Hoe moet dit verder?

16-04-2017 12:46 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind december 2016 heb ik iemand leren kennen via mijn werk en er was dadelijk een aantrekkingskracht van jewelste.

Voor mijn werk diende ik hem toen een visitekaartje te overhandigen met mijn contactgegevens. Een paar dagen later ontving ik van hem een eerste sms .. blijkbaar was dat gevoel wederzijds. Na heel wat berichtjes later hebben we privé afgesproken.

Nu zoveel maanden later zien we mekaar wekelijks meerdere keren.

Ik ben een single vrouw van 40 met 2 jonge (10 en 7) kinderen uit een vorig huwelijk. Hij een man van 49 jaar met 2 oudere (23 en 20) kinderen. Hij is jaren getrouwd geweest, dan gescheiden en 13 jaar alleen gebleven maar steeds goed bevriend gebleven met zijn ex-vrouw. Zagen mekaar nog wekelijks. Zijn ex-vrouw is ongeveer een jaar en een half heel erg ziek geworden en zijn zoon heeft toen gezegd, waarom neem je mama niet terug in huis? Hij heeft dat toen gedaan en heeft moeten beloven aan zijn zoon om haar daar altijd te laten wonen.

Natuurlijk leven die naast mekaar, is er niks van gevoel, geen liefde ...

Zij is ondertussen ook volledig hersteld van die ziekte.

En nu is hij mij dus tegen gekomen. En wij 2 dat klikt op alle gebied, praten, lachen, zelfde mentaliteit, zelfde ingesteldheid en dan de liefde .. Zo puur en zalig.

Het is natuurlijk zo dat ik nooit naar hem kan gaan. Hij geeft me wel het gevoel dat hij er alles aan doet om hier te geraken. Is zelfstandige en doet vaak de nachten, maar dan zet hij er één van zijn mannen op en komt hij de avond en nacht hier bij mij doorbrengen.

Dit is nu al zo een paar maand en ik geniet van ieder moment met hem.

We hebben er ook al over gepraat van hoe moet dat nu verder? Maar hij heeft de belofte aan zijn zoon gedaan en daar zit hij mee vast.

Hij zegt ook, als ik dat hier vertel schieten ze mij af. Hij heeft dan ook zijn zaak waar ook zijn zoon nu al mee in zit.

Moeilijk geval dus.

Hoe moet ik hiermee verder? Ik wil hem niet kwijt, maar wil de rest van men leven ook niet wachten ...

Ik weet dat ik dit gevoel niet snel meer zal tegenkomen.

Zucht ....
quote:Ginerva schreef op 16 april 2017 @ 14:15:

[...]

Ik dacht dat mijn Nederlands slecht was maar jij kan er ook wat van Ik vraag hier ook geen Nederlandse les é. :-)
Dat je zijn verhaal nog voor zoete koek slikt, die heeft gewoon een gezin en jij bent zijn nieuwe speeltje.
Toch is die man wel moedig, hij neemt toch een behoorlijk risico door steeds met jou af te spreken, stel dat ze hem een keer op z'n werk belt en hij er niet is? Bang bang! Zou het niet puurder en zaliger zijn als dat zwaard van Damocles niet zo boven zijn hoofd zou zweven?
Niet dat het nog wat uit maakt, maar waarschijnlijk is hij niet eens gescheiden.
Wat een bijzonder goed verhaal heeft ie jou op de mouw gespeld.

En hij slaapt in haar bed omdat?

En dan nog, mag ie dan nu nooit meer op een ander? Dat is toch vrij bijzonder als je gescheiden bent.

Het zou mij ook echt niet verbazen als heel die scheiding niet waar is. Je zou bijna bewondering krijgen voor het sprookje dat ie jou heeft verteld. De gebroeders Grimm zijn er maar een paar amateurtjes bij.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
En zijn vrouw zit nu ook vast aan die belofte van zijn zoon.

Zij kan dus ook nooit meer hem verlaten.

Zielig hoor.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
quote:Lelietje-van-Dalen schreef op 16 april 2017 @ 15:20:

Wat een bijzonder goed verhaal heeft ie jou op de mouw gespeld.

En hij slaapt in haar bed omdat?

En dan nog, mag ie dan nu nooit meer op een ander? Dat is toch vrij bijzonder als je gescheiden bent.

Het zou mij ook echt niet verbazen als heel die scheiding niet waar is. Je zou bijna bewondering krijgen voor het sprookje dat ie jou heeft verteld. De gebroeders Grimm zijn er maar een paar amateurtjes bij.Bij mij zouden alle alarmbellen af zijn gegaan. Het verhaal rammelt aan alle kanten. Wat kan het zijn zoon nu nog schelen wat papa en mama doen. En waarom zou je als ex vrouw genoegen nemen met de situatie die To schetst. Zij zal ook wel weer trek hebben in een andere vent na jaren de schijnen ophouden en inmiddels de benen hebben genomen nu zoon volwassen is. Als ik To was had ik allang voor zijn huis gestaan en zijn ex vrouw om uitleg gevraagd.
Ik vind het een raar verhaal maar ach je hoort tegenwoordig niet anders dan rare verhalen. Hoe dan ook .. stel dat het stukje van ex ziek en je helpt elkaar dat kan maar wil de ex dan ook bij hem blijven? dan zijn ze gewoon weer een gezin toch? Hij verteld dus smoesjes om bij jou te zijn.

Ga een leuke vent zoeken.
you go girl
Net of nu, door dit forum, pas je ogen geopend zijn...
Als ze al jaren uit elkaar zouden zijn en de kinderen volwassen zou het toch nauwelijks een zier uitmaken dat vader een andere vrouw heeft?

Niet praktisch om in dezelfde living af te spreken als waar zijn ex zit, maar dan gaat zij bijvoorbeeld maar een avondje op haar kamer zitten. Of bij de kinderen.

Volgens mij rammelt er teveel aan 't verhaal.

Ofwel zijn ze nooit gescheiden, ofwel indertijd wel, maar heeft hij nu zin om van twee wallen te eten.
Stel hem een altimatum of anders gewoon een punt achter zetten.
quote:TS_76 schreef op 16 april 2017 @ 18:45:

Net of nu, door dit forum, pas je ogen geopend zijn... Neen, ik zocht bevestiging.
Ik heb hem een heel lang bericht gedaan met al men gevoelens dat ik hierbij heb.

Zijn antwoord: ik had een vermoeden dat dit ging komen.

Denk jij nu dat ik daar niet mee zit? en ik weet dat je er zo over gaat denken als minnares.

Ik heb het u al gezegd, ik doe u pijn zo en wil u geen pijn doen, daarvoor ben je te lief en te goed van hart.

Ik wil daar met jou woensdag over praten, ga dat niet doen via sms.
Dus nu wil hij de boel nog 3 dagen rekken?

Om waarschijnlijk uiteindelijk toch te beslissen dat jij kan kiezen.

Minnares blijven, of het is over.
quote:Blondie001 schreef op 16 april 2017 @ 19:02:

Ik heb hem een heel lang bericht gedaan met al men gevoelens dat ik hierbij heb.

Denk jij nu dat ik daar niet mee zit? en ik weet dat je er zo over gaat denken als minnares.

Ik heb het u al gezegd, ik doe u pijn zo en wil u geen pijn doen, daarvoor ben je te lief en te goed van hart.

Ik wil daar met jou woensdag over praten, ga dat niet doen via sms.Dit zegt toch genoeg? Gá je ook afspreken met hem?
We gingen mekaar woensdag sowieso zien.

Ik wil hem dat nog wel gunnen, om zijn uitleg te komen doen. Maar minnares blijf ik niet.

Hij zal kunnen kiezen of daar stopt het dan.
quote:TS_76 schreef op 16 april 2017 @ 19:05:

[...]

Dit zegt toch genoeg? Gá je ook afspreken met hem?

Ja, dit zegt dat het hier stopt in mijn ogen. Prima voor mij;

Maar ik wil toch zijn praatje horen woensdag en hem dan rechtuit men gevoelens zeggen.

Hij zou niet komen moest hij er het niet moeilijk mee hebben, dat weet ik zeker.
quote:Blondie001 schreef op 16 april 2017 @ 19:02:

Ik wil daar met jou woensdag over praten, ga dat niet doen via sms.

Dan kun je ook zeggen, laten we nu even gaan bellen.

Kan hij even naar buiten gaan.

Irritant zou ik dat vinden om dat woensdag te gaan bespreken. Te arrogant.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Waarom zou hij overigens vanavond of morgen niet kunnen afspreken?

In plaats van de boel nog uit te stellen tot woensdag?

Dat alleen al zou voor mij genoeg betekenen.
quote:TinyBel schreef op 16 april 2017 @ 19:11:

Waarom zou hij overigens vanavond of morgen niet kunnen afspreken?

In plaats van de boel nog uit te stellen tot woensdag?

Dat alleen al zou voor mij genoeg betekenen.

Moest ik mijn kinderen nu niet hebben, zou ik dat zeker zeggen. Maar hij weet ook wanneer ik men kinderen heb.

Ik vind dat ook zeer irritant om dit pas woensdag te kunnen doen.

Bellen sta ik niet zo achter, ik wil zijn gezicht zien met zijn uitleg.
quote:Blondie001 schreef op 16 april 2017 @ 19:46:

[...]

Moest ik mijn kinderen nu niet hebben, zou ik dat zeker zeggen. Maar hij weet ook wanneer ik men kinderen heb.

Bellen sta ik niet zo achter, ik wil zijn gezicht zien met zijn uitleg.

Nou dan zit er niets anders op dan te wachten tot woensdag.

Als mij dit zou overkomen dan stuurde ik een appje en daarna zou ik hem blokkeren, ik zou zijn uitleg niet meer hoeven horen
quote:Blondie001 schreef op 16 april 2017 @ 19:46:

[...]

Bellen sta ik niet zo achter, ik wil zijn gezicht zien met zijn uitleg.je hoopt dus op een ander verhaal. je hoopt dat je het mis hebt want je wil helemaal geen einde maken aan dit gebit zonder einde
quote:S-Meds schreef op 16 april 2017 @ 19:51:

[...]

je hoopt dus op een ander verhaal. je hoopt dat je het mis hebt want je wil helemaal geen einde maken aan dit gebit zonder eindeJa dat vermoeden heb ik ook
quote:S-Meds schreef op 16 april 2017 @ 19:51:

[...]

je hoopt dus op een ander verhaal. je hoopt dat je het mis hebt want je wil helemaal geen einde maken aan dit gebit zonder einde

Als ik eerlijk ben, ja dan hoop ik dat zeer zeker. Dat hij het echt meent en hij me woensdag iets komt vertellen dat ik echt wil horen.

Dat gevoel dat er tussen ons is, tja dat heb ik nog niet gehad.

Maar als ik woensdag hetzelfde verhaaltje hoor ... dan stopt het gegarandeerd.
Gebit zonder einde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven