Hoe ermee om te gaan

13-11-2019 16:25 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
W
anoniem_392519 wijzigde dit bericht op 15-11-2019 09:34
0.00% gewijzigd
Peter3456 schreef:
13-11-2019 19:26
Ze gaf aan dat ze 2 maanden rust nodig heeft, dan wilt ze dan afspreken en als het afspraakje dan goed voelt en vertrouwd is wilt ze het weer opbouwen.

Ik dwing geen 4 weken af, ik bepaal een grens waar ik mee kan leven.
nou als je je wens van je ex niet kan respecteren omdat je niet alleen kan zijn met kerst dan lijkt het me sowieso einde oefening
Peter3456 schreef:
13-11-2019 19:26
Ze gaf aan dat ze 2 maanden rust nodig heeft, dan wilt ze dan afspreken en als het afspraakje dan goed voelt en vertrouwd is wilt ze het weer opbouwen.

Ik dwing geen 4 weken af, ik bepaal een grens waar ik mee kan leven.
En zij kan dat niet willen. Klaar.

Wat wil je precies verder nog horen hier?
Of je trekt het initiatief naar je toe en zegt ´in dat geval beschouw ik het als "einde oefening" en als dat NIET is wat jij wil, dan kom je daar zelf maar op terug - als ik 4 na weken nog niets heb gehoord, is het klaar...
Peter3456 schreef:
13-11-2019 18:10
Ik hoef kerst niet samen te vieren, alleen wil dan het nieuwe jaar samen beginnen. Ik heb ook een gevoel en daar moet je toch beide een weg in kunnen vinden?
Lieverd, het is al heel raar dat ze twee maanden pauze wil en dan ook nog eens in deze periode, jij mag best een tegeneis doen en zeggen 4 weken en dat je dan wil weten waar je aan toe bent.

Beter maak je het gewoon uit want dat is precies wat zij ook wil maar te laf voor is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven