Héle leuke collega..

08-01-2020 17:33 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,
Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik heb ook speciaal voor dit onderwerp een account aangemaakt omdat ik graag advies wil van vrouwen! Haha

Het zit namelijk zo.. ik ben sinds kort met een nieuwe baan begonnen. Een collega die op een andere afdeling werkt is zó leuk. De eerste paar keer dat ik hem zag keerde mijn maag om, begon ik te stotteren en zocht geen oogcontact. Hij heeft een soort blik in zijn ogen waar ik het Spaans benauwd van krijg! Zijn gehele zijn trouwens. Hij is knap én vriendelijk! Soms een beetje verlegen zelfs. Laatst hadden wij mail contact waarbij ik de mail begon met "Hi ..." en hij zijn mail terug stuurde met "Hi mevrouw (achternaam)". Wat echt op een flirty manier leek. Het enige is soms dat ie mij negeert en de andere keer weer heel flirterig doet. En wat ook een nadeel is: hij heeft een vriendin.
Hij doet soms flirterig en ik heb het idee ook dat we een bepaalde klik hebben. Ik doe mega ongemakkelijk in zijn buurt maar ook hij doet heel verlegen en stil. Maar zodra er collega's van hem bij zijn gaat hij opeens heel "stoer" doen.
Ik vind het zooo lastig. Ik wil graag een "move" maken maar weet dus gewoon niet 100% zeker of hij mij ook leuk vind. En natuurlijk dat hij een vriendin heeft.
Blegh, vreselijk dit. Ik heb nog nooit zo erg iemand leuk gevonden. Ik droom zelfs soms dat we een relatie hebben en word dan helemaal gedesorinteerd wakker. 😂

Wat denken jullie? 😱
Soleil8 schreef:
08-01-2020 18:18
Geen moves maken. Gewoon lekker op je werk concentreren en professioneel zijn. Hij is bezet, niet aan wagen dus.
True.. maar ik twijfel dan of het niet slimmer is om ander werk te zoeken. Ik heb het idee dat ik mezelf kwel nu.
Hele leuke mannen hebben over het algemeen hele leuke vriendinnen. Flirt een beetje en laat het daarbij. Zet jezelf niet voor aap door een kansloze move te maken.
Grobbekuiken_ schreef:
08-01-2020 18:22
Je weet dondersgoed wat je wel/niet doen moet blijkt dus zou je die vraag niet eens hoeven stellen, je weet het antwoord immers. Maar het is geen loze vraag, want dat is bitchy.
Ehm....
Zo dacht ik precies ook.
Maar whatever, laat maar.
Het is mijn moeite en tijd ook niet waard...
Doornroosjee schreef:
08-01-2020 18:20
Was ik niet van plan. Ik vraag advies voor een situatie waar ik het moeilijk mee heb.

In je OP zeg je dat je graag een move wilt maken, maar dat je niet 100% zeker weet of hij jou ook leuk vindt. Blijkbaar is dat belangrijker dan het feit dat hij al een relatie heeft. Over bitchy gesproken...
Amsterdamster1983 schreef:
08-01-2020 18:23
Heel, heeel, heeeeel soms komen dit soort dingen goed en leefden ze nog en gelukkig. Maar doornroosje, meestal is dat een sprookje. Sorry.

(Mijn eerste antwoord nog steeds een optie hoor)
Hahah true..
"wat ook een nadeel is" :hihi:
kindrebel schreef:
08-01-2020 18:24
Hele leuke mannen hebben over het algemeen hele leuke vriendinnen. Flirt een beetje en laat het daarbij. Zet jezelf niet voor aap door een kansloze move te maken.
Jaaa heel erg waar!
Saivash schreef:
08-01-2020 18:25
Zo dacht ik precies ook.
Maar whatever, laat maar.
Het is mijn moeite en tijd ook niet waard...
Stop dan met reageren vrouw 😂
Waaauw.. dit forum zit vol gefrustreerde vrouwtjes die in de steek zijn gelaten door hun man 😂😂 Vandaar al die felle reacties. Get it! Hahaha
Hoe oud ben je?
Doornroosjee schreef:
08-01-2020 18:29
Waaauw.. dit forum zit vol gefrustreerde vrouwtjes die in de steek zijn gelaten door hun man 😂😂 Vandaar al die felle reacties. Get it! Hahaha
Hahaha Ja dat zal het zijn.
Jij vraagt iets en wij geven antwoord.
Niet tevreden?
Op weghalen en wegwezen dan maar...
Doornroosjee schreef:

Als je tegen vreemdgaan bent komt dat omdat je in de steek gelaten bent door je man? Goh. Dat zegt meer over jou(w waarden en normen) dan over degenen die hier reageren hoor.
Hahaha. :facepalm:
Doornroosjee schreef:
Yep.
Dat zal het zijn.

*vraagt zich af wie toch die kerel is die hier op de bank zit* :blond:

:nut:
There is always something happening, and it's usually right now
Doornroosjee schreef:
08-01-2020 18:23
True.. maar ik twijfel dan of het niet slimmer is om ander werk te zoeken. Ik heb het idee dat ik mezelf kwel nu.
Ik zou dat niet doen, hier moet je namelijk even doorheen. Je zult wel vaker in je leven in dit soort (of andere lastige) situaties terechtkomen en nu leer je gelijk hoe je hiermee omgaat.
Weggaan kan altijd nog.
Als je Hi mevrouw achternaam al als flirten ziet 🤦‍♀️
PotjePindakaas schreef:
Hoe oud ben je?
Dat begin ik me ook af te vragen ja. Serieus. :facepalm:
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Weet je zeker dat hij met je flirt? Mijn vriend heeft ook vaak vrouwen achter hem aan. Hij is erg sociaal en heeft altijd zo’n doordringende blik. Het wordt nog weleens verkeerd geïnterpreteerd. En dan komt er opeens een heel openlijk flirt berichtje binnen op zijn telefoon van een collega of andere bekende. Met enorme verbazing laat hij het mij dan zien. Het kan gauw allemaal erg ongemakkelijk worden. Ze weten trouwens allemaal wel dat wij samen zijn. Dus echt aardig en vriendelijk kom je dan ook niet meer over. En als die man echt zo leuk is als je denkt/hoopt zal hij het echt niet zo leuk vinden als je een move maakt en probeert zijn vriendin buiten spel te zetten. Fantaseren is niks mis mee, zolang je kan accepteren dat het geen werkelijkheid kan worden.
Doornroosjee schreef:
Afbeelding
Voor iedereen een groene tuin
Dit is helemaal niet je eerste post. Ik herken je stijl en met dat haha val je aardig door de mand.

Advies: stop, want doorgaan geeft alleen maar verliezers
Wat is er nou weer flirterig aan mevrouw achternaam?
Because schreef:
08-01-2020 18:48
Dit is helemaal niet je eerste post. Ik herken je stijl en met dat haha val je aardig door de mand.

Advies: stop, want doorgaan geeft alleen maar verliezers
Het kwam mij ook al bekend voor :popcorn:
Voor iedereen een groene tuin
Fae_ schreef:
08-01-2020 18:49
Wat is er nou weer flirterig aan mevrouw achternaam?
Als je 19 bent, vind je dat heel sexy hoor. Hahaha!
fbjewel schreef:
08-01-2020 18:34
Als je Hi mevrouw achternaam al als flirten ziet 🤦‍♀️
Ik denk dat ik heeeeeeeel veel collegas even een mail moet sturen om duidelijk te maken dat ik niet aan het flirten was.

TO; zet je er over heen. Hij is bezet en jij ziet dingen (flirts) die er niet zijn.
Hij is bezet, dus je hoeft hier überhaupt niet over na te denken.
Zoek afleiding en ga hem niet bewust opzoeken etc, dan kom je er echt wel overheen.
Geniet van je verliefde gevoelens!

Het kan gewoon ook heerlijk zijn om je verliefd te voelen en te fantaseren.

Verder zie je dingen die er niet zijn..

Zakelijk flirten is normaal. Maar betekent niks.

Hi mevrouw....., is niks bijzonders.

Eerder dat hij het zakelijk wil houden.

Je ziet spoken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven