Hij is weg..

21-03-2012 11:36 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd ivm herkenbaarheid
@ Maja

Dus als je t oudst bent ben je het wijst?

Wat n onzin..

Zou moeder wellicht bewust een wig hebben gedreven hier omdat ze bang was haar huis, wat ze dus eigenlijk al kwijt was, echt kwijt te raken?
misschien heeft de man puinhopen achtergelaten, maar volgens mij was het ook al een puinhoop, gezien executie verkoop.
wij slapen nooit.
Jezus Helene31

Ken jij deze man? Heb jij inzicht in de situatie?

Wordt wel weer erg makkelijk een oordeel geveld hier hè..

En welke puinhopen doel jij op? Heeft TO nog steeds schulden dan? Haar vriend is weggegaan uit zijn eigen huis!!!

TO had voor hem moeten kiezen, niet voor haar moeder. Zal me toch ff mooi wezen dit zeg.
zit die man ook nog met 4 vrouwen opgescheept, waarvan tenminste 1 zich niet kan gedragen.
wij slapen nooit.
quote:Anthonius schreef op 21 maart 2012 @ 12:23:

Jezus Helene31

Ken jij deze man? Heb jij inzicht in de situatie?

Wordt wel weer erg makkelijk een oordeel geveld hier hè..

TO geeft toch zelf al aan dat man een puinhoop van de financieën heeft gemaakt?

Liegen over geld, deurwaarders aan de deur en iedereen in het ongewisse laten over de stand van zaken. Zo ga je niet met je partner (en andermans geld) om.
quote:galadriel schreef op 21 maart 2012 @ 12:15:

(ben het dus niet eens met Maja, je moeder had een stap terug moeten doen)Ik zeg niet dat ze dat niet had moeten doen. Ik zeg alleen dat dat niet zo makkelijk is als je je huis gedwongen moet verkopen en er dan wel nog even kan blijven wonen maar toch niet. Da's moeilijk lijkt me.
quote:la_rose schreef op 21 maart 2012 @ 12:17:

Mijn moeder vertrouwd hem voor geen meter, door hoe hij omging met geld. Hij verzweeg vaak voor me dat er dingen niet waren betaald tot hij er niet meer om kon liegen want dan had ik een deurwaarder op de stoep.En terecht! Hij kan wel boos zijn dat jij de kant van je moeder lijkt te kiezen maar zo te lezen heeft hij dat 100% aan zich zelf te danken.
Ik ben best benieuwd naar de andere kant van het verhaal. En ik vind dat je meer je best had moeten doen om het eens te zijn met je partner ipv met je moeder.
quote:la_rose schreef op 21 maart 2012 @ 12:27:

@ valentinamaria bij ons was het geen puinhoop, bij mijn ouders wel. Op het financiele gebeure na ging het prima tussen ons. En dat je zegt opgescheept vind ik totale onzin want dit is wat hij zelf ook wilde.Hebben jullie daar met de koop van het huis dan geen gedonder mee gehad? En wat heeft hij toen wel en niet aan jou verteld? En op wiens naam staat het huis nu? en de hypotheek?
Had je van tevoren gedacht dat het wél zou werken, twee huishoudens bij elkaar?

Ik vind het persoonlijk nogal erg dat je je man niet gesteund hebt wanneer dat nodig was. Hoe moet hij nu op kunnen tegen jouw, je moeder en je dochter (waar je ook mee schermt, niet handig)
life ain't a perfect story, write it while you live it
En nee ik had verwacht dat er ruzies zouden zijn, en spanningeb maar niet dat hij het uit zou willen laten lopen op een scheiding.
quote:la_rose schreef op 21 maart 2012 @ 12:35:

Dat wilde we die dag ook gaan doen maar toen is zij boos weggelopen, en naderhand heb ik dat gesprek zelf met haar gevoerd.

Ik was het met hem eens over haar gedrag, heb dir ook meerdere malen aangegeven naar allebei toe. Dus van oneens zijn was niet eens sprake.serieus? Wat respectloos van je moeder, zomaar weglopen van de mensen die je geredt hebben! Wat een uitzichtloze situatie dan... ik krijg echt meer empathie voor je man hoor, als iemand niet eens de moeite neemt om naar je te luisteren terwijl jij ergens heel erg mee zit en het is al geen gemakkelijke situatie..
life ain't a perfect story, write it while you live it
Ik snap ook dat hij boos is, maar de verder stappen niet.
Ik vraag me af hoe je in een half jaar van een financieel gezonde situatie (moet wel want anders kan je geen huis kopen) afzakt naar deurwaarders en incassobureaus.

Je moeder snap ik ook niet. Waarom liep ze weg?
Heeft hij nu toegang tot de bankrekeningen?

Hou jij ze ook in de gaten?

Zorg je hij de boel niet weg kan sluizen en dat je wel de huidige vaste lasten kan betalen?
Al zou ik noodgedwongen mijn schoonmoeder in huis nemen en ze gedraagt zich zo kinderachtig dan zou ik uit frustratie misschien op den duur ook wel een scheiding aanvragen.

Besef je je dat je je man met een hele hoop ellende hebt opgezadeld? Je ouders met financiele problemen, een huis in executieverkoop.. En jij wilt ze opvangen, logisch, het zijn je ouders. Hij voelt zich geroepen je daarin te steunen, logisch, hij is je man. En blijkbaar is het er niet beter op geworden en als ik je moeders gedrag zo lees is het stank voor dank. Hij is nu weg en het enige wat je doet is hem huilend opbellen of hij jouw dochter even wil bellen.

Beter ga je proberen hierover heen te komen en je sterk houden voor je dochter. Knok er samen met haar voor ipv dit slachtoffer gedrag. Ik snap dat je je zo voelt, maar je dochter heeft hier niks aan. Als stiefvader niet thuis geeft zullen jullie (voorlopig) met zn tweeen verder moeten. Dat is de situatie dus probeer daar wat van te maken!
quote:la_rose schreef op 21 maart 2012 @ 12:38:

En nee ik had verwacht dat er ruzies zouden zijn, en spanningeb maar niet dat hij het uit zou willen laten lopen op een scheiding.

Als je dit vtv had verwacht, waarom hebben jullie deze stap genomen?

Ik zal mijn kinderen niet wetens en willens aan ruzie blootstellen.

Maar nu?

Je moeder schuift alle schuld op jouw partner en jij bungelt er tussen. Ik zou aktie ondernemen. Plannen maken.

Je dochter vertellen wat er aan de hand is (dat pappa rust en tijd nodig heeft, zodat ze ook niet steeds verwacht dat hij op de stoep staat)

Naar je partner toegaan, praten, dus geen ruzie maken.

En vragen als je moeder weggaat of jullie dan weer in alle rust het kunnen proberen (als dat is wat je wilt).

En bij jezelf te raden gaan, wat is jouw aandeel in het geheel.

En de bank, ga vandaag nog praten met de bank.

Zorg voor rust in de tent.
quote:la_rose schreef op 21 maart 2012 @ 12:49:

Hij heeft toegang tot de gezamelijke rekening en spaarrekeningen. Heb hier geen inzicht op, hij heeft mijn pasjes.

Op mijn eigen rekening komt mijn loon, waar ik de vaste lasten van betaal.

en jij boekt automatisch geld over naar de gezamelijke enzo?

Heb je wel een pasje van je eigen rekening en het overzicht daar van?

Ga eens ff heel snel een afspraak maken met je bank!

Dit laat je toch niet gebeuren?
Ga naar de bank.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven