Héle leuke collega..
woensdag 8 januari 2020 om 17:33
Hi dames,
Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik heb ook speciaal voor dit onderwerp een account aangemaakt omdat ik graag advies wil van vrouwen! Haha
Het zit namelijk zo.. ik ben sinds kort met een nieuwe baan begonnen. Een collega die op een andere afdeling werkt is zó leuk. De eerste paar keer dat ik hem zag keerde mijn maag om, begon ik te stotteren en zocht geen oogcontact. Hij heeft een soort blik in zijn ogen waar ik het Spaans benauwd van krijg! Zijn gehele zijn trouwens. Hij is knap én vriendelijk! Soms een beetje verlegen zelfs. Laatst hadden wij mail contact waarbij ik de mail begon met "Hi ..." en hij zijn mail terug stuurde met "Hi mevrouw (achternaam)". Wat echt op een flirty manier leek. Het enige is soms dat ie mij negeert en de andere keer weer heel flirterig doet. En wat ook een nadeel is: hij heeft een vriendin.
Hij doet soms flirterig en ik heb het idee ook dat we een bepaalde klik hebben. Ik doe mega ongemakkelijk in zijn buurt maar ook hij doet heel verlegen en stil. Maar zodra er collega's van hem bij zijn gaat hij opeens heel "stoer" doen.
Ik vind het zooo lastig. Ik wil graag een "move" maken maar weet dus gewoon niet 100% zeker of hij mij ook leuk vind. En natuurlijk dat hij een vriendin heeft.
Blegh, vreselijk dit. Ik heb nog nooit zo erg iemand leuk gevonden. Ik droom zelfs soms dat we een relatie hebben en word dan helemaal gedesorinteerd wakker.
Wat denken jullie?
Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik heb ook speciaal voor dit onderwerp een account aangemaakt omdat ik graag advies wil van vrouwen! Haha
Het zit namelijk zo.. ik ben sinds kort met een nieuwe baan begonnen. Een collega die op een andere afdeling werkt is zó leuk. De eerste paar keer dat ik hem zag keerde mijn maag om, begon ik te stotteren en zocht geen oogcontact. Hij heeft een soort blik in zijn ogen waar ik het Spaans benauwd van krijg! Zijn gehele zijn trouwens. Hij is knap én vriendelijk! Soms een beetje verlegen zelfs. Laatst hadden wij mail contact waarbij ik de mail begon met "Hi ..." en hij zijn mail terug stuurde met "Hi mevrouw (achternaam)". Wat echt op een flirty manier leek. Het enige is soms dat ie mij negeert en de andere keer weer heel flirterig doet. En wat ook een nadeel is: hij heeft een vriendin.
Hij doet soms flirterig en ik heb het idee ook dat we een bepaalde klik hebben. Ik doe mega ongemakkelijk in zijn buurt maar ook hij doet heel verlegen en stil. Maar zodra er collega's van hem bij zijn gaat hij opeens heel "stoer" doen.
Ik vind het zooo lastig. Ik wil graag een "move" maken maar weet dus gewoon niet 100% zeker of hij mij ook leuk vind. En natuurlijk dat hij een vriendin heeft.
Blegh, vreselijk dit. Ik heb nog nooit zo erg iemand leuk gevonden. Ik droom zelfs soms dat we een relatie hebben en word dan helemaal gedesorinteerd wakker.
Wat denken jullie?
donderdag 9 januari 2020 om 07:34
Daar staan ook heel veel succesverhalen tegenover.mavipa schreef: ↑09-01-2020 01:40Stel hij had geen vriendin dan zou ik het denk ik sws afraden. Date het liefst geen collega’s waar je mee samen moet werken. Helemaal als je nieuw bent! Die verliefdheid gaat echt wel over. Ik was een keer ‘jouw collega’. Had een vriend maar was stapel verliefd op een collega. We zijn 1x wat wezen drinken en voelde me zo verschrikkelijk slecht. Hij ging mij steeds leuker vinden waardoor ik hem steeds verder weg duwde en op een gegeven moment negeerde ik hem maar. Inmiddels geen collega’s meer. Maar na zo’n move kan het goed fout gaan. Zoals iemand anders al zei geniet hier stilletjes van. Je gaat iig met plezier naar je werk![]()
donderdag 9 januari 2020 om 14:54
Lastige situatie. Bij mij op het werk was er iets wat misschien een beetje vergelijkbaar is. Er werken een aantal jonge mensen, en er wordt altijd een hoop lol gemaakt en ook wel eens schunnige grapjes. Meerdere hebben gewoon een relatie en die geintjes zeggen niks. Ik heb zelf ook een relatie en dat zit helemaal goed. Één van mijn mannelijke collega’s vroeg ineens naar mijn relatie en of het allemaal wel goed zit, waardoor ik het idee kreeg dat hij meer zocht achter die geintjes. Ik vermoed dat als ik had gezegt dat mijn relatie over was of slecht ging dat hij misschien een move had gemaakt. Je zou altijd iets in die richting kunnen vragen, en dan weet je waarschijnlijk genoeg.
donderdag 9 januari 2020 om 14:58
Snoopym schreef: ↑09-01-2020 14:54Lastige situatie. Bij mij op het werk was er iets wat misschien een beetje vergelijkbaar is. Er werken een aantal jonge mensen, en er wordt altijd een hoop lol gemaakt en ook wel eens schunnige grapjes. Meerdere hebben gewoon een relatie en die geintjes zeggen niks. Ik heb zelf ook een relatie en dat zit helemaal goed. Één van mijn mannelijke collega’s vroeg ineens naar mijn relatie en of het allemaal wel goed zit, waardoor ik het idee kreeg dat hij meer zocht achter die geintjes. Ik vermoed dat als ik had gezegt dat mijn relatie over was of slecht ging dat hij misschien een move had gemaakt. Je zou altijd iets in die richting kunnen vragen, en dan weet je waarschijnlijk genoeg.
Wat weet je dan? Dat je deze man waarschijnlijk wel bij z'n vriendin weg kan krijgen? Classy hoor.
donderdag 9 januari 2020 om 17:22
Als je een beetje integriteit hebt wel ja. Wat een laag figuur ben je dan als je gaat zitten stoken in een relatie waarvan je weet dat die al moeizaam gaat. Lijkenpikkerij vind ik dat.
donderdag 9 januari 2020 om 17:43
Dus als je kritiek hebt, dan ben je een automatisch verlaten voor een ander, of een zuur iemand?
Ik denk dat de kritiek, meer heeft te maken met jouw gebrek aan respect voor iemands relatie, als je achter iemand aangaat die bezet is.
En daar kunnen sommige over vallen, zo vreemd vind ik dat niet.
Je kunt ook iemand rustig leren kennen, geduld hebben ( als je hem echt zo geweldig vindt) en als hij zelf zijn relatie beu is, en weer single is, eens kijken hoe het ervoor staat.
Tot die tijd, laat het los,
En eerst verder met je leven gaan en op je werk de dingen gaan doen waarvoor je daadwerkelijk bent aangenomen.
Dit soort onzin kan in het slechtste geval voor onrust zorgen op de werkvloer, en dan kun je opnieuw op zoek naar een andere baan, en niemand is dat waard, ook die lekkere vent niet.
TO, hoe zou jij het vinden als iemand actief achter jouw partner aan zou gaan? ( Als je die zou hebben)
Vind je dat oke?
Of zou je het best wel rot vinden als iemand schijt heeft aan jou, en je relatie?
Alsof jij er niet toe doet?
Ik denk dat de kritiek, meer heeft te maken met jouw gebrek aan respect voor iemands relatie, als je achter iemand aangaat die bezet is.
En daar kunnen sommige over vallen, zo vreemd vind ik dat niet.
Je kunt ook iemand rustig leren kennen, geduld hebben ( als je hem echt zo geweldig vindt) en als hij zelf zijn relatie beu is, en weer single is, eens kijken hoe het ervoor staat.
Tot die tijd, laat het los,
En eerst verder met je leven gaan en op je werk de dingen gaan doen waarvoor je daadwerkelijk bent aangenomen.
Dit soort onzin kan in het slechtste geval voor onrust zorgen op de werkvloer, en dan kun je opnieuw op zoek naar een andere baan, en niemand is dat waard, ook die lekkere vent niet.
TO, hoe zou jij het vinden als iemand actief achter jouw partner aan zou gaan? ( Als je die zou hebben)
Vind je dat oke?
Of zou je het best wel rot vinden als iemand schijt heeft aan jou, en je relatie?
Alsof jij er niet toe doet?
donderdag 9 januari 2020 om 18:00
BlonT en zo
Bovendien, dat 'bespoedigen' is dan aan de betreffende meneer, niet aan een of ander fliefd kalf.
There is always something happening, and it's usually right now
donderdag 9 januari 2020 om 23:00
Nou, kans is groot dat hij gewoon zegt dat hij inderdaad een vriendin heeft en dan is er in ieder geval duidelijkheid dat hij dus niet zijn relatie op het spel wilt zetten of helemaal niet aan het flirten was.
donderdag 9 januari 2020 om 23:27
Van mij mag iedereen proberen om achter mijn vriendin aan te gaan (ik heb weinig keus, zat heren die het proberen). Lukt ze toch niet. En als het ooit iemand wel lukt, ja dat hoort ook bij het leven. Dan was die ander kennelijk leuker dan ik voor haar.Grobbekuiken_ schreef: ↑09-01-2020 18:00BlonT en zo, maar waar zie jij dat die relatie zo ongeveer overleden is?
Bovendien, dat 'bespoedigen' is dan aan de betreffende meneer, niet aan een of ander fliefd kalf.
In de liefde werkt wie het eerst komt, eerst maalt gewoon niet. Zou ook wel erg triest zijn. Kom je iemand tegen die veel leuker is, moet je door met de partner die je al hebt ook al is het eigenlijk niet meer zo leuk.
Een nieuwe verliefdheid kan ook een reden zijn om eens kritisch te kijken naar je eigen relatie. Soms bloeit die dan op, soms sterft die af.
Allemaal ok. The circle of life enzo.
vrijdag 10 januari 2020 om 11:06
Als hij zo heel knap is en met jou flirt terwijl hij een vriendin heeft, denk ik dat hij meer een 'losse flodder type' is.
Die van zichzelf weet dat hij erg gewild is en daar gebruik van maakt.
Ik heb ook zo'n 'knappe' mannelijke collega op mijn werk, die heeft om een scheet een ander en is sociaal erg bespraakt (niet mijn type trouwens).
En doet naar mij toe ook flirterig soms.
Kijk nu eens echt objectief: komt hij betrouwbaar over?
Is flirten niet zijn tweede natuur?
Die van zichzelf weet dat hij erg gewild is en daar gebruik van maakt.
Ik heb ook zo'n 'knappe' mannelijke collega op mijn werk, die heeft om een scheet een ander en is sociaal erg bespraakt (niet mijn type trouwens).
En doet naar mij toe ook flirterig soms.
Kijk nu eens echt objectief: komt hij betrouwbaar over?
Is flirten niet zijn tweede natuur?
vrijdag 10 januari 2020 om 20:23
Ok. Waarom vind je dat?
Ik zie geen meerwaarde van het rekken van de lijdensweg, maar goed, jij zal wel iets anders zien dan ik.
zaterdag 11 januari 2020 om 12:26
Is me gelukkig (nog) niet overkomen.Doornroosjee schreef: ↑08-01-2020 18:29Waaauw.. dit forum zit vol gefrustreerde vrouwtjes die in de steek zijn gelaten door hun manVandaar al die felle reacties. Get it! Hahaha
And by the way: dat kan jou ook overkomen hoor.
On topic:
Dan ga je er toch lekker voor?
Kijk, mij boeit het niet hoor.
Het is mijn baan niet.
Ik neem aan dat je geen twintiger meer bent, dus wees wel een beetje volwassen.
Maarja, ook dat boeit me niet.
Veel geile werkdagen en een voorspoedig 2020 toegewenst!
zaterdag 11 januari 2020 om 13:04
Delhi23 schreef: ↑11-01-2020 12:26Is me gelukkig (nog) niet overkomen.
And by the way: dat kan jou ook overkomen hoor.
On topic:
Dan ga je er toch lekker voor?
Kijk, mij boeit het niet hoor.
Het is mijn baan niet.
Ik neem aan dat je geen twintiger meer bent, dus wees wel een beetje volwassen.
Maarja, ook dat boeit me niet.
Veel geile werkdagen en een voorspoedig 2020 toegewenst!
zaterdag 11 januari 2020 om 13:08
zaterdag 11 januari 2020 om 13:36
zaterdag 11 januari 2020 om 13:40
De lijdensweg van je pikkie achterna lopen.
zaterdag 11 januari 2020 om 13:41
Iemand stelde voor dat TO aan collega vraagt of de relatie met zijn vriendin misschien slecht is, want dan is het blijkbaar wel oké om ervoor te gaan.
zaterdag 11 januari 2020 om 13:51
Oh yuk! Dus een beetje flirten en wat gekkigheid staat gelijk aan een beroerde relatie en dus een lijdensweg?
Goh....weer wat geleerd
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 11 januari 2020 om 14:11
Ze wordt zelfs gedesoriënteerd wakker lees ik.
Omdat ze droomt een relatie te hebben met de man in kwestie.
Heftig hoor * totaal niet onder de indruk *.
Ik kan zoiets ook weleens dromen over een collega die ik helemaal niet zo bijzonder vind.
Soms meerdere nachten achter elkaar.
Hoe oud ben je TO?
Ik reageer niet bitchy omdat hij bezet is, maar ik begrijp niet dat je niet gewoon afwacht en je niet een beetje volwassen er mee omgaat.
Als een bakvis op je werk rondlopen is toch ook niet wat je wil, of wel?
Of jullie zijn voorbestemd, of er gebeurt gewoon geen ene moer.
Misschien vindt hij zijn vriendin wel veel aantrekkelijker dan hij jou vindt.
En denkt hij hooguit een keertje met je te kunnen wippen en klaar.
Omdat ze droomt een relatie te hebben met de man in kwestie.
Heftig hoor * totaal niet onder de indruk *.
Ik kan zoiets ook weleens dromen over een collega die ik helemaal niet zo bijzonder vind.
Soms meerdere nachten achter elkaar.
Hoe oud ben je TO?
Ik reageer niet bitchy omdat hij bezet is, maar ik begrijp niet dat je niet gewoon afwacht en je niet een beetje volwassen er mee omgaat.
Als een bakvis op je werk rondlopen is toch ook niet wat je wil, of wel?
Of jullie zijn voorbestemd, of er gebeurt gewoon geen ene moer.
Misschien vindt hij zijn vriendin wel veel aantrekkelijker dan hij jou vindt.
En denkt hij hooguit een keertje met je te kunnen wippen en klaar.