Hij wil vrijblijvend daten?
dinsdag 1 oktober 2019 om 11:32
Hoi
Ik heb een man ontmoet. Eerste date gehad, en afspraak voor een 2e.
Ik ben een beetje in de war, hij gaf aan dat hij wil afspreken zonder verwachtingen. En als ik gezellig en leuk wil afspreken zonder verwachtingen. Hij vroeg mij of ik een relatie zocht, en hij gaf wel aan een relatie te willen.
Wat bedoelt hij met dat ik geen verwachtingen moet hebben? Geeft hij indirect aan dat hij niks serieus wil?
Ik wil namelijk mijn tijd niet gaan verdoen
Ik heb een man ontmoet. Eerste date gehad, en afspraak voor een 2e.
Ik ben een beetje in de war, hij gaf aan dat hij wil afspreken zonder verwachtingen. En als ik gezellig en leuk wil afspreken zonder verwachtingen. Hij vroeg mij of ik een relatie zocht, en hij gaf wel aan een relatie te willen.
Wat bedoelt hij met dat ik geen verwachtingen moet hebben? Geeft hij indirect aan dat hij niks serieus wil?
Ik wil namelijk mijn tijd niet gaan verdoen
dinsdag 1 oktober 2019 om 18:22
Precies wat ik dacht.Mermedina schreef: ↑01-10-2019 17:43Ik ben al best oud en daarmee ouderwets, vermoed ik. Maar jouw opvattingen komen ergens uit de jaren ‘50 ofzo? Triest, ik dacht dat de emancipatie beter gelukt was na de komst van de anti-conceptie.
Je bent in ieder geval niet zelfverzekerd, anders ging je gewoon voor de man die je leuk vindt zonder spelletjes, aannames en voorschriften ‘hoe het heurt’.
Geen verwachtingen is ook: geen verwachtingen over seks. Je moet elkaar eerst maar eens zien en ruiken voordat je elkaar gaat proeven. Logisch toch.
Seks is kennelijk (in jouw hoofd) iets dat alleen hém ‘lusten’ geeft? Je doet iets fout tijdens de seks, denk ik. En welke ‘lasten’ heeft een relatie dan?
dinsdag 1 oktober 2019 om 18:27
En als t alleen om de seks ging dan hij niet overdag gekundzwartdropje schreef: ↑01-10-2019 18:11Het was of overdag of niet. In de avonden kon ik deze week niet.
dinsdag 1 oktober 2019 om 18:27
Dat staat nogal haaks op een post van een week geleden waarin je schreef geen leven te hebben, geen baan, geen vrienden en voornamelijk depressief op bed te liggen. Bovenstaande aanprijzingen zijn nogal leeg als ze niet ingebed zijn in een leven waaruit dat blijkt.zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 18:20Ik ben monogaam, loyaal, ik heb klasse, kleed me netjes en ben altijd top verzorgd. gewoon rustig van aard, lief voor de juiste persoon, ik heb wel wat humor, financieel alles op orde. En eerlijk en direct
Of verwacht je van je toekomstige partner dat hij dat óók allemaal voor je gaat verzorgen?
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
dinsdag 1 oktober 2019 om 18:29
Nogmaals je klinkt bitter. Kamp jij ook met depressie ?*Sikkepit* schreef: ↑01-10-2019 18:27Dat staat nogal haaks op een post van een week geleden waarin je schreef geen leven te hebben, geen baan, geen vrienden en voornamelijk depressief op bed te liggen. Bovenstaande aanprijzingen zijn nogal leeg als ze niet ingebed zijn in een leven waaruit dat blijkt.
Of verwacht je van je toekomstige partner dat hij dat óók allemaal voor je gaat verzorgen?
dinsdag 1 oktober 2019 om 18:33
Correctie: Jij vindt dat bitter klinken.
Het is helaas jouw bittere realiteit.
En nee, ik ben niet depressief. Ik heb een bedrijf, vrienden en een partner.
dinsdag 1 oktober 2019 om 18:43
Maar goed, als je eerlijk naar jezelf bent, vind je dan dat jij een goeie partij voor een man bent? Of vind je, als je diep in je hart kijkt, dat er nog best wat werk aan de winkel is om jezelf op de rails te zetten en eerst een leven voor jezelf en je kind te realiseren voordat je überhaupt een man in beeld brengt?
Want kom op zeg, je hebt een hoop kritiek en je eist van alles van een man, maar je staat zelf, goed beschouwd, compleet met lege handen.
Ga daar eerst eens mee aan de slag!
Want kom op zeg, je hebt een hoop kritiek en je eist van alles van een man, maar je staat zelf, goed beschouwd, compleet met lege handen.
Ga daar eerst eens mee aan de slag!
dinsdag 1 oktober 2019 om 18:45
Dat is geen antwoord op mijn vragen. Hoeft ook niet, het was de bedoeling om jou aan het denken te zetten maar die poging is jammerlijk mislukt.zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 17:48Om antwoord te geven op je vragen.
Je eerste stukje klinkt bitter.
Ik geef nergens aan dat ik zelfverzekerd ben,er staat dat ik een zelfverzekerde man nodig heb. Daarbuiten speel ik geen spelletjes...hij is degene die aan het “ afwachten” was omdat hij niet wist hoe/wat. Dat had hij ook kunnen vragen dus speelt hij een hard to get spel. Ik doe geen aannames ik heb hem gevraagd wat hij bedoelt met verwachtingen maar er komt geen zinnig woord uit, omdat hij moeilijk kan zeggen dat hij seks wil.
En tuurlijk wil hij seks. Tijdens de date liet hij iets vallen wat daar op wees, en hij gaf al aan mij aantrekkelijk te vinden.
Met lasten bedoel ik gebonden zijn. verantwoording af moeten leggen als je een relatie hebt, niet meer met iedereen kunnen daten enz en niet alleen wanneer je er af en toe zin in hebt.
dinsdag 1 oktober 2019 om 18:54
Oh we moeten loepen?*Sikkepit* schreef: ↑01-10-2019 18:27Dat staat nogal haaks op een post van een week geleden waarin je schreef geen leven te hebben, geen baan, geen vrienden en voornamelijk depressief op bed te liggen. Bovenstaande aanprijzingen zijn nogal leeg als ze niet ingebed zijn in een leven waaruit dat blijkt.
Hoe verklaar je dat topic dan? Je noemt Sikkepit bitter maar jij verzint een hele depressie om een beetje aandacht op een forum te krijgen.
In je vorige topic schrijf je dat je als je kind er niet is je op bed ligt en hierboven schrijf je dat je altijd op en top verzorgd ben. En je hebt ineens een baan.
Of ga je mij nu ook bitter noemen?
dinsdag 1 oktober 2019 om 19:05
Ook? Ben je depressief, zwartdropje? Dat verklaart je negatieve interpretatie van de gebeurtenissen. Ik wens je veel sterkte en goede hulp om te herstellen. Een depressie is niet gemakkelijk. Zorg goed voor jezelf.
dinsdag 1 oktober 2019 om 19:09
Dus als je depressief bent dan moet je onverzorgd zijn? Ik ben altijd verzorgd al lig ik in bed. En er staat financiële zaken op orde. Dat betekent geen schulden, koopwoning die afbetaald is en een riant bedrag op de bank.stellar schreef: ↑01-10-2019 18:54Oh we moeten loepen?
Hoe verklaar je dat topic dan? Je noemt Sikkepit bitter maar jij verzint een hele depressie om een beetje aandacht op een forum te krijgen.
In je vorige topic schrijf je dat je als je kind er niet is je op bed ligt en hierboven schrijf je dat je altijd op en top verzorgd ben. En je hebt ineens een baan.
Of ga je mij nu ook bitter noemen?
Nogal wat aannames dat als iemand depressief is je automatisch onverzorgd bent en in de schulden zit.
dinsdag 1 oktober 2019 om 19:19
Niet leuk hè, als anderen zomaar dingen aannemen? Zie het maar als spiegel die jou nu voorgehouden wordt.zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 19:09Dus als je depressief bent dan moet je onverzorgd zijn? Ik ben altijd verzorgd al lig ik in bed. En er staat financiële zaken op orde. Dat betekent geen schulden, koopwoning die afbetaald is en een riant bedrag op de bank.
Nogal wat aannames dat als iemand depressief is je automatisch onverzorgd bent en in de schulden zit.
Als je inderdaad depressief bent zal dat zeker je reacties kleuren en dan lijkt het me niet de tijd om te gaan daten, maar om je energie aan te wenden om hulp te krijgen en hiermee aan de slag te gaan. Eerst je eigen leven weer opbouwen. Zeker ook omdat je een kind hebt!
dinsdag 1 oktober 2019 om 19:25
Als het hem alleen maar om de seks ging dan had hij wel gekookt voor je??? Van welke planeet kom jij?stellar schreef: ↑01-10-2019 17:55“en hij gaf al aan mij aantrekkelijk te vinden”
Joh, als hij dat niet zou vinden ging hij niet met je daten he. En daarnaast, als hij niks zou zeggen zou het ook niet goed zijn.
Als het hem alleen om de seks ging dan had hij wel voorgesteld om voor je te koken op de 2e date ofzo, iig geen koffiedate overdag.
Sinds wanneer koken mannen voor je als ze alleen maar seks van je willen?
dinsdag 1 oktober 2019 om 19:45
Het gaat niet om het koken hysterica, maar dat snap jij niet natuurlijkFantastic_Ambiance schreef: ↑01-10-2019 19:25Als het hem alleen maar om de seks ging dan had hij wel gekookt voor je??? Van welke planeet kom jij?!
dinsdag 1 oktober 2019 om 19:47
[...]zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 19:09Dus als je depressief bent dan moet je onverzorgd zijn? Ik ben altijd verzorgd al lig ik in bed. En er staat financiële zaken op orde. Dat betekent geen schulden, koopwoning die afbetaald is en een riant bedrag op de bank.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-10-2019 20:47
Reden: ongepast en op de man
Reden: ongepast en op de man
22.54% gewijzigd
dinsdag 1 oktober 2019 om 19:47
Wat wil jij nou eigenlijk met je rare commentaar hier? Je komt op mij over als een gefrustreerde, onbemiddelbare m/v die hoopt dat het TO niet beter zal vergaan dan jou.Fantastic_Ambiance schreef: ↑01-10-2019 19:25Als het hem alleen maar om de seks ging dan had hij wel gekookt voor je??? Van welke planeet kom jij?!
dinsdag 1 oktober 2019 om 19:48
Ik heb dat ook wel eens gezegd tegen een date. En daarmee bedoelde ik dat ik het leuk vond met haar, maar niet wist of ik een relatie wilde.zwartdropje schreef: ↑01-10-2019 17:50Maar ik heb vaker gedate en een man heeft nooit gezegd “ zonder verwachtingen “.
De keren dat ik hoteldebotel was van een vrouw zei ik dat soort dingen in ieder geval niet, dus daar zou je je conclusies uit kunnen trekken. Maar dat ben ik.
Is dit intrinsiek fout (van de man)? Ik vind van niet, tenslotte zijn er ook vrouwen die er zo over denken (ook meerdere keren meegemaakt). In ogenschouw nemende dat “een leuke tijd hebben met elkaar” ook genoeg kan zijn in een contact.
De conclusie zou in jouw situatie zijn dat dit voor jou niet werkt. En dat is ook goed. Maar het maakt hem in mijn ogen dan niet meteen een slappe zak.
dinsdag 1 oktober 2019 om 20:01
dinsdag 1 oktober 2019 om 20:03
[...]
Daar ben ik het niet mee eens. En dat jij ts uitmaakt voor een geschift wijf vind ik erg laag van je.
Zoek de definitie van depressie eens op via google. Misschien dat dat je meer inzichten zal geven.
Daar ben ik het niet mee eens. En dat jij ts uitmaakt voor een geschift wijf vind ik erg laag van je.
Zoek de definitie van depressie eens op via google. Misschien dat dat je meer inzichten zal geven.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-10-2019 20:51
Reden: quote verwijderd
Reden: quote verwijderd
41.88% gewijzigd
dinsdag 1 oktober 2019 om 20:06
Daar is ts vrij in om dat zelf te mogen bepalen en als zij dat vind dan vind zij dat punt. En wat jij daarvan vind verder is totaal onrelevant.DillKarlings schreef: ↑01-10-2019 19:48
De conclusie zou in jouw situatie zijn dat dit voor jou niet werkt. En dat is ook goed. Maar het maakt hem in mijn ogen dan niet meteen een slappe zak.
dinsdag 1 oktober 2019 om 20:08
Likewise.
dinsdag 1 oktober 2019 om 20:09
Beter lezen, ik zeg dat nergens.Fantastic_Ambiance schreef: ↑01-10-2019 20:03Daar ben ik het niet mee eens. En dat jij ts uitmaakt voor een geschift wijf vind ik erg laag van je.
Ik ben erg bekend met depressie, geloof niet dat Google mij meer zal leren.