Hoe vertel je iemand dat.....

19-08-2008 15:39 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallootjes op deze regenachtige middag.... ik heb een klein probleempje of meer een situatie waarvan ik niet zo goed weet hoe nu verder...

Tijdens een avond stappen ontmoette ik een leuke jongen.. hij was op dat moment met een vriendin uit en ik met vrienden dus niet zoveel gekletst die avond. Vorige week kwam ik hem weer tegen op dezelfde plek. Hij zei dat ie het de week daarvoor zo leuk vond dat ie nu nog maar evnetjes terug was gekomen.. weer heel even gepraat want ik moest op tijd naar huis omdat ik moest werken de volgende dag. Toen ik wegging zei hij, je mag anders mijn telefoonnummer wel hebben hoor.. dus zo gezegd zo gedaan. vrijdagavond smste hij dat ie graag wat wilde afspreken, maar ik kon die avond niet, wel zondag. Vond ie jammer zei hij omdat dat nog zo lang duurde maar we zijn zondag naar de film gegaan. Tijdens de film pakte hij mijn hand (hahah hoe romantisch voelde mij net 16 !! )... en heeft deze heel de film vastgehouden. Na de bios bracht hij mij thuis en ik vroeg hem nog eventjes mee om wat te drinken.. was weer heel erg gezellig, zo gezellig dat wij uiteindelijk in bed zijn beland iets wat ik normaal eigenlijk niet echt doe op een eerste date... hij is zelfs gebleven tot we maandag allebei moesten werken. Gisteren met een vriendinnetje naar de film geweest.. krijg ik een smsje van hem... dat ie mij graag wilde zien... Dus na de film weer afgesproken bij mij. Ik stuurde een grappig smsje met iets in de trent van oh kom je weer logeren.. en daarop kreeg ik als antwoord.. nou ehm als t mag .. hij ging dus vanmorgen weer vanaf mijn huis naar zijn werk. Nu merk ik dat ik hem toch wel erg erg erg leuk vind.. maar weet eigenlijk niet zo goed hoe nu verder. Zal ik het hem vertellen hoe leuk ik hem vind (duh alsof ie dat nog niet weet!!!)met als risico dat ik hem daarmee afschrik of zal ik t maar ff laten hoe t is maar eigenlijk wil ik wel meer dan gewoon daten en samen slapen.. ik weet het is daarvoor nog veel te vroeg maar ik weet gewoon niet zo goed hoe om te gaan met de hele situatie !!!!!!!! hellup...probeer niet te bellen of te smsen want ik wil ook niet overkomen als een stalker

tips graag...
Haha, wel grappig dit. Lijkt me heerlijk om weer zo verliefd te zijn. Maar... je bent nu geen 16 meer. En weet dus ook vast wel dat spelletjes spelen e.d. niet hoeven. Zoals eerder gezegd: gewoon eerlijk zijn en genieten.

Trouwens: op oudere leeftijd ga je over het algemeen sneller naar een relatie toe dan toen je jonger was, omdat je nu (lijkt me) toch beter weet wat je wilt dan toen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2008 @ 15:55:

[...]

nee....inderdaad niet . gisteren verraste hij mij ook met een berichtje dus ik denk dat ik het vandaag ff van hem laat afhangen... stuur hem wel een berichtje met dat ik heel de dag aan hem gedacht heb (ieuw klinkt wel slijmerig) en dat ik hem graag nog ff wil zien... en dan hoor ik wel wat er gebeurt..
Chaozz, wat ontzettend leuk! Ik hou wel ontluikende liefde .

Je kunt hem best smsen hoor; hij heeft je tenslotte ook gisteren direct teruggesmst. Je kunt hem ook best vertellen dat je hem leuk vindt, maar maak er geen drama van en doe ook niet meteen alsof je jullie huwelijk al voor je ziet. Een gewoon 'ik vind je leuk' is prima toch? Of het een relatie wordt zie je vanzelf wel.

Geniet ervan, deze tijd is geweldig!
quote:chaozz schreef op 19 augustus 2008 @ 15:54:

[...]

Slapen hebben we ongeveer 3 uurtjes gedaan die nacht.. je wil niet weten hoe ik er nu uit zie !!!

Klopt. Maar voor je dat onaardig opvat: BGB is de enige op dit hele forum van wie ik wel wil weten hoe ze er uit ziet. Hoewel, ik droom graag

Maar goed, dus, jullie neuken je suf, maar een relatie is nog lang niet aan de orde?

....For the times they are a-changin'....
quote:Parnell schreef op 19 augustus 2008 @ 15:58:

Chaozz, wat ontzettend leuk! Ik hou wel ontluikende liefde .

Je kunt hem best smsen hoor; hij heeft je tenslotte ook gisteren direct teruggesmst. Je kunt hem ook best vertellen dat je hem leuk vindt, maar maak er geen drama van en doe ook niet meteen alsof je jullie huwelijk al voor je ziet. Een gewoon 'ik vind je leuk' is prima toch? Of het een relatie wordt zie je vanzelf wel.

Geniet ervan, deze tijd is geweldig!

jaaaaaaa ik moet ook gewoon gaan genieten en verstand ff op nul en niet teveel nadenken. Zijn woorden waren: Je moet niet zo piekeren joh daar wordt je oud van ... zal je wel op de hoogte houden of ik hem vanavond nog ga zien ..

x
quote:rider schreef op 19 augustus 2008 @ 15:59:

[...]

Klopt. Maar voor je dat onaardig opvat: BGB is de enige op dit hele forum van wie ik wel wil weten hoe ze er uit ziet. Hoewel, ik droom graag

Maar goed, dus, jullie neuken je suf, maar een relatie is nog lang niet aan de orde?

....For the times they are a-changin'....ehmm ja als je het zo wilt omschrijven hihi klopt t wel aardig. Alleen nu vraag ik mij natuurlijk af... zit er meer in !! dat is dus eigenlijk the question.. en ik durf t niet zomaar te vragen vind ik beetje raar na zo'n korte tijd
quote:Parnell schreef op 19 augustus 2008 @ 15:58:

hij heeft je tenslotte ook gisteren direct teruggesmst. Hij Heeft Haar Ge SMS't? Heet dat zo tegenwoordig?

Ik ga een rolator kopen

(Maar chaozz: ik gun je je verliefdheid van harte hoor, trek je niks aan van het geknor van een oude man!)
quote:chaozz schreef op 19 augustus 2008 @ 16:02:

[...]

vind ik beetje raar na zo'n korte tijdSing AAAAMEN, AAAA-MEN, AAAAHAAAMEN
(ik plaag he, hoop dat je dat wel door hebt)
quote:rider schreef op 19 augustus 2008 @ 16:02:

[...]

Hij Heeft Haar Ge SMS't? Heet dat zo tegenwoordig?

Ik ga een rolator kopen

(Maar chaozz: ik gun je je verliefdheid van harte hoor, trek je niks aan van het geknor van een oude man!)Ah, jij ouwe bok! Smsen is een hele normale manier van communicatie tegenwoordig. En ga me nou niet vertellen dat je dat niet weet, zo bejaard ben je niet!
quote:rider schreef op 19 augustus 2008 @ 16:04:

(ik plaag he, hoop dat je dat wel door hebt)natuurlijk !!!! ik HAAT verliefd zijn !!!
quote:chaozz schreef op 19 augustus 2008 @ 16:02:

[...]

ehmm ja als je het zo wilt omschrijven hihi klopt t wel aardig. Alleen nu vraag ik mij natuurlijk af... zit er meer in !! dat is dus eigenlijk the question.. en ik durf t niet zomaar te vragen vind ik beetje raar na zo'n korte tijdJij weet het niet, hij weet het niet. Hij kent jou net zo lang als jij hem hoor. Waarschijnlijk is hij hoteldebotel van je, maar of het een relatie wordt? Gewoon afwachten, dat doet hij ook.
quote:Parnell schreef op 19 augustus 2008 @ 16:04:

[...]

Ah, jij ouwe bok! Smsen is een hele normale manier van communicatie tegenwoordig. En ga me nou niet vertellen dat je dat niet weet, zo bejaard ben je niet!

ik denk dat je me nu niet helemaal begreep

Ze vertelt dat ze helemaal suf geneukt is/zijn, waarop jij zegt "hij heeft je ge-sms't", waarop ik zei "oh, heet dat zo tegenwoordig?", en, nou ja, ik moest er om lachen, maar als je het zo uitlegt is het wel erg flauw geloof ik.
quote:chaozz schreef op 19 augustus 2008 @ 15:54:

[...]

.. je wil niet weten hoe ik er nu uit zie !!! Dan zou ik vandaag ff niet afspreken, dalijk knapt'ie nog op je af
quote:rider schreef op 19 augustus 2008 @ 16:06:

[...]

ik denk dat je me nu niet helemaal begreep

Ze vertelt dat ze helemaal suf geneukt is/zijn, waarop jij zegt "hij heeft je ge-sms't", waarop ik zei "oh, heet dat zo tegenwoordig?", en, nou ja, ik moest er om lachen, maar als je het zo uitlegt is het wel erg flauw geloof ik.Oh, excuus... (mijn humorperceptielevel is vandaag een beetje laag door slaapgebrek)
Rider ; wist je al dat ze ipv het fokschaap of het kofschip XTC koffieshop gebruiken voor het vervoegen van nieuwe woorden zoals faxen , sms'en ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
overigens is SMS zoooo 2007!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2008 @ 16:08:

Rider ; wist je al dat ze ipv het fokschaap of het kofschip XTC koffieshop gebruiken voor het vervoegen van nieuwe woorden zoals faxen , sms'en ?

maar, voor de 100% zekerheid: dat meen je niet he? Toch?
quote:rider schreef op 19 augustus 2008 @ 16:09:

[...]

maar, voor de 100% zekerheid: dat meen je niet he? Toch?

Padvinders erewoord !

Hoe weten ze anders hoe ze faxen enzo moeten vervoegen ?
quote:rider schreef op 19 augustus 2008 @ 16:09:

[...]

maar, voor de 100% zekerheid: dat meen je niet he? Toch?Hier neerlandicus: BGB slaat het fokschaap op z'n kop .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2008 @ 16:10:

[...]

Padvinders erewoord !

Hoe weten ze anders hoe ze faxen enzo moeten vervoegen ?je bedoelt een telefacsimile?
quote:rider schreef op 19 augustus 2008 @ 16:12:

[...]

je bedoelt een telefacsimile?*gnuif* Ik neem mijn woorden terug. Je bent inderdaad oud.
quote:rider schreef op 19 augustus 2008 @ 15:52:

[...]

"Don't do a thing, if you aint got that ring" was wel helder, vond ik.LOL. ik hoor opeens mijn moeder praten....
quote:Parnell schreef op 19 augustus 2008 @ 16:14:

[...]

*gnuif* Ik neem mijn woorden terug. Je bent inderdaad oud. als je dat maar weet!
hoe oud ben je eigenlijk , Rider ?

Chaozz : al een sms gestuurd ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven