hij wilde de hele date alleen maar seksen!!

18-11-2009 15:51 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het toch even kwijt; ik heb 4 weken geleden een hele leuke jongen ontmoet doordat een vriend van mij ons allebei had uitgenodigd voor een etentje met z'n drieen. Het klikte heel goed en aan het eind van de avond is er gezoend en een beetje gesekst (we hebben 'het' ook nu nog steeds niet gedaan maar al de rest wel). Hij is blijven slapen en had me de volgende dag op een heerlijke lunch getrakteerd. Die week erna heeft hij 2 keer gebeld en toen heeft hij me weer mee uit eten genomen waarna we weer hebben gesekst. Daarna is ie 2 weken op vakantie gegaan. Tijdens de vakantie heb ik nauwelijks iets van hem gehoord maar hij heeft wel gebeld op de dag dat hij vertrok en terugkwam en daarna ook nog een keer. Tot zo ver so far so good maar nu hebben we afgelopen weekend dus weer een date gehad en hij was compleet geobsedeerd door eerst zoenen en later seksen. We zijn nog wel even uit eten geweest maar verder wilde hij eigenlijk alleen maar zoenen en seksen en we hebben nauwelijks gekletst. Op een gegeven moment vroeg ik of hij het alleen leuk vindt om met me te zoenen of dat ie ook wel met me wil praten. Toen zie ie dat als ik niet meer met hem zou willen zoenen, hij ook best samen naar het theater ofzo zou willen gaan :-/. Maar daarna was hij weer all over me. Hij toonde gewoon niet echt interesse om me beter te leren kennen. Ik ben wel blijven slapen en toen ik de volgende dag na het douchen zei dat ik maar weer eens ging zei hij alleen ' oke'. Later die dag kreeg ik nog wel een sms met 'was weer gezellig!' - nogal algemeen dus. Mijn vraag is of iemand hier er iets van snapt. Toen ik hem net leerde kennen zei hij dat hij op zoek was naar een serieuze relatie en het geen tijd meer vond voor scharrels maar ik vind dit zelf wel heeeeeel erg op een scharrel lijken en daar heb ik helemaal geen zin. Zit nu te denken om hem maar gewoon op de man af te vragen wat zijn intenties zijn. Iemand suggesties want ik snap er helemaal niks meer van!!!! Thanks!
quote:Gisselle schreef op 18 november 2009 @ 16:06:

Lijkt me duidelijk. Je hebt meteen al met hem geseks. De man hoeft niet meer te jagen en heeft daarom ook geen interesse.Dit gaat gelukkig niet altijd op Ik ben ook op de eerste date in bed beland, en het is nu inmiddels alweer anderhalf jaar mijn vriend. Ben van mening dat als iemand echt geinteresseerd is, dat dit ook niet gelijk over is na de seks. Als dit wel zo is, ja dan ging het alleen om seks. En dit lijkt me bij deze meneer ook wel het geval te zijn.
quote:qwertu schreef op 18 november 2009 @ 17:00:

Misschien moet je gewoon bellen en zeggen "hé, ik vind het hartstikke leuk hoor, dat seksen, maar ik wil je ook graag wat beter leren kennen" o.i.d.

jaaa ik ben voor!

das recht door zee, zonder gemiep, duidelijk én niet heel dramatisch :-)

ik zeg... doen :P
.
Je zal je grens veel strikter moeten aangeven. Als je wilt praten en de ander op die manier beter wilt leren kennen dan is dat net zoveel waard als goede sex.

Maar veel mannen hebben zo'n grote behoefte aan hun eigen bevrediging dat ze de ander letterlijk uit het oog verliezen. Voor veel mannen is sex hebben hetzelfde als snel even een ijsje eten of je neus snuiten....je kan het maar kwijt zijn.

Je grenzen leren stellen.

Voor veel mannen is praten moeilijker dan ff snel sexen.
Dus je hebt hem op een leuke manier ontmoet, daarna trakteerde hij je op een lekkere lunch. Daarna belde hij je uitgebreid, en belde je nog een keer, en nam je mee uit eten.

Toen kwam hij van vakantie terug en kon niet van je afblijven, maar respecteerde wel je grenzen door niet all the way te gaan.

Toen je weg was stuurde hij nog een smsje dat hij het leuk had gehad.

WAT HEEFT DIE MAN IN VREDESNAAM FOUT GEDAAN?!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
gewoon over de telefoon kan best hoor, anders zit je zo weer te zoenen etc...
Precies, dat wat Spijker zegt.

Als jij wat langer wil wachten met neuken dan zal je dat moeten zeggen. Maar zijn gedrag is niet vreemd of zo, in elk geval.

Of jullie moeten 14 zijn..
@ spijker: daar was ik ook al benieuwd naar
quote:hmmmm schreef op 18 november 2009 @ 17:24:

gewoon over de telefoon kan best hoor, anders zit je zo weer te zoenen etc...ja, stel je voor.. zoenen met een geweldige man
quote:zusenzo schreef op 18 november 2009 @ 15:55:

Hij wil gewoon alleen maar neuken, zo klinkt het iig......

Zo ben ik ook btw als ik iemand superleuk.lief/geil vind maar ik wil ook wel wat van diegene ook beter leren kennen, na het neuken dan.Haha, dat dacht ik ook meteen. Toen ik mijn man leerde kennen zijn we de eerste zes weken nauwelijks de slaapkamer uitgeweest.
The time is now
Misschien moet je gewoon bellen en zeggen "hé, ik vind het hartstikke leuk hoor, dat seksen, maar ik wil je ook graag wat beter leren kennen" o.i.d.

Denk dat dit hem gaat worden dan. Ben nogal recht doorzee dus als ie dat niet leuk vindt dan past het toch niet maar ik heb idd zelf ook geen zin in zo'n zeurverhaal over de telefoon. Denk dat ik uit zijn reactie hierop ook wel het een en ander kan afleiden.

Ik ben trouwens niet zo in voor vriendschap-plus, we hoeven niet meteen een relatie te hebben maar het lijkt me dat ie inmiddels heus wel weet of ie geinteresseerd is of niet en sinds het laatste weekend lijkt het daar niet meer zo heel erg op

Thanks voor alle reacties!
Nou zoals al eerder gezegd, als het goed zit, dan zit het goed, wel graag een update he, om te zien of ik gelijk had, dat hij je echt leuk vind.
Stuur maar door die man!

Praten?

Daar heb ik vriendinnen voor.

Joehoe Herfstblues, wat versta jij onder leren kennen dan?

2 x uit eten

1 x uit lunchen

hij belt je vaak

hij smst

Wat verwacht je dan nog meer dat hij nu niet doet? Ik zou het best onvriendelijk vinden als je gaat opbellen en vragen 'wil je me wel leren kennen'. Dat is toch precies wat jullie nu aan het doen zijn; elkaar leren kennen?

En waarom moet alle initiatief van zijn kant komen?
Ik haat het woord 'seksen.' Ieuw.

Sja, als je elkaar leuk vindt dan neuk je toch ook? Ik heb dat ook wel gehad, dat een man continu met me naar bed wilde. Maar ook verliefd op me was. En ik ben geen haar beter want ik bespring kerels ook. Nou en? Beter dan dat een man niet geinteresseerd is in seks met me, want dan kan het zeker niets worden.
Nou ik ben ook geen tegenstander van sex hoor maar als je wil práten helpt t als je maar één tong tegelijk in je mond hebt toch? Dus bellen is misschien juist wel handig in hun geval.
haha, ik zal zeker een update geven, morgen weet ik meer .. Vind het wel spannend want als hij alleen wil scharrelen (en ik vrees dat ie dat gaat zeggen) dan hou ik het toch voor gezien, hoe inconsistent dat ook mag lijken gezien het begin enzo;-) maar goed, vind zelf dat goede aantrekkingskracht en inhoud best samen kunnen gaan.
Wat verwacht je dan dat er niet gebeurt?? Wat mis je?
.
.
Maar hij belt en smst en belt en belt en neemt haar een aantal keren mee uit eten en uit lunchen. Daarom snap ik niet zo goed dat zij zegt 'hij is alleen geinteresseerd in seks'. Of was het telefoonseks, uitetenseks, lunchseks?
.
Hahahaha! Sorry hoor, maar ik moe(s)t nogal lachen om de titel van het topic.... inderdaad ook het woord 'seksen' (en nog meer toen bleek dat neuken daar niet eens bij hoorde :-D).

Maar goed, ik kan me wel wat voorstellen bij je twijfels. Ik zou gewoon weer een date buiten de deur plannen en kijken hoe het dan gaat.
Oke mensen, bij deze dan de uitslag!!

Ik heb hem gebeld en na wat doorvragen kwam de aap uit de mouw: nee, ik was niet echt een scharrel want anders had ie niet al die moeite gedaan met uit eten en bellen enzo maar nee, hij had ook niet per se het gevoel dat hier een relatie uit voort zou komen. Hij vindt me sexy, slim en gezellig (in die volgorde denk ik) maar ziet me niet als die liefde van zijn leven. Verder wil ie wel gewoon blijven afspreken. Ofwel op deze basis (vriendschap-plus) ofwel als vrienden. Ik heb hem bedankt voor de eer en gezegd dat ik het hier dan liever bij wil laten en veel succes verder. Ben godzijdank wel hele telefoongesprek relaxt gebleven maar heb geen ruimte meer gegeven voor wat voor vervolg dan ook. Telefoonnummer verwijderd, schluss!
O, en enorm bedankt voor jullie support :-) Het was mijn eerste keer op het Viva-forum maar ik heb er echt iets aan gehad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven