Hoe omgaan met moeder

08-04-2019 16:38 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Djnwnwnsnsna jajwnwnwn jwjwjwjwnw kwkwkwk jwjwj
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-04-2019 19:46
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
97.81% gewijzigd
Ik wou net wat gaan schrijven maar zie.nu aan de OP dat je geen advies wilt blijkbaar.
Waarom open je dan een topic?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Op vragen die aan TO gesteld worden komt geen antwoord. Nu topic is weggehaald rijst het vermoeden dat het een hoax is, Daarom heb ik mijn reactie weggehaald.
kleppeboxx wijzigde dit bericht op 08-04-2019 20:04
Reden: twijfel over waarheidsgehalte topic.
87.63% gewijzigd
Tjonge wat zielig om de OP te wissen zeg.
Waarom is de post gewist?
Dap staat iig niet voor 'dapper', natuurlijk is je OP een privé situatie. Waarom wissen? Leest je moeder mee op VF? Geboren rond 1970, voor meisjes / vrouwen juist de jaren erna om te gaan leren, studeren, werken, reizen, muziek, dolle Mina, ook in dorpen kwamen kerken in actie, derde wereldwinkels enz.
Jij bent er nu de dupe van, neem ik aan, dat je moeder een soort van Doornroosje was, sliep en nu wil dat jij haar leven inhoud geeft. Dat kun je niet, hoef je niet.
Het was / is haar keuze nauwelijks maatschappelijk betrokken te zijn. Anders had
ze nu wel bezigheden, oud-collega's, vrienden. Ze is pas vijftig!

Is er een vrouwencentrum bij jullie in de buurt? Vaak hebben die activiteiten voor een mooie mix van vrouwen die in een sociaal isolement "zitten". Hetzij door emigratie achtergrond, geldgebrek en juist voor de doelgroep als jouw moeder: sociaal isolement. Kan ze daar gaan moederen en kastjes schoonmaken.

Echt niet normaal dat jouw moeder zich zo met jouw leven bemoeit. Zeg ik als 60+
Alles sal reg kom
Ik zou zeggen 'Djnwnwnsnsna jajwnwnwn jwjwjwjwnw kwkwkwk jwjwj'. Je weet wel...
chocolol schreef:
08-04-2019 21:03
Ik zou zeggen 'Djnwnwnsnsna jajwnwnwn jwjwjwjwnw kwkwkwk jwjwj'. Je weet wel...
Je mag de openingspost niet quoten :swear:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven