of dat soort dingen. Maar mocht ik ergens iemand leuk tegen het lijf lopen die op een date wil, dan wil ik het best overwegen. Ik ga er niet naar op zoek in ieder geval.

Geen relatietrauma's of andere problemen hier, maar ook niet speciaal op zoek naar een relatie, ik moet er tegenaan lopen. Ik vind dates meestal niet zo interessant.
@Koffiekopjes. Mijn dates waren inderdaad niet overwegend positief en uiteindelijk ben ik mezelf gaan afvragen of ik nog wel zat te wachten op een relatie. Ik heb 2x samengewoond en ik merk dat ik beter in mijn vel zit als ik single ben. Toen was de keuze eigenlijk snel gemaakt.
Ik ben verslaafd aan het gevoel van de wittebroodsweken. Dat is waarom ik het steeds opzoek.
Gelukkig ben ik vrij huiselijk en kom ik in het wild geen leuke mannen tegen dus voor mij is het een kwestie van niet tinderen.
Hier ook bewust niet aan het daten. Simpel gezegd is er in mijn leven geen ruimte voor een partner. Ik mis het overigens niet, ik heb een lieve kat en een aantal goeie vriendinnen.
zoetjerminder schreef:
05-07-2018 14:13
Ik niet. Zullen we daten? :popcorn:
:biggrin:
lilalinda schreef:
05-07-2018 14:49
het ging toch over niet-daten??
nou, dat doe ik dus
ik zag het wel gezellig worden eigenlijk haha
Lorem Ipsum
Celaena_Aelin schreef:
05-07-2018 16:13
Hier ook bewust niet aan het daten. Simpel gezegd is er in mijn leven geen ruimte voor een partner. Ik mis het overigens niet, ik heb een lieve kat en een aantal goeie vriendinnen.
Ik heb ook een lief huisdier en goede vrienden. Ook een hechte familie. Maar ik heb iedereen al die tijd wat verwaarloosd.
Vreselijk dat daten en aangezien ik geen relatie zoek of wil, blij dat ik er van af ben!

Mensen die wel een relatie willen: lees de relatie pijler en slaap er nog es een nachtje over ;-D :jump:
Ik ga voorlopig ook niet meer daten. Dat geforceerde gedate. Bij voorbaat weet ik toch vaak al dat het niets is. Mocht ik in het wild weer eens een echte leuke kerel tegenkomen dan wil ik het wel eens heroverwegen.
Wat je ook kunt doen, is jezelf vertrouwen bij anderen, dus ook op date. Als je steeds teleurgesteld wordt, heb je wellicht te hoge verwachtingen. Ik date niet vaak, maar toevallig vorige week een hele fijne date gehad. Misschien blijft het wel bij die ene date en gaan we elkaar nooit meer zien. Dat zou jammer zijn, maar ik kijk er nog steeds met plezier op terug.
mick87 schreef:
05-07-2018 21:31
Ik ga voorlopig ook niet meer daten. Dat geforceerde gedate. Bij voorbaat weet ik toch vaak al dat het niets is. Mocht ik in het wild weer eens een echte leuke kerel tegenkomen dan wil ik het wel eens heroverwegen.
Als je dit van tevoren al weet, waarom ga je dan op date?

Ik zelf heb ook besloten om in elk geval niet op zoek te gaan. Ben ongeveer een jaar single. Ik geniet van mijn vrijheid en wil eerst tot rust komen na een turbulente periode.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven