Hij wil vrijblijvend daten?
dinsdag 1 oktober 2019 om 11:32
Hoi
Ik heb een man ontmoet. Eerste date gehad, en afspraak voor een 2e.
Ik ben een beetje in de war, hij gaf aan dat hij wil afspreken zonder verwachtingen. En als ik gezellig en leuk wil afspreken zonder verwachtingen. Hij vroeg mij of ik een relatie zocht, en hij gaf wel aan een relatie te willen.
Wat bedoelt hij met dat ik geen verwachtingen moet hebben? Geeft hij indirect aan dat hij niks serieus wil?
Ik wil namelijk mijn tijd niet gaan verdoen
Ik heb een man ontmoet. Eerste date gehad, en afspraak voor een 2e.
Ik ben een beetje in de war, hij gaf aan dat hij wil afspreken zonder verwachtingen. En als ik gezellig en leuk wil afspreken zonder verwachtingen. Hij vroeg mij of ik een relatie zocht, en hij gaf wel aan een relatie te willen.
Wat bedoelt hij met dat ik geen verwachtingen moet hebben? Geeft hij indirect aan dat hij niks serieus wil?
Ik wil namelijk mijn tijd niet gaan verdoen
dinsdag 1 oktober 2019 om 15:49
Ja jullie ja. Sowieso dat jij een man bent.
En sorry hoor maar hoezo zijn vrouwen doodvermoeiend?
dinsdag 1 oktober 2019 om 15:50
Waarom dat nou weer?
Niet iedereen hoeft jou toch leuk genoeg te vinden voor een relatie?
En hij gaf juist eerlijk aan dat jij hierin van hem geen verwachtingen moest hebben/ krijgen.
dinsdag 1 oktober 2019 om 15:55
Ai..Fantastic_Ambiance schreef: ↑01-10-2019 15:42Jullie moeten eens een keer eerlijk zijn. Wat denk je daar van? En misschien eens stoppen om alleen maar aan seks te denken.
dinsdag 1 oktober 2019 om 15:56
Acda en de Munnik zongen ooit “ wie eerlijk is in alles, zal wel eenzaam zijn”.
En echt ik weer zeker dat als iedereen voortaan eerlijk tegen zijn date zegt wat ie echt van hem/haar vindt, de relatiepijler ontploft van de topics van beledigde vrouwtjes: “ Date vond me te dik, te dom, te lelijk, te saai, te dun, te oud te jong.......
En bij de weg, de laatste keer dat ik checkte was ik vrouw....
En echt ik weer zeker dat als iedereen voortaan eerlijk tegen zijn date zegt wat ie echt van hem/haar vindt, de relatiepijler ontploft van de topics van beledigde vrouwtjes: “ Date vond me te dik, te dom, te lelijk, te saai, te dun, te oud te jong.......
anoniem_64cd0dc304e83 wijzigde dit bericht op 01-10-2019 15:58
8.58% gewijzigd
dinsdag 1 oktober 2019 om 15:57
Huh?
dinsdag 1 oktober 2019 om 15:58
Waarom? Nou als iemand zegt ik vind je leuk en aantrekkelijk, en dan begint over verwachtingen. Dan klinkt het als scharrel. Hij had wss de eerste date seks verwacht en vandaar dit onzin verhaal nu.
Ik vind het een laffe hond omdat hij gewoon eerlijk kan zeggen dat hij seks zoekt, niet eromheen draaien met een hoop bullshit.
daarbuiten is hij verre van een prijs. Al jarenlang alleen en ik begrijp wel waarom. eeuwige vrijgezelle mannen die denken dat ze iets te bieden hebben
dinsdag 1 oktober 2019 om 16:00
Je hebt echt weer gesproken als een rasechte lu .. uhm vent.forumfossiel schreef: ↑01-10-2019 15:56Acda en de Munnik zongen ooit “ wie eerlijk is in alles, zal wel eenzaam zijn”.
Ik hoop echt dat jij in 10 jaar geen poes meer zal krijgen.
dinsdag 1 oktober 2019 om 16:02
Hij sluit een relatie niet uit, is toch heel duidelijk dat het wel een optie is.zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 15:26Ik heb nog even nagelezen en zijn exacte woorden.
- hij wil vriendschappelijk en leuk met elkaar afspreken, een relatie sluit hij niet uit maar hij wil mij eerst beter leren kennen. Hij heeft geen verwachtingen.
- “ ik zou het leuk vinden vaker af te spreken, zonder al te veel verwachtingen.
Weet jij na 1 date al of je een relatie met iemand wil. Daten is toch altijd vrijblijvend en na een paar keer voel je wel welke kant het op gaat.
Vind deze man heel eerlijk, juist niks uitsluiten en je ook niet afwijzen.
Als je het dan toch over laf hebt, dan ben jij eerder laf.
En nee ik ben geen man.
dinsdag 1 oktober 2019 om 16:04
Stel hé, en ik ga nu even mee in jouw gedachtegang, stel dat hij alleen maar op seks uit was geweest. Dan was hij toch helemaal niet over verwachtingen begonnen. Dan had hij jou juist met mooie praatjes het bed in gepraat. En dan was hij hem daarna gesmeerd. Daarom pleit het nogmaals voor hem dat hij wel meteen aangaf dat je geen verwachtingen moest hebben. Meerder malen zelfs, en heel nadrukkelijk, volgens jou. Nu kon jij voor jezelf bepalen of jij daarin mee wilde gaan of niet. Zonder eerst allerlei valse beloftes.zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 15:58Waarom? Nou als iemand zegt ik vind je leuk en aantrekkelijk, en dan begint over verwachtingen. Dan klinkt het als scharrel. Hij had wss de eerste date seks verwacht en vandaar dit onzin verhaal nu.
Ik vind het een laffe hond omdat hij gewoon eerlijk kan zeggen dat hij seks zoekt, niet eromheen draaien met een hoop bullshit.
daarbuiten is hij verre van een prijs. Al jarenlang alleen en ik begrijp wel waarom. eeuwige vrijgezelle mannen die denken dat ze iets te bieden hebben
Enneh.. je kunt iemand heel leuk en aantrekkelijk vinden maar toch geen relatiemateriaal. Ik vind zoveel mensen (mannen) leuk en aantrekkelijk, maar waar ik toch echt geen relatie mee zou willen.
En wbt die laatste zin van jou; hieruit spreekt zo'n gekwetstheid. Ik vind het oprecht sneu dat je je zo voelt.
anoniem_232447 wijzigde dit bericht op 01-10-2019 16:18
9.02% gewijzigd
dinsdag 1 oktober 2019 om 16:11
Ik ook niet en ik zei hetzelfde.Soumis schreef: ↑01-10-2019 16:02Hij sluit een relatie niet uit, is toch heel duidelijk dat het wel een optie is.
Weet jij na 1 date al of je een relatie met iemand wil. Daten is toch altijd vrijblijvend en na een paar keer voel je wel welke kant het op gaat.
Vind deze man heel eerlijk, juist niks uitsluiten en je ook niet afwijzen.
Als je het dan toch over laf hebt, dan ben jij eerder laf.
En nee ik ben geen man.
Anyway, TO wil zelf blijkbaar niet verder kennismaken. Deze meneer gaat zonder dat hij een kans krijgt bij haar de geschiedenisboeken in als 'liep z'n pik achterna'. Zal Fantastic_Ambiance wel leuk vinden.
dinsdag 1 oktober 2019 om 16:27
zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 15:26Ik heb nog even nagelezen en zijn exacte woorden.
- hij wil vriendschappelijk en leuk met elkaar afspreken, een relatie sluit hij niet uit maar hij wil mij eerst beter leren kennen. Hij heeft geen verwachtingen.
- “ ik zou het leuk vinden vaker af te spreken, zonder al te veel verwachtingen.
Ik ben blijkbaar een van de weinige die dit dus helemaal niet zo raar vind en er niet echt iets negatiefs in leest...
Ik stond er zelf ook zo in. Ik word niet snel verliefd en na 1 date kon ik wel beoordelen of er een klik was en of degene voor mij relatiemateriaal zou kunnen zijn. Maar dan wist ik echt nog niet of er ook een echte relatie er in zat en ik bij wijze van de rest van mijn leven met hem zou willen delen. Hoe moet je dat weten over iemand die je amper kent?
Ik had het wel kunnen waarderen als een man rustig aan wilde doen om me eerst beter te leren kennen. Een man die mij na 1 date de liefde zou verklaren en meteen een relatie zou willen, daar was ik hard van weggelopen.
Persoonlijk zie ik mannen gewoon als individuele mensen. Ik vind het zo raar om te zeggen dat alle mannen hetzelfde zijn, hetzelfde denken en hetzelfde bedoelen. Als dat zo zou zijn dan waarom nog moeite doen? Kies een random man en klaar, zijn toch allemaal precies hetzelfde
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
dinsdag 1 oktober 2019 om 16:32
En dan wil hij misschien wel een relatie, jullie hebben seks en hup uit. Dat is ook maar een loze titel als hij echt alleen maar uit is op seks. Wat ik niet weet hoor.zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 12:12Hij komt sws niet in mijn poesje want de “ date” is overdag en ik ga geen seks hebben tot ik in een vaste relatie zit. Hij komt dan echt van een koude kermis thuis
Ga inderdaad gewoon daten zonder te veel verwachtingen en als je nog geen seks wil. Prima toch? Heb je nog geen seks.
Hij wilde graag daten en je beter leren kennen. Doe dat dan zonder meteen verkering te willen.
dinsdag 1 oktober 2019 om 16:34
Dit dus.
Blijkbaar wil TO iemand die meteen hoteldebotel na een eerste date de ultieme liefde verklaard en meteen wil samenwonen, huwelijksdatum plannen en nooit meer naar een andere vrouw kijkt. Want anders, dan wil die persoon dus alleen maar seks en haar gebruiken. Dat ze elkaar niet eens kennen en dat hij de ander eerst wel eens wil leren kennen voordat hij meer commitment gaat tonen, dat komt bij TO niet eens op.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
dinsdag 1 oktober 2019 om 16:35
Vaak verdoe je pas écht je tijd als je lang met seks wacht bij iemand die het vooral om de seks en de jacht gaat. Is het eindelijk zover, heeft hij er weer genoeg van en heb je maanden voor niets gedate.
Maar ik zou het gewoon opvatten als: laten we er niet teveel druk achter zetten en we zien wel hoe het loopt. In plaats van dat we alles langs de relatielat leggen.
Maar ik zou het gewoon opvatten als: laten we er niet teveel druk achter zetten en we zien wel hoe het loopt. In plaats van dat we alles langs de relatielat leggen.
dinsdag 1 oktober 2019 om 16:41
Maar zei je tegen zo’n man dan ook meerdere malen dat ie vooral geen verwachtingen moest hebben en dat je vrijblijvend wilde daten? Of koos je bij iemand die niet perse geen relatiemateriaal was toch andere woorden?plumplum schreef: ↑01-10-2019 16:27
Ik stond er zelf ook zo in. Ik word niet snel verliefd en na 1 date kon ik wel beoordelen of er een klik was en of degene voor mij relatiemateriaal zou kunnen zijn. Maar dan wist ik echt nog niet of er ook een echte relatie er in zat en ik bij wijze van de rest van mijn leven met hem zou willen delen. Hoe moet je dat weten over iemand die je amper kent?
Overigens vind ik zijn uitspraken niet perse negatief in de zin van “ hij is een eikel die alleen op sex uit is”, maar ik denk wel dat iemand die meerdere malen aangeeft dat de niet vooral geen verwachtingen moet hebben en zelf ook niet geen verwachting heeft, niet verwacht dat ie vlinders gaat krijgen voor degene die tegenover m zit.
En dat hoort ook bij daten. Soms is er geen match. Maar als je er een leuke avond ( al dan niet met sex) aan overhoudt, vind ik dat geen verloren tijd.
dinsdag 1 oktober 2019 om 16:50
Eens. Dit zeg je niet tegen iemand waar je echt nog helemaal open voor staat.[...] maar ik denk wel dat iemand die meerdere malen aangeeft dat de niet vooral geen verwachtingen moet hebben en zelf ook niet geen verwachting heeft, niet verwacht dat ie vlinders gaat krijgen voor degene die tegenover m zit.
dinsdag 1 oktober 2019 om 16:52
forumfossiel schreef: ↑01-10-2019 16:41Maar zei je tegen zo’n man dan ook meerdere malen dat ie vooral geen verwachtingen moest hebben en dat je vrijblijvend wilde daten? Of koos je bij iemand die niet perse geen relatiemateriaal was toch andere woorden?
Overigens vind ik zijn uitspraken niet perse negatief in de zin van “ hij is een eikel die alleen op sex uit is”, maar ik denk wel dat iemand die meerdere malen aangeeft dat de niet vooral geen verwachtingen moet hebben en zelf ook niet geen verwachting heeft, niet verwacht dat ie vlinders gaat krijgen voor degene die tegenover m zit.
En dat hoort ook bij daten. Soms is er geen match. Maar als je er een leuke avond ( al dan niet met sex) aan overhoudt, vind ik dat geen verloren tijd.
Eens. Alleen TO wil geen seks nog. En dat is ook prima.
dinsdag 1 oktober 2019 om 16:59
Ze schreef ook dat die 2e afspraak 's middags was. Dat zou best een indicatie kunnen zijn dat hij en net zo over denkt.
dinsdag 1 oktober 2019 om 17:01
Ik ben zelf een man en interpreteer zijn opmerking als volgt:
laten we nog eens met elkaar daten en zien wat eruit komt. Zie de tweede date niet als een huwelijksaanzoek (dus loop niet te hard van stapel), maar we zien wel wat er gebeurt.
Ik vind het een beetje triest dat er direct het slechtste wordt gedacht.
laten we nog eens met elkaar daten en zien wat eruit komt. Zie de tweede date niet als een huwelijksaanzoek (dus loop niet te hard van stapel), maar we zien wel wat er gebeurt.
Ik vind het een beetje triest dat er direct het slechtste wordt gedacht.
dinsdag 1 oktober 2019 om 17:03
Lucifer2018 schreef: ↑01-10-2019 16:32En dan wil hij misschien wel een relatie, jullie hebben seks en hup uit. Dat is ook maar een loze titel als hij echt alleen maar uit is op seks. Wat ik niet weet hoor.
Of hij wil misschien wel een relatie, jullie hebben seks, maar de relatie blijkt toch binnen enkele maanden niet te werken en hup uit. Zou ook nog kunnen.
Misschien is het voor TO handig om bij een volgende date met een andere man wél uit te spreken dat ze heel specifieke verwachtingen heeft, zoals alleen daten met als doel een relatie, de tijd waarin er op een app-je gereageerd moet worden, de man mag geen twijfel en onzekerheid tonen m.b.t. of de vrouw nog wel contact met hem wil, wel daten om elkaar beter te leren kennen maar dit mag niet benadrukt worden door de man en geen seks zonder relatie. Ik denk dat mannen die er in staan zoals haar huidige date dan wel zullen afhaken.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
dinsdag 1 oktober 2019 om 17:15
Ik lees daar niks raars in. Gewoon een realistische insteek om elkaar te leren kennen en te zien waar het toe kan leiden.zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 15:26Ik heb nog even nagelezen en zijn exacte woorden.
Ik zou er zelf ook zo instappen.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
dinsdag 1 oktober 2019 om 17:18
Wat vul jij veel in en wat ben je wantrouwend!zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 15:30Anyway wat zijn bedoelingen ook zijn ik ga de 2e afspraak afzeggen.
Ik heb sterk het idee dat hij seks had verwacht de eerste date, ik hoorde daarna namelijk weinig van hem tot ik hem appte.
Toen dacht hij opeens zogenaamd net aan me, en gaf hij aan dat hij af wilde wachten. Hij wist niet of ik nog contact met hem wilde.
Het is een vaag gedoe allemaal en ik heb er geen zin in. Het is wederom een laffe hond
Ik denk ook dat je beter af kan haken. Deze 'laffe hond' verdient iemand die hem wel een open en eerlijke kans geeft om hem te leren kennen.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.