Hoe wordt je een bloedirritant schoonkind? Navolging op het

08-12-2009 16:21 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
BGB opende een geweldig topic waar je kan schrijven hoe je een vreselijk schoonloeder wordt..

Maar nu de andere kant, hoe wordt je een bloedirritant schoonkind?

Trap ik af:

Vergeet de verjaardag van je schoonmoeder

Zeg steeds als ze belt voor een bakje thee datje het te druk hebt

Gooi cadeautjes die je van haar krijgt direct weg.

Ga met haar overal om in discussie en geef haar daarbij het gevoel dat ze achterloopt op deze tijd.

Maak haar kind zielsgelukkig

Breng je kind naar de kinderopvang terwijl je weet dat zij er het liefst op past

etc..
..popcorn?
quote:borodini schreef op 08 december 2009 @ 22:16:

[...]

Zeg !!!

( idd ik kom van Zuid )

Ik merk dat ik toch wel een wat aparte schoonmoeder heb, want mijn lijstje zou er zo uit zien:

-vraag haar op je zeer jonge baby te passen, of om haar helemaal gek te maken vraag of de baby een nachtje mag logeren.

-noem haar oma en laat haar oma noemen. (Oke, na een jaar of twee was ze hier wel aan gewend).

-kom regelmatig langs met de kinderen.

En de allermooiste (dat waar mijn schoonzus en ik erg goed in zijn): Krijg alleen maar dochters!!!!!! (Na kleindochter nummer 3 wilde ze al zoooo graag een kleinzoon, ze heeft niet zo veel met meisjes, dit waren haar eigen woorden. En inmiddels heeft ze 6 kleindochters en nog steeds geen kleinzoons!)

Eingelijk is ze een erg leuk mens hoor. Alleen geen standaard oma type.
Zit ik in een restaurant met m’n vrouw en m’n schoonmoeder te eten. Op een gegeven moment snijdt m’n schoonmoeder een stuk vlees af,

prikt het aan haar vork en houdt het voor zich. Ze vraagt me: ‘Is dit nou rundvlees of varkensvlees ? Waarop ik vroeg:’Welke kant van de vork bedoelt u?’
Aliquando et insanire lucundum est
Whahaha, en dat heb je echt gezegd? Vind ik wel adrem en grappig.
quote:RemboEnRembo schreef op 08 december 2009 @ 19:09:

Ik ben dol op mijn schoonmoeder.

Heb zelfs een stuk grond voor d'r gekocht van 1x3 meter.
Oude wijze spreuk:

Mollen en schoonmoeders gedijen het beste onder de grond !
Aliquando et insanire lucundum est
quote:chagrijn schreef op 08 december 2009 @ 16:43:

Neem bij elk bezoek voortaan je honden mee (anders zitten ze zo lang alleen)

Wij laten ze juist thuis zodat we een excuus hebben om weer weg te gaan. Werkt prima!
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
verplaatst naar relaties
O heerlijk dit allemaal! En zulke goede ideetjes ook.

Wat ook leuk is:

- Ga lekker met zijn tweetjes op een tropisch eiland trouwen, nou, ik kan je wel zeggen; dat wordt zeker niet in dank afgenomen.

- Als de relatie tussen zoon en moeder al niet zo best is, peper dan regelmatig op slinkse wijze je vriend in met het feit dat hij zo'n draak van een moeder heeft.

- Bestempel zo'n beetje de hele levensstijl van jouw schoonmonster als burgerlijk.

- Doe vooral niet wat zij wil dat jij doet!

- Sein je man ruim van te voren in dat je zo graag weer eens lekker de feestdagen met zn tweetjes door wilt brengen en van elkaar wilt genieten, want dat is al zo lang geleden. Wedden dat jij de kerst niet met het schoonmonster door hoeft te brengen. Ik ben het levende bewijs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven