Hij is weg..

21-03-2012 11:36 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd ivm herkenbaarheid
Een man die jullie gezamelijke geld verduisterd en zo makkelijk wegloopt van zijn dochtertje kan je misschien maar beter kwijt zijn.

Dat maakt je gevoel er natuurlijk niet beter op. Heel veel sterkte.
Je kiest voor je moeder ipv je partner..

Waar gingen de ruzies dan over?
Ik snap dat het voor alle partijen geen feest is, maar hoe jouw man nu doet.....
Je allereerste zin maakt je verhaal heel erg lastig leesbaar. Is je man nu eerst weggegaan en speelde dit daarna allemaal. Of is je man naar aanleiding van dit verhaal weg gegaan. Ik snap de volgorde er nog niet in?
Als dit het enige is wat volgens jou is gebeurd, vind ik wel dat hij snel kiest voor een scheiding. Kan het niet zo zijn dat hij dit een "mooie aanleiding" vindt....dat hij dus gewoon weg wil?

Hij klinkt niet erg liefhebbend moet ik zeggen...misschien ben je zo'n man beter kwijt dan rijk?
klopt het dat jullie nog jong zijn? (begin 20?)
Ik vind het erg vreemd dat de zaken zo snel op de spits gedreven zijn.

Kan het zijn dat je man al plannen had om weg te gaan en hij nu bewust de confrontatie is aangegaan?

Weet je waar hij heen is? Heeft hij een ander misschien?
Tjee. Is het de lente of zo? Ik lees aan een stuk door alleen maar dit soort voorvallen hier op het forum. Alsof iedereen gek geworden is.

Wat een nare rotsituatie voor je. Kan me voorstellen dat je je ellendig voelt.

Heb je zelf al bedacht wat JIJ wilt? Wil je hem terug? Of wil je ook scheiden?
quote:Maja82 schreef op 21 maart 2012 @ 11:39:

Een man die jullie gezamelijke geld verduisterd Waar lees je dat? Ik lees “Hij deed de financien en kwam er steeds weer achter dat er geld miste, dat rekeningen niet werden betaald”, dus zoals het er nu staat kwam haar man er achter dat er geld miste, toch?
quote:yvonjaspers schreef op 21 maart 2012 @ 11:48:

[...]

Waar lees je dat? Ik lees “Hij deed de financien en kwam er steeds weer achter dat er geld miste, dat rekeningen niet werden betaald”, dus zoals het er nu staat kwam haar man er achter dat er geld miste, toch?Ja maar ik denk dat ze dat anders bedoelt. TO?
Is het jou of jullie dochter?

Ik kan mij heel goed voorstellen dat de situatie, samenwonen met je moeder in 1 huis, onhoudbaar werd. Daar zullen alle partijen een rol in hebben gespeeld. Ik begrijp niet dat er eerder voor een oplossing is gekeken ipv het zo op de spits te drijven.

Hoe was de relatie alvorens jullie bij je moeder gingen wonen? Hoe was het gedrag van je man toen? Ik kan mij voorstellen dat er veel meer aan de hand is. Ben jij iemand die altijd iedereen tevreden wilt houden?

Samenwonen bij je (schoon)ouders is heel vaak niet zo succesvol en trekt vaak een zware wissel op een relatie.
Dit het enige?

Alsof het niets is..

Ik kan me goed voorstellen dat Man zich achtergesteld voelde.. Hij deed iets om jou en je moeder te helpen (huis kopen) en wat was zijn dank? Ruzie met moeders... Als je nu iets meer kunt vertellen over de inhoud van deze ruzies TO zal dat wellicht een nieuw licht over de zaak schijnen.. Waar waren de ruzies over?
Ik denk ook dat hij toch al wilde scheiden en dit heeft aangegrepen. Anders had hij het nooit zo op de spits gedreven en had hij nooit zo makkelijk de deur achter zich dichtgetrokken.

Als de scheiding echt een feit wordt, is het dan niet een optie dat je moeder en zusje bij jou in het huis blijven wonen?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik zou zeggen; count your blessings met zo'n zak hooi die weggelopen is.
quote:Nammma schreef op 21 maart 2012 @ 11:45:

Als dit het enige is wat volgens jou is gebeurd, vind ik wel dat hij snel kiest voor een scheiding. Kan het niet zo zijn dat hij dit een "mooie aanleiding" vindt....dat hij dus gewoon weg wil?

Hij klinkt niet erg liefhebbend moet ik zeggen...misschien ben je zo'n man beter kwijt dan rijk?

Het lijkt inderdaad alsof ie op zoek was naar een reden. En dan dat verhaal van de geldzaken erbij.... wat een rotverhaal zeg.

Heel verdrietig, vooral ook voor jullie dochter. Hoop dat je wat steun hebt aan je moeder en zus.
Heb je nu wel overzicht hoe je er financieel voor staat?
Ben het wel eens met Anthonius,

Jullie gezamelijk helpen jouw moeder, zodat ze financieel niet in een afgrond terecht komt. Dan gaa jullie met z'n drietjes in jullie (niet meer moeders) huis wonen. En de hel breekt los.

Wat is het aandeel van je moeder?

Wat is het aandeel van je man?

En wat is jouw aandeel?

En voor de lieve vrede is al heel veel kapot gemaakt, mensen noemen het wel voor de lieve vrede, maar vaker is het angst om iets aan de kaak te stellen.

En dat hoeft niet met ruzie, gewoon met elkaar om de tafel en praten, praten, praten.
Ik zou eerst eens gaan zoeken waar dat geld gebleven is voor dat je een beslissing maakt hoe nu verder.

Mensen die geldverduisteren en hun partner zicht op de financieen onthouden vertrouw ik voor geen milimeter.

Wat vind je moeder van hem? Ik zou verwachten dat zij de wijste is w.b. leeftijd. Ik kan wel begrijpen dat zij verder blijft leven alsof het haar huis is. Dat was het ook en het lijkt me erg moeilijk om daar zomaar afstand van te doen.
Ik zou heel snel kijken (alle bankzaken opvragen, afspraak maken met de bank, om inzicht te krijgen) of er financieel nog iets te redden valt.

Maar je moeder mag ook wel goed gaan bedenken wat haar aandeel is in dit verhaal. Want zo doe je gewoon niet.
(ben het dus niet eens met Maja, je moeder had een stap terug moeten doen)
quote:la_rose schreef op 21 maart 2012 @ 12:17:

Mijn moeder vertrousd hem vor geen meter, door hoe hij omging met geld. Hij verzweeg vaak voor me dat er dingen niet waren betaald tot hij er niet meer om kon liegen want dan had ik een deurwaarder op de stoep.

Daar had ze dus groot gelijk in.

Welke puinhopen heeft hij nu achtergelaten? Want jullie mogen dat kennelijk zelf fijn oplossen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven