Hij wil vrijblijvend daten?

01-10-2019 11:32 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik heb een man ontmoet. Eerste date gehad, en afspraak voor een 2e.

Ik ben een beetje in de war, hij gaf aan dat hij wil afspreken zonder verwachtingen. En als ik gezellig en leuk wil afspreken zonder verwachtingen. Hij vroeg mij of ik een relatie zocht, en hij gaf wel aan een relatie te willen.

Wat bedoelt hij met dat ik geen verwachtingen moet hebben? Geeft hij indirect aan dat hij niks serieus wil?

Ik wil namelijk mijn tijd niet gaan verdoen
snoopylynn schreef:
01-10-2019 19:25
Ik zou als ik een man zou zijn geen zin hebben om met TO te daten zeg... wat een nare toon overal.
Denk dat je nog wel een poosje vrijgezel gaat blijven zo.
Dat heet direct zijn en je niet aan het lijntje laten houden. met vage praatjes hoeft hij niet bij mij aan te kloppen.
stellar schreef:
01-10-2019 20:09
Beter lezen, ik zeg dat nergens.

Sure.

stellar schreef:
01-10-2019 19:47
Juist ja, je kan je nergens toe zetten en bent ontzettend zielig enzo maar je ligt wel compleet op en top verzorgd te janken op je bed.
Zo triest dat types als jij het woord depressie misbruiken terwijl ze eigenlijk gewoon geschift zijn.

stellar schreef:
Ik ben erg bekend met depressie, geloof niet dat Google mij meer zal leren.
Wellicht het proberen waard om toch nog even een keertje te koekjeloeren op google.
stellar schreef:
Beter lezen, ik zeg dat nergens.

Nee?.. Zo triest dat types als jij het woord depressie misbruiken terwijl ze eigenlijk gewoon geschift zijn. jouw uitspraak hé..
anoniem_63cc40bea39de wijzigde dit bericht op 01-10-2019 20:25
Reden: foutje
13.10% gewijzigd
zwartdropje schreef:
01-10-2019 20:12
Dat heet direct zijn en je niet aan het lijntje laten houden. met vage praatjes hoeft hij niet bij mij aan te kloppen.
Veel geluk met je direct zijn. Jaag die laffe honden gelijk maar weg.
Stel je voor dat ze, behalve seks, ook nog achter je afbetaalde koophuis en vette bankrekening aanzitten.
Ik zou, in jouw bevoorrechte positie, niet voor minder dan de hoofdprijs gaan.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Fantastic_Ambiance schreef:
01-10-2019 20:14
Sure.

Wellicht het proberen waard om toch nog even een keertje te koekjeloeren op google.
Nope, niet wat ik bedoelde maar hey, succes met je leven he :hello:
stellar schreef:
01-10-2019 20:24
Nope, niet wat ik bedoelde maar hey, succes met je leven he :hello:
Je hebt het toch echt gezegd.
01-10-2019 20:06
Daar is ts vrij in om dat zelf te mogen bepalen en als zij dat vind dan vind zij dat punt. En wat jij daarvan vind verder is totaal onrelevant.
Vandaar de toevoeging “in mijn ogen”. Het blijft een forum, waarin mensen hun meningen mogen geven. Al dan niet irrelevant. 😘
Hè bah, wat een rottopic.
Waarom vliegen mensen elkaar zo in de haren hier? Raar....
DillKarlings schreef:
01-10-2019 20:31
Vandaar de toevoeging “in mijn ogen”. Het blijft een forum, waarin mensen hun meningen mogen geven. Al dan niet irrelevant. 😘
Onrelevant irrelevant wat maakt het uit?
forumfossiel schreef:
01-10-2019 15:33
Toch jammer dat er voor mannen kennelijk alleen de opties “ lompe hork” , of “ laffe hond” zijn, als ze aangeven hun date wel prettig gezelschap maar geen relatiemateriaal te vinden.
Dit ja... zijn er nou tussen “prins op het witte paard” en “laffe hond” geen andere opties
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
PinkeltjePinkelotje schreef:
01-10-2019 21:45
Dit ja... zijn er nou tussen “prins op het witte paard” en “laffe hond” geen andere opties
Op het gebied van liefde niet nee.
En toch denk ik dat als een volgende date tegen TO of tegen Fantastic_Ambiance zegt : “ ik zou jou niet doen, al kreeg ik een miljoen”, ze die eerlijkheid die ze zeggen te willen, niet zo zouden waarderen.

( En ik denk dat iedereen dat wel eens gedacht heeft bij een date).
01-10-2019 21:56
Ach, ook al zo bitter. :proud:
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
forumfossiel schreef:
01-10-2019 22:03
En toch denk ik dat als een volgende date tegen TO of tegen Fantastic_Ambiance zegt : “ ik zou jou niet doen, al kreeg ik een miljoen”, ze die eerlijkheid die ze zeggen te willen, niet zo zouden waarderen.

Lieve schat, deze man vroeg aan het eind indirect of ik nog een drankje bij hem wilde doen. Hij vind mij echt wel aantrekkelijk, en wilde mijn hand vast houden maar dit wees ik af.

Het onderwerp is of hij een relatie zou willen of niet- niet of hij mij zou willen doen.

Mannen doen namelijk alles met een kut, en ik ben out of his league
forumfossiel schreef:

Ik zou dat wel waarderen hoor. Dan weet ik teminste waar ik aan toe ben. :biggrin:
*Sikkepit* schreef:
Ach, ook al zo bitter. :proud:
Neen ik ben ongesteld. Het is de tijd van de maand voor mij.
01-10-2019 21:56
Grapjas :HA:
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
zwartdropje schreef:
01-10-2019 22:17
Lieve schat, deze man vroeg aan het eind indirect of ik nog een drankje bij hem wilde doen. Hij vind mij echt wel aantrekkelijk, en wilde mijn hand vast houden maar dit wees ik af.

Het onderwerp is of hij een relatie zou willen of niet- niet of hij mij zou willen doen.

Mannen doen namelijk alles met een kut, en ik ben out of his league
Is dit nou wat ze hier een reltopic noemen? :HA:
Een zelfverzekerde man, strak in pak, financieel onafhankelijk een echte vent met ruggengraat die weet wat hij wil en hoe hij een gentleman moet zijn. Eentje die je het hof maakt, en je belt en zorgt dat de dates vast staan.

Niet een lamlul die zit te tobben of hij je wel of niet moet appen, zegt dat je geen verwachtingen moet hebben en geen moer te bieden heeft.

Ik zeg ;

NEXT
zwartdropje schreef:
01-10-2019 22:23
Een zelfverzekerde man, strak in pak, financieel onafhankelijk een echte vent met ruggengraat die weet wat hij wil en hoe hij een gentleman moet zijn. Eentje die je het hof maakt, en je belt en zorgt dat de dates vast staan.

Niet een lamlul die zit te tobben of hij je wel of niet moet appen, zegt dat je geen verwachtingen moet hebben en geen moer te bieden heeft.

Ik zeg ;

NEXT
Dit.
01-10-2019 22:26
Dit.
High five
PinkeltjePinkelotje schreef:
01-10-2019 22:20
Is dit nou wat ze hier een reltopic noemen? :HA:
Op het moment dat ongesteldheid als excuus voor ongefundeerde reacties wordt aangevoerd, is het tijd om de benen te nemen, daar valt geen eer te behalen. 😄🏃🏼‍♂️
zwartdropje schreef:
01-10-2019 22:27
High five
High five. 8-)
Hij is een vieze sletje
Murrmurr schreef:
01-10-2019 22:39
Hij is een vieze sletje
Een vies sletje, let op je grammatica.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven