Het is over en uit.

08-08-2009 19:21 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft net zn spullen gepakt.

Na een relatie van een jaar is het over en uit.

We hadden best was struggles, maar dat neemt niet weg dat ik heel erg verdrietig ben. Het feit dat mn liefde weggaat en dat ik mn toekomstplannen moet bijstellen, dat ik vanavond alleen slaap en hij voor mijn gevoel gewoon verder gaat doet heel erg veel pijn en maakt me echt verdrietig.

Ik weet ook echt dat die pijn weer overgaat, dat ik niet de enige ben en dat dit niet het einde van de wereld is, maar op dit moment voelt het echt niet zo en moet ik alleen maar huilen.

Dat wilde ik gewoon even kwijt.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hoi Chantal,

Wat vervelend!

Had je het zien aankomen?

Op zo'n moment kan je je ook niet indenken dat je verdriet over gaat, ik ben nu een maand verder en kan me ook niet voorstellen dat het beter wordt.

Veel sterkte!
Hoi Chantal,

je bent niet de enige, en het gaat inderdaad wel over, maar dat neemt niet weg dat het gewoon ontzettend klote is!

wil je vertellen waarom het mis is gegaan of wil je alleen kwijt dat het gewoon k*t is?

sterkte meid!
Herken het helemaal ChantalJS mijn vriend heeft me ook laten zitten vandaag, dus weet precies hoe je je voelt.
Meiden wat een lieve reakties en ook zo snel al!

Dank jullie wel.

Tja de reden waarom het mis is gegaan.. we liepen telkens tegen dezelfde dingen aan en bleven hier woorden over hebben, het is zeg maar niet gelukt om die cirkel te doorbreken.

En waar het dan onderandere over ging..niet meehelpen in huis, niet genoeg tijd vrijmaken, elkaar soms gewoon niet begrijpen..eigenlijk hele onbenullige dingen maar als je ziet dat iemand niet WIL dan worden het frustraties.

Dat was uiteindelijk bij ons het geval.

Aan de ene kant misschien beter om dan op een gegeven moment uit elkaar te gaan maar dat neemt niet weg dat ik het nogal makkelijk vind om weg te gaan (in mijn ogen heeft hij niets gedaan om hier iets aan te veranderen) en natuurlijk het grootste punt het gevoel voor de ander.

Knfflbeertje voor jou ook een knuff..wat is er bij jou gebeurd?

Deborah, jij hebt ook nog steeds verdriet..knuffel voor jou! Vertel je verhaal maar als je het kwijt wilt.

En iedereen mag natuurlijk zn verhaal kwijt of ehh misschien hebben jullie wel goede tips om hier mee om te gaan.

Waar ik nu echt tegenaan loop is het feit dat ik hem continue wil smsen om te laten weten waar ik eigenlijk boos over ben, ik wil tot hem doordringen en hem laten inzien waar het mis is gegaan en dat hij zelf de sleutel in handen heeft. Maar ik weet dat het niets uithaalt en doe dat dus niet, maar het kost me wel heel veel pijn en moeite en dat is denk ik ook waarom ik het hier neerzet..om het van me af te schrijven.
Hoi Chantal,

Ook een knuffel voor jou!

Ik heb mijn verhaal ook al in een ander topic gedaan maar mijn relatie is nu een maand over.

Er is altijd wel iets in en relatie maar ik dacht dat de basis goed was, maar mijn ex heeft er ook zomaar uit het niets een punt achter gezet (ws niet zomaar maar ik zag het niet aankomen).

Wat het voor mij het moeilijkste maakt is dat we een zoontje hebben en dat mijn ex ook zegt dat we er allebei niet genoeg aan hebben gedaan. En dat maakt me verdrietig, doe er dan iets mee!

Maar hij wil het niet....

Gelukkig is er dit forum, kunnen we lekker van ons aftypen..
Jammer dat er zoveel relaties stuk gaan over eigenlijk onbenullige of kleine dingen.

Ik vraag me nu ook wel eens af waarom ik me eigenlijk heb druk gemaakt om die kleine dingen, maar achteraf is altijd makkelijk praten.
Hi Deborah,

Dat is niet niks als je partner je met een kindje laat zitten en je bent je niet bewust van het feit dat hij niet happy is met de relatie.

Hoe is het met jullie kindje?

Tja het zijn misschien onbenulligheden maar voor mij was het op een gegeven moment echt een groot punt, juist ook omdat ik heel erg op hem gericht was en heel erg bezig was om mijn "fouten" te verbeteren maar hij niet eens toe kon geven dat hij verbeterpunten had.

Zoooo dat lucht wel weer op om even te zwartgallen..

En ja ik ben me ook weer even bewust van mijn valkuilen en het feit dat ik daar nog niet van "genezen" ben.
Meiden!

Hopelijk worden we ooit gewoon, zoals voordat we hen kenden! Naar die tijd verlang ik!

Veel sterkte en een knuffel
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven