Het grote waardeer topic!

02-03-2012 15:14 28 berichten
Ik ben in een goede, melige bui vandaag, half lyrisch door medicatie en andere omstandigheden (examen stress wil ook eens helpen). Een positieve noot op dit forum is ook altijd fijn om te lezen :-).

In ieder geval, wees vrij om te delen wie/ wat je waardeert en waarom!

Ik ga zelf van start met:

Ik waardeer de forumers hier die me allerlei adviezen hebben gegeven in de topics die ik heb geopend, van dierenverzorging tot koken tot wat meer serieuze problematiek aan toe. Ook omdat ik af en toe leuke discussies heb en heel hard gelachen met sommige posts :-).

Ik waardeer mijn vriend die me in mijn slechte buien nog steeds knuffelt, een aai over mijn bol geeft en me verzekert dat alles goed komt. Ik waardeer ook zijn fantastische kookkunsten en humor!

Ik waardeer mijn huisdieren omdat ze me zoveel vreugde en liefde geven, desondanks dat ze zo graag troep maken die ik voor de derde keer in een uur tijd kan opruimen. Het zijn net kinderen zou je zeggen .

Ik waardeer mijn buren die altijd netjes komen melden als ze een feestje geven waarbij ze nogal wat rumoer verwachten en dat het over het algemeen gewoon aardige mensen zijn.

Wie nog meer? :-)
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Een top drie dus?

Ik waardeer mij ge-wel-dige vriendinnen die van me houden om wie ik ben, mijn leuke kanten waarderen en mij mijn nukken vergeven en met wie ik om alles kan lachen tot de tranen ons over de wangen rollen.

Ik waardeer mijn collega's omdat ik niet de fijne baas heb die hieronder zo vaak wordt genoemd, maar zij compenseren daar 100% voor.

Ik waardeer de man uit mijn buurtje die ik eigenlijk niet persoonlijk ken, maar die altijd alles en iedereen groet, de kinderen waarschuwt als ze over steken, altijd even uit z'n zaak komt lopen als ik een volle boodschappentas heb om te vragen of hij kan helpen, en die mijn grote-stad-buurt een beetje tot een dorpje maakt.
quote:Ligeia schreef op 02 maart 2012 @ 15:35:

[...]

Oeh gelukkig! Nou, komt-ie dan, kaken op elkaar! Voor het openen van dit leuke topic, een flinke, vrolijkgekleurde veer in je behind, Fru1t3lla !...

Bedankt voor de waarschuwing (en de veer) . Wat fijn dat mensen dit een leuk topic vinden. Van het lezen van al deze positieve dingen die er in de wereld zijn wordt de dag al een stukje zonniger .

Keep em coming!

Ook mijn waardering voor deze geweeeeldige koekjes die ik aan het binnen stouwen ben en het heerlijk bakje thee terwijl ik op de bank zit te leren (Nuja, leren.. het moet er toch van komen!)
Alle reacties Link kopieren
Fijn topic! Ik was er heel erg aan toe om mensen te waarderen, dus hier komen ze

Nummer 1, de ware 'winnaar' van de top 3: Mijn vriend. Ik heb het hem lastig gemaakt, en toch gaan we weer om tafel, hoewel hij moe is van een dag lang werken en moeilijke gesprekken, om samen te kijken hoe we het beter kunnen maken. Die naar me luistert, me knuffelt en af en toe gewoon fijn in mijn sop laat gaarkoken als ik dat nodig heb. En waar ik iets ontzettend moeilijks ter sprake heb gebracht en hij dat accepteert en naar me luistert alsof het om de boodschappen gaat, precies wat nodig was.

Daarna mijn neefjes, die naar me zwaaien met de mooiste lach die ze hebben, en heel hard door elkaar roepen omdat ze me van alles willen vertellen. En mijn nichtje die me knuffelt alsof haar leven ervan afhangt. En dan in mijn neus bijt...

En last but not least: mijn auto

Hij is zo goed, mooi en fijn en ik voel me zo onafhankelijk, dat is een nieuw gevoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven