Hoe lang nog daten?
zondag 27 augustus 2017 om 09:49
Ik ben in maart van dit jaar benaderd door een leuke man. Ik kende hem al langer, maar we hadden beiden een relatie. Toen hij hoorde dat ik gescheiden was, vroeg hij me uit. Ik zocht er niets achter en ging in mei gezellig mee. Die avond hebben we lang gesproken over onze vorige relaties, ervaringen en wensen. We zijn beiden dik in de 40. Hij gaf aan dat hij nog wel een kinderwens heeft. Ik heb toen gezegd dat ik dik in de 40 ben en geen "garantie" kan geven dat het zou lukken. Dat zag hij ook wel in. Hij gaf toen aan dat hij mij heel leuk vind, maar wist niet zeker of hij ervoor moest gaan en of het nog steeds zou werken als we geen kinderen zouden krijgen. Ik zag op dat moment duidelijk dat hij in een tweestrijd zat.
We zijn inmiddels een paar maanden verder. We zien elkaar bijna elk weekend. Als we elkaar zien, is het erg gezellig. Maar sinds dat ene gesprek, hebben we het er nooit meer over gehad. Ik begin hem leuk te vinden, maar ik heb ook veel moeite met het feit dat we nergens meer inhoudelijk over praten. Hij heeft me inmiddels aan veel vrienden voorgesteld en voor feestjes uitgenodigd waar ook zijn vrienden bij zijn. Iedereen vermoedt wel dat we daten, maar hij spreekt het niet uit en is erg gestresst als er andern bij zijn. Als we alleen zijn, is hij erg lief en zorgzaam, maar hij vraagt bijna nooit iets persoonlijks en als we afscheid nemen, wordt er nooit uitgesproken wanneer we elkaar weer zien. Hij appt mij elke dag, een paar keer per dag met allerlei dingetjes, maar voor mijn gevoel blijven we nu hangen in iets waarvan we niet weten wat het is. Ik vraag me nu af of ik ermee moet stoppen. Ik vind hem erg leuk, maar voor mijn gevoel zit er geen ontwikkeling in hoe we met elkaar omgaan. What to do?
We zijn inmiddels een paar maanden verder. We zien elkaar bijna elk weekend. Als we elkaar zien, is het erg gezellig. Maar sinds dat ene gesprek, hebben we het er nooit meer over gehad. Ik begin hem leuk te vinden, maar ik heb ook veel moeite met het feit dat we nergens meer inhoudelijk over praten. Hij heeft me inmiddels aan veel vrienden voorgesteld en voor feestjes uitgenodigd waar ook zijn vrienden bij zijn. Iedereen vermoedt wel dat we daten, maar hij spreekt het niet uit en is erg gestresst als er andern bij zijn. Als we alleen zijn, is hij erg lief en zorgzaam, maar hij vraagt bijna nooit iets persoonlijks en als we afscheid nemen, wordt er nooit uitgesproken wanneer we elkaar weer zien. Hij appt mij elke dag, een paar keer per dag met allerlei dingetjes, maar voor mijn gevoel blijven we nu hangen in iets waarvan we niet weten wat het is. Ik vraag me nu af of ik ermee moet stoppen. Ik vind hem erg leuk, maar voor mijn gevoel zit er geen ontwikkeling in hoe we met elkaar omgaan. What to do?
zondag 27 augustus 2017 om 18:59
Dat is een gevoel, daar kun je niks aan doen als je dat gevoel hebt, dat je graag kinderen wil. Tjonge jonge, beetje kort door de bocht hoor.creativeguy schreef: ↑27-08-2017 11:17Wat is dat toch dat je perse kinderen moet hebben ?
Een relatie zonder kinderen kan ook heel leuk zijn. Als je beiden 40+ bent krijgen de kinderen wel heel oude ouders, lijkt me ook niet leuk voor hen.
Always look on the bright side of life
zondag 27 augustus 2017 om 22:23
Waar maak je uit op dat hij haar leuk vindt? Misschien mis ik wel signalen maar ik lees helemaal niets waaruit ik dat zou opmaken.sugarmiss schreef: ↑27-08-2017 10:38Hij vindt je leuk. Hij zou best een relatie met je willen als je hem nog kinderen zou kunnen geven.
Maar ja je bent dik in de 40 schrijf je dus dat gaat niet meer.
Ondertussen Kent hij geen jongere vrouw die hij leuk vindt en alleen zijn wil hij ook niet.
Want hij kan jou wel opgeven maar als die jongere vrouw nooit komt heeft hij alsnog geen kind en ook geen relatie.
Als jullie met zijn tweeën zijn schuift hij zijn kinderwens naar de achtergrond.
Als jullie in gezelschap zijn gaat hij zich afvragen wat vrienden en familie zouden denken als hij jou ineens zou dumpen voor een jongere vrouw. Daardoor voelt hij zich ongemakkelijk.
zondag 27 augustus 2017 om 22:26
Volgens mij mis ik wat, als anderen schrijven dat hij haar leuk vindt. Ik lees echt nergens enig signaal dat hij haar leuk vindt. Misschien ligt dat aan de kinderwens, misschien mist er sowieso wat, maar dit gaat hem toch gewoon niet worden? Ik vind het gegeven dat hij bijna geen persoonlijke interesse toont al veelzeggend.
Of ben ik nou kort door de bocht?
Of ben ik nou kort door de bocht?
maandag 28 augustus 2017 om 08:13
Hij appt haar een paar keer per dag. Spreekt geregeld met haar af. Is lief en zorgzaam als ze alleen zijn. Heeft haar voorgesteld aan zijn vrienden.
Dus ja hij vindt haar zeker leuk.
Dat hij weinig persoonlijke interesse toont doet daar niets aan af. Je zou je wel kunnen afvragen of de man die weinig persoonlijke interesse in je toont wel echt een leuke man is.
Dat hij weinig persoonlijke interesse toont doet daar niets aan af. Je zou je wel kunnen afvragen of de man die weinig persoonlijke interesse in je toont wel echt een leuke man is.
maandag 28 augustus 2017 om 09:13
Ik vraag me echt af wat "lief" inhoudt als er verder geen inhoudelijke gesprekken zijn en een gebrek aan persoonlijke interesse.sugarmiss schreef: ↑28-08-2017 08:13Hij appt haar een paar keer per dag. Spreekt geregeld met haar af. Is lief en zorgzaam als ze alleen zijn. Heeft haar voorgesteld aan zijn vrienden.
Hij heeft haar voorgesteld aan zijn vrienden maar doet zenuwachtig en spreekt niet uit dat er iets romantisch speelt.
Slechte tekenen imo
zondag 10 september 2017 om 14:32
Als man is dat natuurlijk geen probleem...hij kan makkelijk een jongere vrouw vinden. Pijnlijk is dat hij zegt dat als ik het jonger was geweest, hij minder had getwijfeld
zondag 10 september 2017 om 14:40
Als het zo makkelijk is voor hem om een jonge vrouw te vinden dan had hij die en was hij niet samen met jou bij gebrek aan jonger. Misschien komt hij nooit iemand tegen die met hem nog kinderen wil/kan krijgen.
Veel sterkte
maandag 11 september 2017 om 13:57
Wat een hork. Bah!
Sterkte meid, kan niet anders of er komt een leuke vent op je pad, die bij je past én helemaal voor jou gaat
Always look on the bright side of life
maandag 11 september 2017 om 14:40
Nou idd. Hij vindt zichzelf heel wat heb ik het idee. Vind het best sneu overkomen eigenlijk.
Sterkte TO. Je kan beter krijgen.
It's 5 o'clock somewhere
maandag 11 september 2017 om 16:33
dinsdag 12 september 2017 om 11:58
Dankjewel!!Flowerspowers schreef: ↑11-09-2017 13:57Wat een hork. Bah!
Sterkte meid, kan niet anders of er komt een leuke vent op je pad, die bij je past én helemaal voor jou gaat![]()