Hoe ermee om te gaan

13-11-2019 16:25 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
W
anoniem_392519 wijzigde dit bericht op 15-11-2019 09:34
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ze wil twee maanden kijken of er wat beters is ja?
Als je dit al niet gewoon kan accepteren van de vrouw van je leven. What is de point van weer aan een relatie beginnen? Move on.
Alle reacties Link kopieren
m
anoniem_392519 wijzigde dit bericht op 15-11-2019 09:35
98.39% gewijzigd
Lijkt me een goed plan, zo weet je zeker dat ze voor de kerst echt op je afgeknapt is.

Wat een raar dwingend ideetje heb je.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 13-11-2019 16:31
18.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, dit is een raar idee. Ik zou er niet mee akkoord gaan. Je bent geen product met garantie en een bon om terug te brengen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ze weet echt wel al wat ze wilt. Vraag of ze langs wilt komen en meteen wilt zeggen stoppen of niet. Ze houdt je nu aan het lijntje door je dan twee maanden in onzekerheid te laten. Dan houdt jij toch hoop.

Ze moet zo snel mogelijk de knoop doorhakken. Dat is voor jullie allebei beter en eerlijker.
Je gaat er in mee of niet. Ik zou zelf voor nu klaar zijn. ik zou niet op een wachtbankje willen zitten.

Maar eisen dat het maximaal 4 weken mag duren is gewoon heel raar.
Alle reacties Link kopieren
Dus jij wil haar de helft van de tijd die ze zegt nodig te hebben geven omdat dat voor jou fijner is i.v.m. de feestdagen of zo?
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
13-11-2019 16:33
Je gaat er in mee of niet. Ik zou zelf voor nu klaar zijn. ik zou niet op een wachtbankje willen zitten.

Maar eisen dat het maximaal 4 weken mag duren is gewoon heel raar.
En dit ja.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft je ex hiermee wel een briljante manier gevonden om onder allerlei feestdagen verplichtingen uit te komen...
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit voor raar gedoe? Waarom wil ze 2 maanden rust?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
CatLover1995 schreef:
13-11-2019 16:32
Ze weet echt wel al wat ze wilt. Vraag of ze langs wilt komen en meteen wilt zeggen stoppen of niet. Ze houdt je nu aan het lijntje door je dan twee maanden in onzekerheid te laten. Dan houdt jij toch hoop.

Ze moet zo snel mogelijk de knoop doorhakken. Dat is voor jullie allebei beter en eerlijker.
Dit. Een ‘rustpauze’ is een manier om je langzaam voor te bereiden op het einde van een relatie. Of die nou 1 of 2 maanden duurt, is niet van belang. Ik zou gewoon duidelijkheid vragen en verder gaan met mijn leven. Laat je niet aan het lijntje houden!
Ik geloof niet in relatiepauzes. Ik denk dat je relatie al voorbij is, dus ik zou niet wachten en zelf een nieuwe start maken. Zonder haar.
Alle reacties Link kopieren
Maak het gewoon nu uit, ga niet nog weken aankloten
Alle reacties Link kopieren
Ze wil niet meer, maar ze heeft geen zin in discussies of ze is bang dat ze er spijt van gaat krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je dat op zich best mag vragen, maar als zij dat niet wil heb je het maar te respecteren of kun je je eigen conclusies trekken.

De ‘relatiestrubbelingen’ over de feestdagen tillen...het kan best zijn dat ze het nieuwe decennium met een schone lei wil beginnen...ik vraag me alleen af of dat met jou zal zijn...of dat ze dat zelf überhaupt weet. Succes, blijf niet te lang hangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef kerst niet samen te vieren, alleen wil dan het nieuwe jaar samen beginnen. Ik heb ook een gevoel en daar moet je toch beide een weg in kunnen vinden?
Peter3456 schreef:
13-11-2019 18:10
Ik hoef kerst niet samen te vieren, alleen wil dan het nieuwe jaar samen beginnen. Ik heb ook een gevoel en daar moet je toch beide een weg in kunnen vinden?
Je bent wel heel optimistisch. Ik geloof ook niet in relatiepauzes en ik zou geen enkele periode op een wachtbankje willen.
Ik zou dus andere plannen maken voor de feestdagen en dit laten. Je noemt hem/haar al je ex.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
13-11-2019 18:22
Je bent wel heel optimistisch. Ik geloof ook niet in relatiepauzes en ik zou geen enkele periode op een wachtbankje willen.
Ik zou dus andere plannen maken voor de feestdagen en dit laten. Je noemt hem/haar al je ex.
:idee:
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Peter3456 schreef:
13-11-2019 18:10
Ik hoef kerst niet samen te vieren, alleen wil dan het nieuwe jaar samen beginnen. Ik heb ook een gevoel en daar moet je toch beide een weg in kunnen vinden?
Nogmaals, jij mag dat best vragen en ernaar handelen als het niet wordt gehonoreerd.

Maar wat meerdere mensen al aangeven; die ‘pauze’ is vaak een voorbode voor meer slecht nieuws (voor jou). Ik heb de statistieken niet voor je, maar je verhaal wekt niet de indruk dat jullie volgend jaar een vrolijke doorstart maken. Maar de uitzondering bevestigt de regel, ik hoop dus dat ik ongelijk heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het uit is alleen jij snapt dat nog niet.

Over het woord nee valt niet altijd te onderhandelen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Gaat het om dat meisje uit die OP van 3 dagen geleden?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Peter3456 schreef:
13-11-2019 18:10
Ik hoef kerst niet samen te vieren, alleen wil dan het nieuwe jaar samen beginnen. Ik heb ook een gevoel en daar moet je toch beide een weg in kunnen vinden?
Nee hoor. Net als dat een van de 2 het gewoon uit mag maken zonder goedkeuring van de ander.


Jij kan het willen maar als zij dat niet wil...dan houdt het gewoon op. En andersom ook.
Maar er is nergens een wet vastgelegd dat je moet middelen/schipperen/compromi moet sluiten mbt dit soort zaken.
En hoe zou je dat willen gaan afdwingen?
Alle reacties Link kopieren
A
anoniem_392519 wijzigde dit bericht op 15-11-2019 09:35
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven