Hoe moet dit verder?

16-04-2017 12:46 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind december 2016 heb ik iemand leren kennen via mijn werk en er was dadelijk een aantrekkingskracht van jewelste.

Voor mijn werk diende ik hem toen een visitekaartje te overhandigen met mijn contactgegevens. Een paar dagen later ontving ik van hem een eerste sms .. blijkbaar was dat gevoel wederzijds. Na heel wat berichtjes later hebben we privé afgesproken.

Nu zoveel maanden later zien we mekaar wekelijks meerdere keren.

Ik ben een single vrouw van 40 met 2 jonge (10 en 7) kinderen uit een vorig huwelijk. Hij een man van 49 jaar met 2 oudere (23 en 20) kinderen. Hij is jaren getrouwd geweest, dan gescheiden en 13 jaar alleen gebleven maar steeds goed bevriend gebleven met zijn ex-vrouw. Zagen mekaar nog wekelijks. Zijn ex-vrouw is ongeveer een jaar en een half heel erg ziek geworden en zijn zoon heeft toen gezegd, waarom neem je mama niet terug in huis? Hij heeft dat toen gedaan en heeft moeten beloven aan zijn zoon om haar daar altijd te laten wonen.

Natuurlijk leven die naast mekaar, is er niks van gevoel, geen liefde ...

Zij is ondertussen ook volledig hersteld van die ziekte.

En nu is hij mij dus tegen gekomen. En wij 2 dat klikt op alle gebied, praten, lachen, zelfde mentaliteit, zelfde ingesteldheid en dan de liefde .. Zo puur en zalig.

Het is natuurlijk zo dat ik nooit naar hem kan gaan. Hij geeft me wel het gevoel dat hij er alles aan doet om hier te geraken. Is zelfstandige en doet vaak de nachten, maar dan zet hij er één van zijn mannen op en komt hij de avond en nacht hier bij mij doorbrengen.

Dit is nu al zo een paar maand en ik geniet van ieder moment met hem.

We hebben er ook al over gepraat van hoe moet dat nu verder? Maar hij heeft de belofte aan zijn zoon gedaan en daar zit hij mee vast.

Hij zegt ook, als ik dat hier vertel schieten ze mij af. Hij heeft dan ook zijn zaak waar ook zijn zoon nu al mee in zit.

Moeilijk geval dus.

Hoe moet ik hiermee verder? Ik wil hem niet kwijt, maar wil de rest van men leven ook niet wachten ...

Ik weet dat ik dit gevoel niet snel meer zal tegenkomen.

Zucht ....
Een gewone vreemdganger is met hèm vergeleken een eerlijke vent.
Hij is gewoon weer samen met zijn ex en gebruikt (beter: misbruikt)zijn zogenaamde belofte aan zijn zoon om samen met haar te kunnen blijven.

Met jou gaat hij vreemd.
TO als ze echt gescheiden zijn, kun je toch ook gewoon langsgaan bij hun?

En dan niet per se als 'vriendin van', maar gewoon als 'een vriendin'?

Langskomen zou geen probleem moeten zijn.
Vivo per lei
quote:Blondie001 schreef op 16 april 2017 @ 12:59:

[...]

Hij zegt van haar dat ze een goed hart heeft en er nooit slecht over zou kunnen praten. Maar het gevoel is er niet.

Zij leeft om bij haar kinderen en "gezin" te zijn.

Hij geeft me het gevoel oprecht te zijn. Natuurlijk kan dat allemaal best een smoes zijn ...Dan heeft hij bij jou dus niets te zoeken!
quote:Maleficent schreef op 16 april 2017 @ 12:55:

Zijn volwassen zoon gunt zijn ouders een liefdeloos leven naast elkaar?

Hij komt alleen 's nachts en 's avonds als hij iemand anders op de nachtdienst kan zetten en wanneer zien jullie elkaar verder nog meer?Wekelijks 2 keer overdag ook
quote:Dymphnatam schreef op 16 april 2017 @ 12:56:

en waar zijn jouw kinderen in dit verhaal?Ik betrek mijn kinderen hier niet in. Is co-ouderschap, 1 week bij mij, 1 week bij de papa.
Weten zijn kinderen wel van jullie relatie? Heb je zijn kinderen al eens ontmoet? Waarom zegt hij dat hij 's nachts moet werken om dan naar jou toe te kunnen komen? Als een ex een ex is, hoeft hij toch geen smoesjes te verzinnen om naar zijn vriendin te kunnen gaan?

Ik vind het maar een vreemd verhaal.... Je ex weer in huis nemen ivm ziekte omdat je zoon dat vraagt... Tot zover zou ik het nog kunnen begrijpen. Maar als ex dan toch weer hersteld is, dan zou ik ook weer door willen gaan met mijn eigen leven en een goed gesprek met ex aangaan over een eigen woonplek zoeken. Zoon is inmiddels ook volwassen en zal dit prima moeten kunnen begrijpen.

Mijn gevoel zegt dat deze man niet eerlijk is, zowel tegen jou als tegen zijn familie is en een dubbelleven leidt....
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Gaan jullie wel eens uit, vakantie, weekendje weg? Ken je zijn familie, vrienden?
quote:Blondie001 schreef op 16 april 2017 @ 12:59:

[...]

Hij zegt van haar dat ze een goed hart heeft en er nooit slecht over zou kunnen praten. Maar het gevoel is er niet.

Zij leeft om bij haar kinderen en "gezin" te zijn.

Hij geeft me het gevoel oprecht te zijn. Natuurlijk kan dat allemaal best een smoes zijn ...

Ja natuurlijk krijg je dat gevoel, je hebt een roze bril op. Hij kan je wijsmaken dat ie de koning van Katoren is, je zou het nog geloven.

Serieus, dit verhaal rammelt aan alle kanten. Ik ben er zelf ook een keer ingetuind, hoor. Man die 'nog bij zijn vrouw woonde maar het huis staat onder water en we kunnen het niet verkopen een daarom kan ik niet weg maar we gaan verbouwen zodat de waarde stijgt en dan zoek ik iets voor mezelf maar we leven als broer en zus al jarenlang'. Die was dus ook gewoon nog getrouwd.

Dit is gewoon een veertien-in-een-dozijn-verhaal. Best wel redelijk origineel, maar hartstikke gelogen.
goed verhaal heeft die man bedacht
quote:Phoolan schreef op 16 april 2017 @ 13:03:

Gaan jullie wel eens uit, vakantie, weekendje weg? Ken je zijn familie, vrienden?

Ja al paar keer uit geweest, weekendje weg geweest. Gaan normaal samen binnenkort nog paar dagen weg.

Ja, ik ken zijn vrienden en zijn kinderen ook. Verdere familie nog niet.
Ik zou hem voor de lol eens vragen of je zijn scheidingspapieren eens mag zien.
"Hij zegt ook, als ik dat hier vertel schieten ze mij af. "

Vraag hem eens waarom hij dat denkt.
Dank jullie wel allemaal, ik weet wat me te doen staat ...
Is zelfstandige en doet vaak de nachten, maar dan zet hij er één van zijn mannen op

ik begrijp deze zin niet,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 16 april 2017 @ 13:12:

Is zelfstandige en doet vaak de nachten, maar dan zet hij er één van zijn mannen op

ik begrijp deze zin niet,

Dan doet hij tegenover zijn vrouw net of hij aan het werk is die nacht.

Ik kan dat overigens niet rijmen met voorgesteld zijn aan zijn kinderen.

Hoe ging dat?

Werd je voorgesteld als zijn nieuwe liefde?
heel vreemd

als ze al zo lang gescheiden zijn, en zelfs vrienden, zouden zowel ex vrouw en hun kinderen kunnen begrijpen dat vader/ex man een nieuw leven kan krijgen met een ander vrouw

hoe dan ook FOUTE BOEL ...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Wat een ingewikkelde smoes.

Hij is wel origineel, dat moet je hem nageven.
Ik zou dit niet geloven en ook nooit aan zijn begonnen omdat ik vind dat een man eerst alles op de rails moet hebben voor ik aan een man weer begin.

Laatst een knappe man die mij wil zien van een datingsite die nog die in het weekend op zolder bij zijn ex nog slaapt.

Zij ging vreemd en hij heeft ook een eigen huis.

Omdat ze zulke goede vrienden zijn.

Voor mij toch gelijk een alarmbel.

Laat staan bij jouw situatie, voor mij dan.

Sterkte!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Ik vind het wel creatief bedacht van hem, deze smoes kende ik nog niet.
quote:karin12345 schreef op 16 april 2017 @ 13:16:

[...]

Dan doet hij tegenover zijn vrouw net of hij aan het werk is die nacht.

Ik kan dat overigens niet rijmen met voorgesteld zijn aan zijn kinderen.

Hoe ging dat?

Werd je voorgesteld als zijn nieuwe liefde?Ja dat vroeg ik me ook al af.
Ik kan mij best voorstellen dat als je ziek bent en daardoor op dat moment niet goed voor je zelf kan zorgen of veel verzorging nodig hebt dat je dan dankbaar gebruik maakt van het aanbod om tijdelijk bij je ex n trekken.

Ik kan mij ook voorstellen dat je je ex niet wil laten vallen in bijzondere omstandigheden.

Maar denk je nu echt dat 2 exen voor altijd samen willen blijven wonen als ze weer beter is?. Alleen mar omdat ze dit aan volwassen zoon hebben beloofd?

Hebben jouw kinderen nooit gezegd dat ze wilden dat papa en mama nog bij elkaar waren?

En heb jij tien onmiddelijk beloofd de rest van je leven samen met ex te blijven wonen. Nee dus.

Zij hebben gewoon een relatie en hij gaat stiekem naar je toe terwijl zij denkt dat hij aan het werk is.
quote:-Isa- schreef op 16 april 2017 @ 13:25:

Ik vind het wel creatief bedacht van hem, deze smoes kende ik nog niet.Alsof wij geen alarmbellen hebben.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Jullie zien elkaar dus ook overdag.

Tijdens kantooruren of is hij gewoon flexibel? Want de kinderen zijn volwassen dus daar hoeft hij geen rekening meer mee te houden..

Die nacht klinkt ook raar eerlijk gezegd

Ik zou gewoon eens bij hem langs gaan, dan weet je het

Overigens als die ex weer beter is, wil ze dan liever zelf ook niet weer gewoon naar haar eigen huis?
quote:Eslarealidad schreef op 16 april 2017 @ 13:26:

[...]

Alsof wij geen alarmbellen hebben. TO niet blijkbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven