Héle leuke collega..
woensdag 8 januari 2020 om 17:33
Hi dames,
Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik heb ook speciaal voor dit onderwerp een account aangemaakt omdat ik graag advies wil van vrouwen! Haha
Het zit namelijk zo.. ik ben sinds kort met een nieuwe baan begonnen. Een collega die op een andere afdeling werkt is zó leuk. De eerste paar keer dat ik hem zag keerde mijn maag om, begon ik te stotteren en zocht geen oogcontact. Hij heeft een soort blik in zijn ogen waar ik het Spaans benauwd van krijg! Zijn gehele zijn trouwens. Hij is knap én vriendelijk! Soms een beetje verlegen zelfs. Laatst hadden wij mail contact waarbij ik de mail begon met "Hi ..." en hij zijn mail terug stuurde met "Hi mevrouw (achternaam)". Wat echt op een flirty manier leek. Het enige is soms dat ie mij negeert en de andere keer weer heel flirterig doet. En wat ook een nadeel is: hij heeft een vriendin.
Hij doet soms flirterig en ik heb het idee ook dat we een bepaalde klik hebben. Ik doe mega ongemakkelijk in zijn buurt maar ook hij doet heel verlegen en stil. Maar zodra er collega's van hem bij zijn gaat hij opeens heel "stoer" doen.
Ik vind het zooo lastig. Ik wil graag een "move" maken maar weet dus gewoon niet 100% zeker of hij mij ook leuk vind. En natuurlijk dat hij een vriendin heeft.
Blegh, vreselijk dit. Ik heb nog nooit zo erg iemand leuk gevonden. Ik droom zelfs soms dat we een relatie hebben en word dan helemaal gedesorinteerd wakker.
Wat denken jullie?
Dit is mijn eerste post op dit forum. Ik heb ook speciaal voor dit onderwerp een account aangemaakt omdat ik graag advies wil van vrouwen! Haha
Het zit namelijk zo.. ik ben sinds kort met een nieuwe baan begonnen. Een collega die op een andere afdeling werkt is zó leuk. De eerste paar keer dat ik hem zag keerde mijn maag om, begon ik te stotteren en zocht geen oogcontact. Hij heeft een soort blik in zijn ogen waar ik het Spaans benauwd van krijg! Zijn gehele zijn trouwens. Hij is knap én vriendelijk! Soms een beetje verlegen zelfs. Laatst hadden wij mail contact waarbij ik de mail begon met "Hi ..." en hij zijn mail terug stuurde met "Hi mevrouw (achternaam)". Wat echt op een flirty manier leek. Het enige is soms dat ie mij negeert en de andere keer weer heel flirterig doet. En wat ook een nadeel is: hij heeft een vriendin.
Hij doet soms flirterig en ik heb het idee ook dat we een bepaalde klik hebben. Ik doe mega ongemakkelijk in zijn buurt maar ook hij doet heel verlegen en stil. Maar zodra er collega's van hem bij zijn gaat hij opeens heel "stoer" doen.
Ik vind het zooo lastig. Ik wil graag een "move" maken maar weet dus gewoon niet 100% zeker of hij mij ook leuk vind. En natuurlijk dat hij een vriendin heeft.
Blegh, vreselijk dit. Ik heb nog nooit zo erg iemand leuk gevonden. Ik droom zelfs soms dat we een relatie hebben en word dan helemaal gedesorinteerd wakker.
Wat denken jullie?
zaterdag 11 januari 2020 om 14:20
Grobbekuiken_ schreef: ↑11-01-2020 13:51Oh yuk! Dus een beetje flirten en wat gekkigheid staat gelijk aan een beroerde relatie en dus een lijdensweg?
Goh....weer wat geleerd![]()
Eigenlijk doe je dus zelfs een goede daad, als je het aanlegt met iemand die een slechte relatie heeft. Dan verkort je immers de lijdensweg.
zaterdag 11 januari 2020 om 14:39
Jaren geleden op het werk ook iemand ontmoet die ik erg leuk vond. Beiden hadden we een relatie. Ik weet nog dat we een kerstfeest van het werk hadden en we daar met onze partners waren en dan af en toe opkijken en zien dat die ander naar jou kijkt.
We hadden alleen af en toe met elkaar gesproken en koffie gedronken, maar het wat waren we verliefd. Hebben toen beiden onze relaties verbroken en zijn direct in een relatie gestapt samen.
Soms kan het dus ook zo gaan.
We hadden alleen af en toe met elkaar gesproken en koffie gedronken, maar het wat waren we verliefd. Hebben toen beiden onze relaties verbroken en zijn direct in een relatie gestapt samen.
Cum non tum age
zaterdag 11 januari 2020 om 16:15
Inderdaad.
Nou i.m.o begin je dan juist een lijdensweg. Lekker met elkaar kloten achter iemand zijn rug om, het komt uit, en daar heb je de ellende.
En mocht het nieuwe stel dan samen verder gaan ben je meteen al op oneerlijke basis gestart.
Maar hey, ieder zijn eigen normen en waarden hoor! Mijnes zijn het alleen niet.
justagirly wijzigde dit bericht op 11-01-2020 16:18
5.48% gewijzigd
zaterdag 11 januari 2020 om 16:16
Én een feestje voor de kinderen, welteverstaannoa schreef: ↑11-01-2020 14:39Jaren geleden op het werk ook iemand ontmoet die ik erg leuk vond. Beiden hadden we een relatie. Ik weet nog dat we een kerstfeest van het werk hadden en we daar met onze partners waren en dan af en toe opkijken en zien dat die ander naar jou kijkt.
zaterdag 11 januari 2020 om 16:17
Ja, wel netjes eerst de bestaande relatie afgekapt. Vind ik wel wat anders.noa schreef: ↑11-01-2020 14:39Jaren geleden op het werk ook iemand ontmoet die ik erg leuk vond. Beiden hadden we een relatie. Ik weet nog dat we een kerstfeest van het werk hadden en we daar met onze partners waren en dan af en toe opkijken en zien dat die ander naar jou kijkt.
zaterdag 11 januari 2020 om 18:30
Nee klopt. Dat weet ik inderdaad niet.
Maar er zijn ook mensen die dat doen.
zaterdag 11 januari 2020 om 22:34
Er zijn genoeg mensen die de knoop doorhakken uitstellen en dan toch overstag gaan als er een nieuwe liefde in hun leven komt.justagirly schreef: ↑11-01-2020 13:08Uhm?
Dan kan degene die die "lijdensweg" ondergaat er zelf wel een punt achter zetten toch?
zaterdag 11 januari 2020 om 22:35
Lijdensweg van een relatie die niet meer werkt.
zaterdag 11 januari 2020 om 22:37
Niemand stelt hier voor om achter de rug van een ander om een affaire te beginnen.justagirly schreef: ↑11-01-2020 16:15Inderdaad.![]()
Nou i.m.o begin je dan juist een lijdensweg. Lekker met elkaar kloten achter iemand zijn rug om, het komt uit, en daar heb je de ellende.
En mocht het nieuwe stel dan samen verder gaan ben je meteen al op oneerlijke basis gestart.
Maar hey, ieder zijn eigen normen en waarden hoor! Mijnes zijn het alleen niet.
zaterdag 11 januari 2020 om 23:38
Lastig zeg... Ik heb het ook eens gehad. Niks mee gedaan, uiteindelijk vond ik hem na een tijdje ineens Helemaal niet meer zo leuk, was beetje afgeknapt op m.
Omdat hij openlijk met me flirtte en toen wel z'n vriendin ten huwelijk had gevraagd. Dacht echt nou lekker voor der, ik hoef geen vent die met andere dames/collega's flirt en in vuur en vlam zet met een blik..
Misschien kijken of je op hem af kunt knappen zodat je verliefdheid over gaat?
Of gewoon vragen; super fout; heb je een vriendin? En heb je een leuke relatie? Ook wel erg, maar als dat laatste niet het geval is heb je het gepolst en ook kenbaar gemaakt datje wel interesse hebt.
En als ie een leuke relatie heeft hem meteen vergeten.
In geen geval iets met een bezette man beginnen. Hoe kun je die dan ooit nog vertrouwen?
Omdat hij openlijk met me flirtte en toen wel z'n vriendin ten huwelijk had gevraagd. Dacht echt nou lekker voor der, ik hoef geen vent die met andere dames/collega's flirt en in vuur en vlam zet met een blik..
Misschien kijken of je op hem af kunt knappen zodat je verliefdheid over gaat?
Of gewoon vragen; super fout; heb je een vriendin? En heb je een leuke relatie? Ook wel erg, maar als dat laatste niet het geval is heb je het gepolst en ook kenbaar gemaakt datje wel interesse hebt.
En als ie een leuke relatie heeft hem meteen vergeten.
In geen geval iets met een bezette man beginnen. Hoe kun je die dan ooit nog vertrouwen?