Héle leuke collega..
woensdag 8 januari 2020 om 17:33
Hi dames,
Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik heb ook speciaal voor dit onderwerp een account aangemaakt omdat ik graag advies wil van vrouwen! Haha
Het zit namelijk zo.. ik ben sinds kort met een nieuwe baan begonnen. Een collega die op een andere afdeling werkt is zó leuk. De eerste paar keer dat ik hem zag keerde mijn maag om, begon ik te stotteren en zocht geen oogcontact. Hij heeft een soort blik in zijn ogen waar ik het Spaans benauwd van krijg! Zijn gehele zijn trouwens. Hij is knap én vriendelijk! Soms een beetje verlegen zelfs. Laatst hadden wij mail contact waarbij ik de mail begon met "Hi ..." en hij zijn mail terug stuurde met "Hi mevrouw (achternaam)". Wat echt op een flirty manier leek. Het enige is soms dat ie mij negeert en de andere keer weer heel flirterig doet. En wat ook een nadeel is: hij heeft een vriendin.
Hij doet soms flirterig en ik heb het idee ook dat we een bepaalde klik hebben. Ik doe mega ongemakkelijk in zijn buurt maar ook hij doet heel verlegen en stil. Maar zodra er collega's van hem bij zijn gaat hij opeens heel "stoer" doen.
Ik vind het zooo lastig. Ik wil graag een "move" maken maar weet dus gewoon niet 100% zeker of hij mij ook leuk vind. En natuurlijk dat hij een vriendin heeft.
Blegh, vreselijk dit. Ik heb nog nooit zo erg iemand leuk gevonden. Ik droom zelfs soms dat we een relatie hebben en word dan helemaal gedesorinteerd wakker.
Wat denken jullie?
Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik heb ook speciaal voor dit onderwerp een account aangemaakt omdat ik graag advies wil van vrouwen! Haha
Het zit namelijk zo.. ik ben sinds kort met een nieuwe baan begonnen. Een collega die op een andere afdeling werkt is zó leuk. De eerste paar keer dat ik hem zag keerde mijn maag om, begon ik te stotteren en zocht geen oogcontact. Hij heeft een soort blik in zijn ogen waar ik het Spaans benauwd van krijg! Zijn gehele zijn trouwens. Hij is knap én vriendelijk! Soms een beetje verlegen zelfs. Laatst hadden wij mail contact waarbij ik de mail begon met "Hi ..." en hij zijn mail terug stuurde met "Hi mevrouw (achternaam)". Wat echt op een flirty manier leek. Het enige is soms dat ie mij negeert en de andere keer weer heel flirterig doet. En wat ook een nadeel is: hij heeft een vriendin.
Hij doet soms flirterig en ik heb het idee ook dat we een bepaalde klik hebben. Ik doe mega ongemakkelijk in zijn buurt maar ook hij doet heel verlegen en stil. Maar zodra er collega's van hem bij zijn gaat hij opeens heel "stoer" doen.
Ik vind het zooo lastig. Ik wil graag een "move" maken maar weet dus gewoon niet 100% zeker of hij mij ook leuk vind. En natuurlijk dat hij een vriendin heeft.
Blegh, vreselijk dit. Ik heb nog nooit zo erg iemand leuk gevonden. Ik droom zelfs soms dat we een relatie hebben en word dan helemaal gedesorinteerd wakker.
Wat denken jullie?
woensdag 8 januari 2020 om 18:14
Hahaha mooie opmerking!Amsterdamster1983 schreef: ↑08-01-2020 18:11De enige move die ik zou maken is dat ik eerst zou vragen of er een kans is dat zijn vriendin gaat moven
Volgens mij ben jij al te verliefd om voor erbij te zijn
woensdag 8 januari 2020 om 18:17
Wat jij wil. Ik vind het bitchy om een move te maken terwijl hij bezet is. Maar nogmaals, wat jij wil...
woensdag 8 januari 2020 om 18:17
Ja heb je helemaal gelijk in hoor. Maar omdat ik zoiets nog nooit zo extreem gevoeld heb. Ik was ook niet van plan om iets te doen, maar wilde meer weten hoe andere hier over denken.. vriendinnen zeggen: je bent nog nooit zo verliefd geweest. Misschien is het gewoon een match. Maar je kan niks doen zo lang hij iemand heeft.Dutchgirly schreef: ↑08-01-2020 18:07Ik denk dat je je beter kan richten op een andere man. Stel je voor dat jij een vriend hebt en een collega van hem gaat achter hem aan om jullie uit elkaar te krijgen. Vreselijk.
Is ook zo..
woensdag 8 januari 2020 om 18:18
Ben ik ook bang voor..nouveauvague schreef: ↑08-01-2020 18:17Je neukt met hem.
Vriendin komt erachter.
Hij laat je als een baksteen vallen.
Jij hebt een gebroken hart en kan een andere baan zoeken.
Zou ik niet voor kiezen als ik jou was.
woensdag 8 januari 2020 om 18:22
woensdag 8 januari 2020 om 18:22
Ik denk eerder: zij maakt een move, hij wijst haar af, voorlopig gaat ze met een ongemakkelijk gevoel naar haar werk.nouveauvague schreef: ↑08-01-2020 18:17Je neukt met hem.
Vriendin komt erachter.
Hij laat je als een baksteen vallen.
Jij hebt een gebroken hart en kan een andere baan zoeken.
Zou ik niet voor kiezen als ik jou was.
Waarom zou het per se tot neuken komen?
Ja, zij heeft het gevoel dat hij flirterig is, maar als je verliefd bent zoek je veel sneller ergens achter. Of misschien flirt hij wel een beetje, maar dat wil nog niet zeggen dat er meteen een kantooraffaire in zit. Waarschijnlijk gebeurt er dus gewoon niks.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
woensdag 8 januari 2020 om 18:23
Heel, heeel, heeeeel soms komen dit soort dingen goed en leefden ze nog lang en gelukkig. Maar doornroosje, meestal is dat een sprookje. Sorry.Doornroosjee schreef: ↑08-01-2020 18:17Ja heb je helemaal gelijk in hoor. Maar omdat ik zoiets nog nooit zo extreem gevoeld heb. Ik was ook niet van plan om iets te doen, maar wilde meer weten hoe andere hier over denken.. vriendinnen zeggen: je bent nog nooit zo verliefd geweest. Misschien is het gewoon een match. Maar je kan niks doen zo lang hij iemand heeft.
Is ook zo..
(Mijn eerste antwoord nog steeds een optie hoor)
anoniem_394472 wijzigde dit bericht op 08-01-2020 18:27
0.41% gewijzigd
woensdag 8 januari 2020 om 18:23
Neuken of niet: met welke move dan ook wordt het ontzettend pijnlijk allemaal. Rustig in een hoekje wachten tot het over is dus.Susan schreef: ↑08-01-2020 18:22Ik denk eerder: zij maakt een move, hij wijst haar af, voorlopig gaat ze met een ongemakkelijk gevoel naar haar werk.
Waarom zou het per se tot neuken komen?
Ja, zij heeft het gevoel dat hij flirterig is, maar als je verliefd bent zoek je veel sneller ergens achter. Of misschien flirt hij wel een beetje, maar dat wil nog niet zeggen dat er meteen een kantooraffaire in zit. Waarschijnlijk gebeurt er dus gewoon niks.