Hij wil vrijblijvend daten?

01-10-2019 11:32 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik heb een man ontmoet. Eerste date gehad, en afspraak voor een 2e.

Ik ben een beetje in de war, hij gaf aan dat hij wil afspreken zonder verwachtingen. En als ik gezellig en leuk wil afspreken zonder verwachtingen. Hij vroeg mij of ik een relatie zocht, en hij gaf wel aan een relatie te willen.

Wat bedoelt hij met dat ik geen verwachtingen moet hebben? Geeft hij indirect aan dat hij niks serieus wil?

Ik wil namelijk mijn tijd niet gaan verdoen
Je verdoet je tijd. Deze man is alleen maar opzoek naar avontuur en plezier.
Als ik jou was zou ik lekker verder zoeken.
Wat snap je niet? Hij wil een neukertje en niets serieus.
Vraag het hem in plaats van ons.....
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
SilverShadow schreef:
01-10-2019 11:35
Wat snap je niet? Hij wil een neukertje en niets serieus.
Waarom geeft hij dan aan wel weer een relatie te willen ?
zwartdropje schreef:
01-10-2019 11:39
Omdat je anders meteen afhaakt.
¡Apagando las luces!
zwartdropje schreef:
Waarschijnlijk reageerde je te afwijzend en gooide hij je dit bot toe. Niet happen maar het contact verbreken, tenzij je zelf ook een scharrel ziet zitten.
zwartdropje schreef:
01-10-2019 11:32
Wat bedoelt hij met dat ik geen verwachtingen moet hebben? Geeft hij indirect aan dat hij niks serieus wil?

Er is maar 1 iemand die daar antwoord op kan geven. Ik zou hem om verduidelijking vragen.
Hij wil wel een relatie, ooit, maar hij ziet jou niet als relatiemateriaal. Hij wil met jou wel een FWB afspraak, en ondertussen zoekt hij vrolijk door naar zijn perfecte match.

Als jij hem ook kunt zien als vaste scharrel totdat jij de ware hebt gevonden kun je het samen vrijblijvend gezellig hebben. Als jij hoopt op meer, kun je beter niet meer met m afspreken.
zwartdropje schreef:
Om jou aan het lijntje te houden. Hij moet natuurlijk wel lekker met jou van bil kunnen blijven gaan om aan zn trekken te komen.
Wat is hier nou ingewikkeld aan?

Hij is in principe op zoek naar een relatie, maar weet na één afspraakje nog niet of dat al dan niet met jou zou kunnen zijn. Dus wil hij nog eens afspreken. Omdat jij aangaf dat je een relatie zoekt, wil hij duidelijk zijn om te voorkomen dat jij meteen denkt dat een tweede ontmoeting ook meteen betekent dat je beet hebt. Klinkt aardig en verstandig.

Of hij zoekt vrijblijvende seks tot er leuker relatiemateriaal langskomt. Kan ook.

Waarom vraag je het hem niet?
zwartdropje schreef:
Om jou in bed te krijgen. Je weet toch hoe mannen zijn?
Wat Yette zegt
yette schreef:
01-10-2019 11:52
Wat is hier nou ingewikkeld aan?

Hij is in principe op zoek naar een relatie, maar weet na één afspraakje nog niet of dat al dan niet met jou zou kunnen zijn. Dus wil hij nog eens afspreken. Omdat jij aangaf dat je een relatie zoekt, wil hij duidelijk zijn om te voorkomen dat jij meteen denkt dat een tweede ontmoeting ook meteen betekent dat je beet hebt. Klinkt aardig en verstandig.
Natuurlijk niet. Hij wil gewoon in ts dr poesje komen. He wants access to the merchandise. :hihi:
In het geval hij niet liegt en gewoon de waarheid spreekt:

Zou het kunnen zijn dat hij met "afspreken zonder verwachtingen" bedoelt dat hij gewoon wil kijken hoe het loopt en of daar een relatie uit kan komen. Hij vindt je leuk genoeg voor een tweede date, maar hij weet nog niet zeker of dat ook leuk genoeg is voor een relatie en wil je eerst nog wat beter leren kennen. Omdat hij weet dat jij ook op zoek bent naar een serieuze relatie spreekt hij uit dat hij nog niet weet of jullie dates uiteindelijk zullen resulteren in een relatie.

Als dit heel belangrijk voor je is, zou ik hem gewoon zeggen dat je zijn opmerking niet helemaal kan plaatsen en wat hij er mee bedoelt. Als hij serieus is dan zie ik niet in waarom hij er een probleem mee zou hebben om het toe te lichten. Mocht hij hier raar op reageren dan is ook meteen duidelijk dat deze man het niet voor jou is.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Fantastic_Ambiance schreef:
01-10-2019 12:02
Natuurlijk niet. Hij wil gewoon in ts dr poesje komen. He wants access to the merchandise. :hihi:
Hij komt sws niet in mijn poesje want de “ date” is overdag en ik ga geen seks hebben tot ik in een vaste relatie zit. Hij komt dan echt van een koude kermis thuis
Fantastic_Ambiance schreef:
01-10-2019 12:02
Hij komt sws niet in mijn poesje want de “ date” is overdag en ik ga geen seks hebben tot ik in een vaste relatie zit. Hij komt dan echt van een koude kermis thuis
plumplum schreef:
01-10-2019 12:07
In het geval hij niet liegt en gewoon de waarheid spreekt:

Zou het kunnen zijn dat hij met "afspreken zonder verwachtingen" bedoelt dat hij gewoon wil kijken hoe het loopt en of daar een relatie uit kan komen. Hij vindt je leuk genoeg voor een tweede date, maar hij weet nog niet zeker of dat ook leuk genoeg is voor een relatie en wil je eerst nog wat beter leren kennen. Omdat hij weet dat jij ook op zoek bent naar een serieuze relatie spreekt hij uit dat hij nog niet weet of jullie dates uiteindelijk zullen resulteren in een relatie.

Als dit heel belangrijk voor je is, zou ik hem gewoon zeggen dat je zijn opmerking niet helemaal kan plaatsen en wat hij er mee bedoelt. Als hij serieus is dan zie ik niet in waarom hij er een probleem mee zou hebben om het toe te lichten. Mocht hij hier raar op reageren dan is ook meteen duidelijk dat deze man het niet voor jou is.
Dit begrijp ik ook wel, maar dat spreekt toch voor zich? Je date toch om elkaar beter te leren kennen, en te kijken of je uiteindelijk bij elkaar past en of het iets kan worden.

dat iemand meerdere keren aangeeft geen verwachtingen te hebben, en tegen mij zegt dat ik geen verwachtingen moet hebben vind ik raar. Hij benadrukt het te erg
forumfossiel schreef:
01-10-2019 11:42
Hij wil wel een relatie, ooit, maar hij ziet jou niet als relatiemateriaal. Hij wil met jou wel een FWB afspraak, en ondertussen zoekt hij vrolijk door naar zijn perfecte match.

Als jij hem ook kunt zien als vaste scharrel totdat jij de ware hebt gevonden kun je het samen vrijblijvend gezellig hebben. Als jij hoopt op meer, kun je beter niet meer met m afspreken.
Dit denk ik ook..
zwartdropje schreef:
01-10-2019 12:12
Ik baseerde mijn interpretatie op het soort mannen dat ik tegenkom. Jij ook? :P
zwartdropje schreef:
Haha! Dan zal hij snel genoeg afhaken als hij alleen seks wil
ik zou daar dus echt helemaaaaal geen tijd en energie meer aan besteden... en als hij vraagt waarom kun je zeggen dat je lage verwachtingen hebt van hem :-D
Lorem Ipsum
zwartdropje schreef:
Goed zo!
ik geef mn bek ook maar een douw
Ligt eraan wat hij wil bereiken met daten.

1. Kijken hoe jullie elkaar liggen met als doel een relatie.
2. Kijken hoe jullie elkaar liggen met als doel seks.
zwartdropje schreef:
Goed zo. Zo mag ik het horen! Laat niet van je profiteren. Mannen zijn namelijk roofdieren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven