Héle leuke collega..
woensdag 8 januari 2020 om 17:33
Hi dames,
Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik heb ook speciaal voor dit onderwerp een account aangemaakt omdat ik graag advies wil van vrouwen! Haha
Het zit namelijk zo.. ik ben sinds kort met een nieuwe baan begonnen. Een collega die op een andere afdeling werkt is zó leuk. De eerste paar keer dat ik hem zag keerde mijn maag om, begon ik te stotteren en zocht geen oogcontact. Hij heeft een soort blik in zijn ogen waar ik het Spaans benauwd van krijg! Zijn gehele zijn trouwens. Hij is knap én vriendelijk! Soms een beetje verlegen zelfs. Laatst hadden wij mail contact waarbij ik de mail begon met "Hi ..." en hij zijn mail terug stuurde met "Hi mevrouw (achternaam)". Wat echt op een flirty manier leek. Het enige is soms dat ie mij negeert en de andere keer weer heel flirterig doet. En wat ook een nadeel is: hij heeft een vriendin.
Hij doet soms flirterig en ik heb het idee ook dat we een bepaalde klik hebben. Ik doe mega ongemakkelijk in zijn buurt maar ook hij doet heel verlegen en stil. Maar zodra er collega's van hem bij zijn gaat hij opeens heel "stoer" doen.
Ik vind het zooo lastig. Ik wil graag een "move" maken maar weet dus gewoon niet 100% zeker of hij mij ook leuk vind. En natuurlijk dat hij een vriendin heeft.
Blegh, vreselijk dit. Ik heb nog nooit zo erg iemand leuk gevonden. Ik droom zelfs soms dat we een relatie hebben en word dan helemaal gedesorinteerd wakker.
Wat denken jullie?
Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik heb ook speciaal voor dit onderwerp een account aangemaakt omdat ik graag advies wil van vrouwen! Haha
Het zit namelijk zo.. ik ben sinds kort met een nieuwe baan begonnen. Een collega die op een andere afdeling werkt is zó leuk. De eerste paar keer dat ik hem zag keerde mijn maag om, begon ik te stotteren en zocht geen oogcontact. Hij heeft een soort blik in zijn ogen waar ik het Spaans benauwd van krijg! Zijn gehele zijn trouwens. Hij is knap én vriendelijk! Soms een beetje verlegen zelfs. Laatst hadden wij mail contact waarbij ik de mail begon met "Hi ..." en hij zijn mail terug stuurde met "Hi mevrouw (achternaam)". Wat echt op een flirty manier leek. Het enige is soms dat ie mij negeert en de andere keer weer heel flirterig doet. En wat ook een nadeel is: hij heeft een vriendin.
Hij doet soms flirterig en ik heb het idee ook dat we een bepaalde klik hebben. Ik doe mega ongemakkelijk in zijn buurt maar ook hij doet heel verlegen en stil. Maar zodra er collega's van hem bij zijn gaat hij opeens heel "stoer" doen.
Ik vind het zooo lastig. Ik wil graag een "move" maken maar weet dus gewoon niet 100% zeker of hij mij ook leuk vind. En natuurlijk dat hij een vriendin heeft.
Blegh, vreselijk dit. Ik heb nog nooit zo erg iemand leuk gevonden. Ik droom zelfs soms dat we een relatie hebben en word dan helemaal gedesorinteerd wakker.
Wat denken jullie?
woensdag 8 januari 2020 om 19:08
Nou nee, niet echt.Doornroosjee schreef: ↑08-01-2020 18:29Waaauw.. dit forum zit vol gefrustreerde vrouwtjes die in de steek zijn gelaten door hun manVandaar al die felle reacties. Get it! Hahaha
Draai het eens om. Stel het wordt wat tussen jullie. En dan komt er een nieuwe collega......
Dit soort mannen wordt vaak leuk gevonden door veel vrouwen. Maar zolang hij een vriendin heeft blijf je er vanaf.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
woensdag 8 januari 2020 om 19:24
Ik weet uit ervaring dat dit nergens toe leidt. Na enige maanden smachten verraad je jezelf altijd, of je gaat het iemand vertellen en al heel snel kijkt iedereen je geamuseerd, medelijdend of zelfs afkeurend aan.
Af en toe gaat hij je dan plagen, zegt aardige dingen terwijl hij naar anderen knipoogt.
Het is altijd verliezen als liefde niet beantwoord wordt. Zet hem meteen uit je hoofd, want je gaat dit niet winnen.
Af en toe gaat hij je dan plagen, zegt aardige dingen terwijl hij naar anderen knipoogt.
Het is altijd verliezen als liefde niet beantwoord wordt. Zet hem meteen uit je hoofd, want je gaat dit niet winnen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
woensdag 8 januari 2020 om 19:30
Jij bent gewoon een valse trut. Dat is wel duidelijk.Doornroosjee schreef: ↑08-01-2020 18:29Waaauw.. dit forum zit vol gefrustreerde vrouwtjes die in de steek zijn gelaten door hun manVandaar al die felle reacties. Get it! Hahaha
woensdag 8 januari 2020 om 19:50
Nee, alleen een valse fee die niet uitgenodigd werd.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
woensdag 8 januari 2020 om 20:03
Tsja, als je het wil weten moet je vragen of hij na het werk wat met je wil gaan drinken en dan merk je vanzelf wel hoe en wat.
Het zal wel geen populaire mening zijn, maar dat hij een vriendin heeft wil niet zeggen dat hij niet op jou verliefd kan worden. En als zijn relatie goed is, dan zal je daar waarschijnlijk niet veel aan hebben, maar als de relatie toch al niet loopt, wie weet.
Het zal wel geen populaire mening zijn, maar dat hij een vriendin heeft wil niet zeggen dat hij niet op jou verliefd kan worden. En als zijn relatie goed is, dan zal je daar waarschijnlijk niet veel aan hebben, maar als de relatie toch al niet loopt, wie weet.
woensdag 8 januari 2020 om 20:11
Hier spreek je jezelf tegen, want in de openingspost schrijf je dat je een move wil maken!?Doornroosjee schreef: ↑08-01-2020 18:20Was ik niet van plan. Ik vraag advies voor een situatie waar ik het moeilijk mee heb.
1. Hij is bezet, dus die move is zinloos!
2. Hij is een collega.
1 + 2 = 3. recipe for disaster
4. Jij staat straks op straat
3.
woensdag 8 januari 2020 om 20:13
Alles kan kapot.
woensdag 8 januari 2020 om 20:15
Je vergeet nog de zwoele blik in zijn ogen. Én hij is heel vriendelijk, dus ja, dan weet je al hoe laat het is.
woensdag 8 januari 2020 om 20:23
Ik denk dat je de zaken door een ergggg roze bril ziet.
Ik werk al jaren met mannelijke collega's die al tig jaar getrouwd zijn en het soms leuk vinden om ff een opmerking te maken over de kleur lippenstift of het jurkje wat ik draag.
Dat is (bij ons) op kantoor de dynamiek omdat er meer mannen dan vrouwen werken en het voornamelijk haantjes zijn.
Maar ze bedoelen het nooit flirterig in de zin van dat ze hun gelukkige gezin in de steek zouden laten.
Ik werk al jaren met mannelijke collega's die al tig jaar getrouwd zijn en het soms leuk vinden om ff een opmerking te maken over de kleur lippenstift of het jurkje wat ik draag.
Dat is (bij ons) op kantoor de dynamiek omdat er meer mannen dan vrouwen werken en het voornamelijk haantjes zijn.
Maar ze bedoelen het nooit flirterig in de zin van dat ze hun gelukkige gezin in de steek zouden laten.
woensdag 8 januari 2020 om 20:55
Oh ja, tuurlijk. Helemaal over het hoofd gezien. Dat komt als je verlaten bent door je man. Dan weet je niet meer wat écht flirten is. Maar dit is echt helemaal duidelijk hoor.
woensdag 8 januari 2020 om 23:06
We zijn misschien niet gefrustreerd maar vrouwen die bedrogen zijn weten hoeveel pijn dit doet ook voor eventuele kinderen en dat zouden ze nooit een ander aan willen doen, vandaar dat als jij er ook maar over nadenkt een move te doen terwijl je weet dat hij bezet is je bepaalde reacties kan verwachten.Doornroosjee schreef: ↑08-01-2020 18:29Waaauw.. dit forum zit vol gefrustreerde vrouwtjes die in de steek zijn gelaten door hun manVandaar al die felle reacties. Get it! Hahaha
woensdag 8 januari 2020 om 23:09
Verliefd worden kan idd altijd, wat je ermee doet is dan een tweede en hangt idd van de kwaliteit van de relatie af. ALs hij ook verliefd blijkt zal het dan wel zo netjes zijn van allebei dat hij het eerst fatsoenlijk regelt met zijn vriendin alvorens verdere moves te maken maar goed ik ben natuurlijk wel zo'n ouderwets gefrustreerd vrouwtjeDS1971 schreef: ↑08-01-2020 20:03Tsja, als je het wil weten moet je vragen of hij na het werk wat met je wil gaan drinken en dan merk je vanzelf wel hoe en wat.
donderdag 9 januari 2020 om 01:40
Stel hij had geen vriendin dan zou ik het denk ik sws afraden. Date het liefst geen collega’s waar je mee samen moet werken. Helemaal als je nieuw bent! Die verliefdheid gaat echt wel over. Ik was een keer ‘jouw collega’. Had een vriend maar was stapel verliefd op een collega. We zijn 1x wat wezen drinken en voelde me zo verschrikkelijk slecht. Hij ging mij steeds leuker vinden waardoor ik hem steeds verder weg duwde en op een gegeven moment negeerde ik hem maar. Inmiddels geen collega’s meer. Maar na zo’n move kan het goed fout gaan. Zoals iemand anders al zei geniet hier stilletjes van. Je gaat iig met plezier naar je werk
donderdag 9 januari 2020 om 07:32
Ik stel niet voor om een affaire te beginnen, voor de duidelijkheid. Maar ik vind wel dat als TO hem geweldig vindt ze het recht heeft om te kijken of dat wederzijds is.kes49240 schreef: ↑08-01-2020 23:09Verliefd worden kan idd altijd, wat je ermee doet is dan een tweede en hangt idd van de kwaliteit van de relatie af. ALs hij ook verliefd blijkt zal het dan wel zo netjes zijn van allebei dat hij het eerst fatsoenlijk regelt met zijn vriendin alvorens verdere moves te maken maar goed ik ben natuurlijk wel zo'n ouderwets gefrustreerd vrouwtje![]()
Als er dan iets ontstaat is het wel zo netjes om (indien nodig) hem te vertellen dat hij zijn relatie moet beëindigen.
donderdag 9 januari 2020 om 07:33
Joh, zo'n verliefdheid gaat vaak vanzelf wel over. Geef het een paar weken.Doornroosjee schreef: ↑08-01-2020 18:23True.. maar ik twijfel dan of het niet slimmer is om ander werk te zoeken. Ik heb het idee dat ik mezelf kwel nu.