Héle leuke collega..

08-01-2020 17:33 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,
Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik heb ook speciaal voor dit onderwerp een account aangemaakt omdat ik graag advies wil van vrouwen! Haha

Het zit namelijk zo.. ik ben sinds kort met een nieuwe baan begonnen. Een collega die op een andere afdeling werkt is zó leuk. De eerste paar keer dat ik hem zag keerde mijn maag om, begon ik te stotteren en zocht geen oogcontact. Hij heeft een soort blik in zijn ogen waar ik het Spaans benauwd van krijg! Zijn gehele zijn trouwens. Hij is knap én vriendelijk! Soms een beetje verlegen zelfs. Laatst hadden wij mail contact waarbij ik de mail begon met "Hi ..." en hij zijn mail terug stuurde met "Hi mevrouw (achternaam)". Wat echt op een flirty manier leek. Het enige is soms dat ie mij negeert en de andere keer weer heel flirterig doet. En wat ook een nadeel is: hij heeft een vriendin.
Hij doet soms flirterig en ik heb het idee ook dat we een bepaalde klik hebben. Ik doe mega ongemakkelijk in zijn buurt maar ook hij doet heel verlegen en stil. Maar zodra er collega's van hem bij zijn gaat hij opeens heel "stoer" doen.
Ik vind het zooo lastig. Ik wil graag een "move" maken maar weet dus gewoon niet 100% zeker of hij mij ook leuk vind. En natuurlijk dat hij een vriendin heeft.
Blegh, vreselijk dit. Ik heb nog nooit zo erg iemand leuk gevonden. Ik droom zelfs soms dat we een relatie hebben en word dan helemaal gedesorinteerd wakker. 😂

Wat denken jullie? 😱
Niks mee doen, gaat vanzelf over
Hij heeft een vriendin. Einde.
Mijn advies is hier alleen in stilte van te genieten en geen move te maken. Ik denk dat je wel weet waarom.
Hij is bezet...
Ik denk dat je je beter kan richten op een andere man. Stel je voor dat jij een vriend hebt en een collega van hem gaat achter hem aan om jullie uit elkaar te krijgen. Vreselijk.
hij flirt niet
De enige move die ik zou maken is dat ik eerst zou vragen of er een kans is dat zijn vriendin gaat moven

Volgens mij ben jij al te verliefd om voor erbij te zijn
Rinepine schreef:
08-01-2020 18:06
Hij heeft een vriendin. Einde.
Dit
Hij is bezet dus punt.
Wat denk je zelf. Echt weer zo’ n loze vraag.
Amsterdamster1983 schreef:
08-01-2020 18:11
De enige move die ik zou maken is dat ik eerst zou vragen of er een kans is dat zijn vriendin gaat moven

Volgens mij ben jij al te verliefd om voor erbij te zijn
Hahaha mooie opmerking! 😂
Saivash schreef:
08-01-2020 18:13
Wat denk je zelf. Echt weer zo’ n loze vraag.
Dit is meer een loze opmerking. Nogal bitchy vind je niet?
Je neukt met hem.
Vriendin komt erachter.
Hij laat je als een baksteen vallen.
Jij hebt een gebroken hart en kan een andere baan zoeken.

Zou ik niet voor kiezen als ik jou was.
Doornroosjee schreef:
08-01-2020 18:15
Dit is meer een loze opmerking. Nogal bitchy vind je niet?
Wat jij wil. Ik vind het bitchy om een move te maken terwijl hij bezet is. Maar nogmaals, wat jij wil...
Dutchgirly schreef:
08-01-2020 18:07
Ik denk dat je je beter kan richten op een andere man. Stel je voor dat jij een vriend hebt en een collega van hem gaat achter hem aan om jullie uit elkaar te krijgen. Vreselijk.
Ja heb je helemaal gelijk in hoor. Maar omdat ik zoiets nog nooit zo extreem gevoeld heb. Ik was ook niet van plan om iets te doen, maar wilde meer weten hoe andere hier over denken.. vriendinnen zeggen: je bent nog nooit zo verliefd geweest. Misschien is het gewoon een match. Maar je kan niks doen zo lang hij iemand heeft.

Is ook zo..
Geen moves maken. Gewoon lekker op je werk concentreren en professioneel zijn. Hij is bezet, niet aan wagen dus.
Hij heeft een vriendin, hoe duidelijk wil je het hebben?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
nouveauvague schreef:
08-01-2020 18:17
Je neukt met hem.
Vriendin komt erachter.

Ben ik ook bang voor..
hij is bezet, dus nee.
Saivash schreef:
Wat jij wil. Ik vind het bitchy om een move te maken terwijl hij bezet is. Maar nogmaals, wat jij wil...
Was ik niet van plan. Ik vraag advies voor een situatie waar ik het moeilijk mee heb.
Je weet dondersgoed wat je wel/niet doen moet blijkt dus zou je die vraag niet eens hoeven stellen, je weet het antwoord immers. Maar het is geen loze vraag, want dat is bitchy.
Ehm....
There is always something happening, and it's usually right now
nouveauvague schreef:
Je neukt met hem.
Vriendin komt erachter.

Ik denk eerder: zij maakt een move, hij wijst haar af, voorlopig gaat ze met een ongemakkelijk gevoel naar haar werk.
Waarom zou het per se tot neuken komen?
Ja, zij heeft het gevoel dat hij flirterig is, maar als je verliefd bent zoek je veel sneller ergens achter. Of misschien flirt hij wel een beetje, maar dat wil nog niet zeggen dat er meteen een kantooraffaire in zit. Waarschijnlijk gebeurt er dus gewoon niks.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Doornroosjee schreef:
Ja heb je helemaal gelijk in hoor. Maar omdat ik zoiets nog nooit zo extreem gevoeld heb. Ik was ook niet van plan om iets te doen, maar wilde meer weten hoe andere hier over denken.. vriendinnen zeggen: je bent nog nooit zo verliefd geweest. Misschien is het gewoon een match. Maar je kan niks doen zo lang hij iemand heeft.

Is ook zo..
Heel, heeel, heeeeel soms komen dit soort dingen goed en leefden ze nog lang en gelukkig. Maar doornroosje, meestal is dat een sprookje. Sorry.

(Mijn eerste antwoord nog steeds een optie hoor)
anoniem_394472 wijzigde dit bericht op 08-01-2020 18:27
0.41% gewijzigd
Susan schreef:
08-01-2020 18:22
Ik denk eerder: zij maakt een move, hij wijst haar af, voorlopig gaat ze met een ongemakkelijk gevoel naar haar werk.
Waarom zou het per se tot neuken komen?
Ja, zij heeft het gevoel dat hij flirterig is, maar als je verliefd bent zoek je veel sneller ergens achter. Of misschien flirt hij wel een beetje, maar dat wil nog niet zeggen dat er meteen een kantooraffaire in zit. Waarschijnlijk gebeurt er dus gewoon niks.
Neuken of niet: met welke move dan ook wordt het ontzettend pijnlijk allemaal. Rustig in een hoekje wachten tot het over is dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven