Hij wil vrijblijvend daten?
dinsdag 1 oktober 2019 om 11:32
Hoi
Ik heb een man ontmoet. Eerste date gehad, en afspraak voor een 2e.
Ik ben een beetje in de war, hij gaf aan dat hij wil afspreken zonder verwachtingen. En als ik gezellig en leuk wil afspreken zonder verwachtingen. Hij vroeg mij of ik een relatie zocht, en hij gaf wel aan een relatie te willen.
Wat bedoelt hij met dat ik geen verwachtingen moet hebben? Geeft hij indirect aan dat hij niks serieus wil?
Ik wil namelijk mijn tijd niet gaan verdoen
Ik heb een man ontmoet. Eerste date gehad, en afspraak voor een 2e.
Ik ben een beetje in de war, hij gaf aan dat hij wil afspreken zonder verwachtingen. En als ik gezellig en leuk wil afspreken zonder verwachtingen. Hij vroeg mij of ik een relatie zocht, en hij gaf wel aan een relatie te willen.
Wat bedoelt hij met dat ik geen verwachtingen moet hebben? Geeft hij indirect aan dat hij niks serieus wil?
Ik wil namelijk mijn tijd niet gaan verdoen
dinsdag 1 oktober 2019 om 11:39
Waarom geeft hij dan aan wel weer een relatie te willen ?
dinsdag 1 oktober 2019 om 11:41
Omdat je anders meteen afhaakt.
¡Apagando las luces!
dinsdag 1 oktober 2019 om 11:41
Waarschijnlijk reageerde je te afwijzend en gooide hij je dit bot toe. Niet happen maar het contact verbreken, tenzij je zelf ook een scharrel ziet zitten.
dinsdag 1 oktober 2019 om 11:42
zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 11:32Wat bedoelt hij met dat ik geen verwachtingen moet hebben? Geeft hij indirect aan dat hij niks serieus wil?
Er is maar 1 iemand die daar antwoord op kan geven. Ik zou hem om verduidelijking vragen.
dinsdag 1 oktober 2019 om 11:42
Hij wil wel een relatie, ooit, maar hij ziet jou niet als relatiemateriaal. Hij wil met jou wel een FWB afspraak, en ondertussen zoekt hij vrolijk door naar zijn perfecte match.
Als jij hem ook kunt zien als vaste scharrel totdat jij de ware hebt gevonden kun je het samen vrijblijvend gezellig hebben. Als jij hoopt op meer, kun je beter niet meer met m afspreken.
Als jij hem ook kunt zien als vaste scharrel totdat jij de ware hebt gevonden kun je het samen vrijblijvend gezellig hebben. Als jij hoopt op meer, kun je beter niet meer met m afspreken.
dinsdag 1 oktober 2019 om 11:51
Om jou aan het lijntje te houden. Hij moet natuurlijk wel lekker met jou van bil kunnen blijven gaan om aan zn trekken te komen.
dinsdag 1 oktober 2019 om 11:52
Wat is hier nou ingewikkeld aan?
Hij is in principe op zoek naar een relatie, maar weet na één afspraakje nog niet of dat al dan niet met jou zou kunnen zijn. Dus wil hij nog eens afspreken. Omdat jij aangaf dat je een relatie zoekt, wil hij duidelijk zijn om te voorkomen dat jij meteen denkt dat een tweede ontmoeting ook meteen betekent dat je beet hebt. Klinkt aardig en verstandig.
Of hij zoekt vrijblijvende seks tot er leuker relatiemateriaal langskomt. Kan ook.
Waarom vraag je het hem niet?
Hij is in principe op zoek naar een relatie, maar weet na één afspraakje nog niet of dat al dan niet met jou zou kunnen zijn. Dus wil hij nog eens afspreken. Omdat jij aangaf dat je een relatie zoekt, wil hij duidelijk zijn om te voorkomen dat jij meteen denkt dat een tweede ontmoeting ook meteen betekent dat je beet hebt. Klinkt aardig en verstandig.
Of hij zoekt vrijblijvende seks tot er leuker relatiemateriaal langskomt. Kan ook.
Waarom vraag je het hem niet?
dinsdag 1 oktober 2019 om 11:57
Om jou in bed te krijgen. Je weet toch hoe mannen zijn?
dinsdag 1 oktober 2019 om 12:02
Natuurlijk niet. Hij wil gewoon in ts dr poesje komen. He wants access to the merchandise.yette schreef: ↑01-10-2019 11:52Wat is hier nou ingewikkeld aan?
dinsdag 1 oktober 2019 om 12:07
In het geval hij niet liegt en gewoon de waarheid spreekt:
Zou het kunnen zijn dat hij met "afspreken zonder verwachtingen" bedoelt dat hij gewoon wil kijken hoe het loopt en of daar een relatie uit kan komen. Hij vindt je leuk genoeg voor een tweede date, maar hij weet nog niet zeker of dat ook leuk genoeg is voor een relatie en wil je eerst nog wat beter leren kennen. Omdat hij weet dat jij ook op zoek bent naar een serieuze relatie spreekt hij uit dat hij nog niet weet of jullie dates uiteindelijk zullen resulteren in een relatie.
Als dit heel belangrijk voor je is, zou ik hem gewoon zeggen dat je zijn opmerking niet helemaal kan plaatsen en wat hij er mee bedoelt. Als hij serieus is dan zie ik niet in waarom hij er een probleem mee zou hebben om het toe te lichten. Mocht hij hier raar op reageren dan is ook meteen duidelijk dat deze man het niet voor jou is.
Zou het kunnen zijn dat hij met "afspreken zonder verwachtingen" bedoelt dat hij gewoon wil kijken hoe het loopt en of daar een relatie uit kan komen. Hij vindt je leuk genoeg voor een tweede date, maar hij weet nog niet zeker of dat ook leuk genoeg is voor een relatie en wil je eerst nog wat beter leren kennen. Omdat hij weet dat jij ook op zoek bent naar een serieuze relatie spreekt hij uit dat hij nog niet weet of jullie dates uiteindelijk zullen resulteren in een relatie.
Als dit heel belangrijk voor je is, zou ik hem gewoon zeggen dat je zijn opmerking niet helemaal kan plaatsen en wat hij er mee bedoelt. Als hij serieus is dan zie ik niet in waarom hij er een probleem mee zou hebben om het toe te lichten. Mocht hij hier raar op reageren dan is ook meteen duidelijk dat deze man het niet voor jou is.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
dinsdag 1 oktober 2019 om 12:12
Hij komt sws niet in mijn poesje want de “ date” is overdag en ik ga geen seks hebben tot ik in een vaste relatie zit. Hij komt dan echt van een koude kermis thuisFantastic_Ambiance schreef: ↑01-10-2019 12:02Natuurlijk niet. Hij wil gewoon in ts dr poesje komen. He wants access to the merchandise.![]()
dinsdag 1 oktober 2019 om 12:12
Hij komt sws niet in mijn poesje want de “ date” is overdag en ik ga geen seks hebben tot ik in een vaste relatie zit. Hij komt dan echt van een koude kermis thuisFantastic_Ambiance schreef: ↑01-10-2019 12:02Natuurlijk niet. Hij wil gewoon in ts dr poesje komen. He wants access to the merchandise.![]()
dinsdag 1 oktober 2019 om 12:14
Dit begrijp ik ook wel, maar dat spreekt toch voor zich? Je date toch om elkaar beter te leren kennen, en te kijken of je uiteindelijk bij elkaar past en of het iets kan worden.plumplum schreef: ↑01-10-2019 12:07In het geval hij niet liegt en gewoon de waarheid spreekt:
dat iemand meerdere keren aangeeft geen verwachtingen te hebben, en tegen mij zegt dat ik geen verwachtingen moet hebben vind ik raar. Hij benadrukt het te erg
dinsdag 1 oktober 2019 om 12:14
Dit denk ik ook..forumfossiel schreef: ↑01-10-2019 11:42Hij wil wel een relatie, ooit, maar hij ziet jou niet als relatiemateriaal. Hij wil met jou wel een FWB afspraak, en ondertussen zoekt hij vrolijk door naar zijn perfecte match.
dinsdag 1 oktober 2019 om 12:16
Ik baseerde mijn interpretatie op het soort mannen dat ik tegenkom. Jij ook?zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 12:12Hij komt sws niet in mijn poesje want de “ date” is overdag en ik ga geen seks hebben tot ik in een vaste relatie zit. Hij komt dan echt van een koude kermis thuis
dinsdag 1 oktober 2019 om 12:17
Haha! Dan zal hij snel genoeg afhaken als hij alleen seks wilzwartdropje schreef: ↑01-10-2019 12:12Hij komt sws niet in mijn poesje want de “ date” is overdag en ik ga geen seks hebben tot ik in een vaste relatie zit. Hij komt dan echt van een koude kermis thuis
dinsdag 1 oktober 2019 om 12:17
Goed zo!zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 12:12Hij komt sws niet in mijn poesje want de “ date” is overdag en ik ga geen seks hebben tot ik in een vaste relatie zit. Hij komt dan echt van een koude kermis thuis
ik geef mn bek ook maar een douw
dinsdag 1 oktober 2019 om 12:21
Goed zo. Zo mag ik het horen! Laat niet van je profiteren. Mannen zijn namelijk roofdieren.zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 12:12Hij komt sws niet in mijn poesje want de “ date” is overdag en ik ga geen seks hebben tot ik in een vaste relatie zit. Hij komt dan echt van een koude kermis thuis