HopToDate - ervaringen
donderdag 4 juni 2026 om 10:27
Hi Allemaal,
Na een half jaar een date/mannen break te hebben gehad wil ik me er weer eens aan gaan wagen.
ik zit eraan te denken om me aan te melden voor HopToDate - Barhoppen. Dit is een event voor singles om andere singles te ontmoeten.
heb het nog nooit gedaan maar ben benieuwd of er mensen zijn met ervaring en hoe zij dit hebben ervaren. De setting lijkt mij idealer dan bijvoorbeeld speeddaten.
Tips voor soortgelijke evenementen zijn ook welkom, ben zelf 27.
Na een half jaar een date/mannen break te hebben gehad wil ik me er weer eens aan gaan wagen.
ik zit eraan te denken om me aan te melden voor HopToDate - Barhoppen. Dit is een event voor singles om andere singles te ontmoeten.
heb het nog nooit gedaan maar ben benieuwd of er mensen zijn met ervaring en hoe zij dit hebben ervaren. De setting lijkt mij idealer dan bijvoorbeeld speeddaten.
Tips voor soortgelijke evenementen zijn ook welkom, ben zelf 27.
donderdag 4 juni 2026 om 13:33
Ik heb dit een paar jaar geleden eens gedaan. Geen date aan overgehouden, wel de telefoonnummers van 3 leuke vrouwen met wie ik later nog eens gezellig heb geborreld. 
Maar het was een hele leuke avond! Het ontaardde erin dat we met een hele grote groep nog op stap zijn gegaan; de sfeer was echt super. Ik hoorde van iemand die het vaker had gedaan dat dit wel vaker gebeurt, en dat was ook precies waarom hij het zo leuk vond.
Het is een laagdrempelige manier om met iedereen te kletsen. Je moet natuurlijk net geluk hebben of er iemand tussen zit die je type is, maar áls die erbij zit, is het een leuke manier om elkaar te leren kennen.
Maar het was een hele leuke avond! Het ontaardde erin dat we met een hele grote groep nog op stap zijn gegaan; de sfeer was echt super. Ik hoorde van iemand die het vaker had gedaan dat dit wel vaker gebeurt, en dat was ook precies waarom hij het zo leuk vond.
Het is een laagdrempelige manier om met iedereen te kletsen. Je moet natuurlijk net geluk hebben of er iemand tussen zit die je type is, maar áls die erbij zit, is het een leuke manier om elkaar te leren kennen.
donderdag 4 juni 2026 om 15:48
Dat klinkt juist top! gewoon een sociale settingen waarbij je niet alleen wordt geforceerd om met mannen te praten zoals bijvoorbeeld speeddaten.care_ schreef: ↑04-06-2026 13:33Ik heb dit een paar jaar geleden eens gedaan. Geen date aan overgehouden, wel de telefoonnummers van 3 leuke vrouwen met wie ik later nog eens gezellig heb geborreld.
laatste x dat ik ben wezen speeddate ook vooral gezellig gehad met de vrouwen en een vriendin aan over gehouden.
klinkt als een "DOEN!" in mijn oren.
had ook gehoopt dat de sfeer inderdaad het niveau zou zijn dat je daarna nog met een paar een drankje in de stad zou doen.
Een leuke date er aan over houden is mooi meegenomen maar het belangrijkste is gewoon een leuke avond
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in