Hoe vertel je iemand dat.....

19-08-2008 15:39 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallootjes op deze regenachtige middag.... ik heb een klein probleempje of meer een situatie waarvan ik niet zo goed weet hoe nu verder...

Tijdens een avond stappen ontmoette ik een leuke jongen.. hij was op dat moment met een vriendin uit en ik met vrienden dus niet zoveel gekletst die avond. Vorige week kwam ik hem weer tegen op dezelfde plek. Hij zei dat ie het de week daarvoor zo leuk vond dat ie nu nog maar evnetjes terug was gekomen.. weer heel even gepraat want ik moest op tijd naar huis omdat ik moest werken de volgende dag. Toen ik wegging zei hij, je mag anders mijn telefoonnummer wel hebben hoor.. dus zo gezegd zo gedaan. vrijdagavond smste hij dat ie graag wat wilde afspreken, maar ik kon die avond niet, wel zondag. Vond ie jammer zei hij omdat dat nog zo lang duurde maar we zijn zondag naar de film gegaan. Tijdens de film pakte hij mijn hand (hahah hoe romantisch voelde mij net 16 !! )... en heeft deze heel de film vastgehouden. Na de bios bracht hij mij thuis en ik vroeg hem nog eventjes mee om wat te drinken.. was weer heel erg gezellig, zo gezellig dat wij uiteindelijk in bed zijn beland iets wat ik normaal eigenlijk niet echt doe op een eerste date... hij is zelfs gebleven tot we maandag allebei moesten werken. Gisteren met een vriendinnetje naar de film geweest.. krijg ik een smsje van hem... dat ie mij graag wilde zien... Dus na de film weer afgesproken bij mij. Ik stuurde een grappig smsje met iets in de trent van oh kom je weer logeren.. en daarop kreeg ik als antwoord.. nou ehm als t mag .. hij ging dus vanmorgen weer vanaf mijn huis naar zijn werk. Nu merk ik dat ik hem toch wel erg erg erg leuk vind.. maar weet eigenlijk niet zo goed hoe nu verder. Zal ik het hem vertellen hoe leuk ik hem vind (duh alsof ie dat nog niet weet!!!)met als risico dat ik hem daarmee afschrik of zal ik t maar ff laten hoe t is maar eigenlijk wil ik wel meer dan gewoon daten en samen slapen.. ik weet het is daarvoor nog veel te vroeg maar ik weet gewoon niet zo goed hoe om te gaan met de hele situatie !!!!!!!! hellup...probeer niet te bellen of te smsen want ik wil ook niet overkomen als een stalker

tips graag...
Ik zou het ook zeker zeggen..

er zijn genoeg mannen die helemaal niet van hard to get houden maar gewoon straight to the point.

Wat heb je te verliezen?!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2008 @ 16:19:

hoe oud ben je eigenlijk , Rider ?

Ik herinner me de telex nog.
Anders vraag je toch gewoon verkering?
Hallootjes? Wat is dat voor iets?
quote:Ring1981 schreef op 19 augustus 2008 @ 16:40:

Hallootjes? Wat is dat voor iets?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2008 @ 16:19:

hoe oud ben je eigenlijk , Rider ?

Chaozz : al een sms gestuurd ?

Hi, ja heb een smsje gestuurd maar kreeg geen reactie. Toen opeens om half 8 een lief smsje dat ie niet kon antwoorden omdat ie op zijn werk was (hij mag daar zijn mobiel niet bij zich hebben) en dat ie vanavond maar weer eens thuis ging slapen... omdat ie vanmorgen nog wat dingetjes moest doen.

Toen om 3 min over half 10 (hij was half 10 klaar met werken) belde hij.. gewoon voor een kletspraatje.. had zijn auto ff aan de kant van de weg geparkeerd.. dan kon ie ff op zijn gemak praten. Daarna heb ik hem nog een smsje gestuurd dat ik hem toch wel erg leuk vind... en tot nu .. geen reactie.. Vanmorgen even gesmst of ie geschrokken was dat ik niets van hem terug hoorde..

zo dat was de story for so far !!!
quote:Inq82 schreef op 19 augustus 2008 @ 20:15:

[...]

nou gewoon hallootjes...
quote:chaozz schreef op 20 augustus 2008 @ 08:51:

[...]

Daarna heb ik hem nog een smsje gestuurd dat ik hem toch wel erg leuk vind... en tot nu .. geen reactie.. Vanmorgen even gesmst of ie geschrokken was dat ik niets van hem terug hoorde..

zo dat was de story for so far !!!Gewoon nieuwsgierigheid he, maar als nou blijkt dat hij een smsje waarin je vertelt dat je hem leuk vindt zo bedreigend vindt dat hij niets meer laat horen, hoe kijk je dan terug op de snelheid waarmee jullie lichaamssappen zijn gaan uitwisselen?
quote:rider schreef op 20 augustus 2008 @ 10:21:

[...]

Gewoon nieuwsgierigheid he, maar als nou blijkt dat hij een smsje waarin je vertelt dat je hem leuk vindt zo bedreigend vindt dat hij niets meer laat horen, hoe kijk je dan terug op de snelheid waarmee jullie lichaamssappen zijn gaan uitwisselen?

ehmm hoe ik er dan op terug kijk. Tja dan was t gewoon erg lekker ( want dat was t) en gezellig en ga ik gewoon verder. Zou het natuurlijk wel erg jammer vinden... nu maar hopen dat hij niet weggerend is hahahah

xxx
ben ik weer... heb hem net aan de telefoon gehad.. hebben het even over mijn smsje gehad waarin ik zei dat ik hem toch wel erg leuk vond. Hij vond dat ik wel een beetje snel ging, maar ik heb hem gezegd dat ik hem niet vraag met mij te trouwen eof mijn vriendje te worden dat ik alleen ff wilde zeggen dat ik hem erg leuk vind. Toen zei hij, ik vind jou ook erg leuk en we zijn natuurlijk al heel erg intiem geweest maar ik weetniet of we bij elkaar passen omdat ik je nog niet zo goed ken. Maar ik wil je zeker beter leren kennen .... ik heb bedacht dat ik hem niet zo vaak meer ga smsen en of bellen zodat hij niet hoeft te vinden dat het allemaal erg snel gaat. Eens kijken wanneer hij contact zoekt dus the story goes on... hahahah het is in ieder geval zo dat wij elkaar erg leuk vinden !!! JOEHOOOOOOOOOE !!!
quote:chaozz schreef op 20 augustus 2008 @ 11:43:

Toen zei hij, ik vind jou ook erg leuk en we zijn natuurlijk al heel erg intiem geweest maar ik weetniet of we bij elkaar passen omdat ik je nog niet zo goed ken. OMG WAAR IS MIJN ROLLATOR?!?!
oh wat een heeeeerlijk verhaal! Was ik maar weer 14...

Chaozz (ook een nieuw woord trouwens?) je hebt toch niet per ongeluk 'the rules' zitten lezen ofzo he?
quote:rider schreef op 20 augustus 2008 @ 12:05:

[...]

OMG WAAR IS MIJN ROLLATOR?!?!Je mag de mijne wel even lenen...
quote:Ring1981 schreef op 19 augustus 2008 @ 16:40:

Hallootjes? Wat is dat voor iets?Net zoiets als hallokidokiiiiiii
quote:misschicken schreef op 20 augustus 2008 @ 12:47:

[...]

Net zoiets als hallokidokiiiiiii nee joh, volgens mij is t gewoon Haags
quote:rider schreef op 20 augustus 2008 @ 12:05:

[...]

OMG WAAR IS MIJN ROLLATOR?!?!hahah ja nu ik het zo lees klinkt het wel grappig eigenlijk.. de sex was super nu eens kijken of we verder ook bij elkaar passen
quote:juliee schreef op 20 augustus 2008 @ 12:49:

[...]

nee joh, volgens mij is t gewoon Haags nee hoor is niet haags... is Chaozz's
quote:juliee schreef op 20 augustus 2008 @ 12:42:

oh wat een heeeeerlijk verhaal! Was ik maar weer 14...

Chaozz (ook een nieuw woord trouwens?) je hebt toch niet per ongeluk 'the rules' zitten lezen ofzo he?the rules?? ??? wazz da ??
quote:rider schreef op 19 augustus 2008 @ 16:24:

[...]

Ik herinner me de telex nog.Ik zelfs nog de singletjes en de telefoon met draaischijf , de losse centrifuge én de zwartwittelevisie .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
The rulez is het boekje waarin staat dat je als vrouw 'hard to get' enzo moet zijn. Dus alles van zijn kant laten komen en dat soort onzin. Nou ja, jij hebt de regels toch al verbroken, maar dan nog; ik pleit bij deze voor het volgen van gevoel. Dus als je wilt bellen... pak je je telefoon en druk op 'bel'

Zekers na zo'n ruige romantische nacht samen.

.
Hallootjes!

Aha. 'Tha Rulezz.' Moenoe worrie niet! Die heb ik laatst nog met me matties doorgenomen, toen we monka dunky waren. Chill! Da's echt lauwe shit man.

Leuk filmpje... Straattaal Lingo!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 augustus 2008 @ 13:39:

[...]

Ik zelfs nog de singletjes en de telefoon met draaischijf , de losse centrifuge én de zwartwittelevisie .

ik ook, ik ook, ik ook!

Een televisie die eerst moest opwarmen voor je beeld had!
tsja, ik ben ook het type dat éérst zegt dat ze iemand leuk vind alvorens er mee het bed in te duiken

vind het wel zo laf van die gast dat ie er wel gewoon op los sekst met TO (en wellicht nog anderen) maar schrikt van het berichtje dat ze hem leuk vindt
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 augustus 2008 @ 13:39:

[...]

Ik zelfs nog de singletjes en de telefoon met draaischijf , de losse centrifuge én de zwartwittelevisie .

Die ik kan ik me zelfs nog herinneren en zo oud ben ik niet (ik had gewoon arme ouders ).

Maar Chaozz, vertel eens, hoe is het nu met jullie? Nog steeds opbloeiend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven