Het bewust-even-geen-datestopic
donderdag 5 juli 2018 om 14:04
Misschien kom je net uit een hevige relatie en is je hart gebroken. Misschien besef je je dat je steeds de verkeerde mannen aantrekt. Of misschien zit je op dit moment in je leven niet op dates te wachten, omdat andere dingen even voorrang hebben.
Ik weet niet of er al zo'n topic is maar ik zou hier graag van me afschrijven. Ik ben namelijk altijd een relatiehopper geweest en met Tinder is het zo makkelijk om met iemand af te spreken. Maar ik wil het even niet meer. Al het bovenstaande is op mij van toepassing en ik heb rust en stabiliteit nodig om mijn doelen te behalen.
Wie zit nu ook in deze fase?
Ik weet niet of er al zo'n topic is maar ik zou hier graag van me afschrijven. Ik ben namelijk altijd een relatiehopper geweest en met Tinder is het zo makkelijk om met iemand af te spreken. Maar ik wil het even niet meer. Al het bovenstaande is op mij van toepassing en ik heb rust en stabiliteit nodig om mijn doelen te behalen.
Wie zit nu ook in deze fase?
donderdag 5 juli 2018 om 14:43
zoetjerminder wijzigde dit bericht op 05-07-2018 14:45
9.70% gewijzigd
koekies zijn lekker
donderdag 5 juli 2018 om 14:46
Je foto :p
donderdag 5 juli 2018 om 14:49
donderdag 5 juli 2018 om 15:01
Ik date ook niet, maar om dat nou bewust te noemen. Ik heb geen zin in internetdates of dat soort dingen. Maar mocht ik ergens iemand leuk tegen het lijf lopen die op een date wil, dan wil ik het best overwegen. Ik ga er niet naar op zoek in ieder geval.
Geen relatietrauma's of andere problemen hier, maar ook niet speciaal op zoek naar een relatie, ik moet er tegenaan lopen. Ik vind dates meestal niet zo interessant.
Geen relatietrauma's of andere problemen hier, maar ook niet speciaal op zoek naar een relatie, ik moet er tegenaan lopen. Ik vind dates meestal niet zo interessant.
donderdag 5 juli 2018 om 15:21
donderdag 5 juli 2018 om 18:20
Ik heb ook een lief huisdier en goede vrienden. Ook een hechte familie. Maar ik heb iedereen al die tijd wat verwaarloosd.Celaena_Aelin schreef: ↑05-07-2018 16:13Hier ook bewust niet aan het daten. Simpel gezegd is er in mijn leven geen ruimte voor een partner. Ik mis het overigens niet, ik heb een lieve kat en een aantal goeie vriendinnen.
vrijdag 6 juli 2018 om 09:11
Wat je ook kunt doen, is jezelf vertrouwen bij anderen, dus ook op date. Als je steeds teleurgesteld wordt, heb je wellicht te hoge verwachtingen. Ik date niet vaak, maar toevallig vorige week een hele fijne date gehad. Misschien blijft het wel bij die ene date en gaan we elkaar nooit meer zien. Dat zou jammer zijn, maar ik kijk er nog steeds met plezier op terug.
vrijdag 6 juli 2018 om 09:19
Als je dit van tevoren al weet, waarom ga je dan op date?
Ik zelf heb ook besloten om in elk geval niet op zoek te gaan. Ben ongeveer een jaar single. Ik geniet van mijn vrijheid en wil eerst tot rust komen na een turbulente periode.