Houden van........

07-07-2012 20:42 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Toen ik zei "ik denk dat je meer houdt van jouw ex dan mij...."

Zei hij: "nou ja, houden van.... houden van......?"

What to do? Smack him in the face, or.....?!

X

(p.s. wees vooral recht door zee!)
Wat het eerst in je opkwam is meestal het juiste:)
Mmm, hij heeft niet gezegd dat hij van haar houdt toch. Kinderachtige discussie. Wat is hier nou echt aan de hand?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik denk dat hij meer om zijn ex heeft gegeven dan om mij. Ik ben second choice. En zo stom dat ik nog hoop dat er toch stiekem meer is dan dat....
Kappen dus.
Viva-amber, het is ook vreselijk kinderachtig. En dat terwijl ik 32 jaar ben.... Zou toch geen issue moeten zijn binnen een relatie van meer dan 2 jaar. Of ben ik nou zo gek?
quote:Zoe1979 schreef op 07 juli 2012 @ 20:50:

Ik denk dat hij meer om zijn ex heeft gegeven dan om mij. Ik ben second choice. En zo stom dat ik nog hoop dat er toch stiekem meer is dan dat....Heeft gegeven of nog steeds? En hoe lang is het zijn ex? En hoe lang zijn jullie samen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Zoe1979 schreef op 07 juli 2012 @ 20:50:

Ik denk dat hij meer om zijn ex heeft gegeven dan om mij. Ik ben second choice. En zo stom dat ik nog hoop dat er toch stiekem meer is dan dat....En waaruit maak je dat op?
Sja wil je 2e keus zijn?

Nee?

Kappen dus...

Want zijn antwoord zegt genoeg...
Ja hè, waterplant? Al zou mijn vriend knettergek op mij zijn, dit zijn toch vreemde antwoorden van hem? Ik weet niet exact hoe kerels denken, maar dit is toch niet zoals ik gedacht en gehoopt had.
Poeh... toch wel ruim 4 jaar zijn ex....
Ik vind het een nogal zeikerige vraag eerlijk gezegd. Als ie meteen huilend voor je op zijn knieën was gevallen had je het vast ook niet vertrouwd. Soms moet je gewoon vertrouwen hebben en de dingen laten komen zoals ze komen.
Ik hou ook van mijn meeste ex'en. Dat zegt echter niets over mijn liefde voor mijn huidige partner. Ondanks het houden van zijn mijn ex'en niet voor niets *ex*'en........
Wat is dat nou voor rare vraag binnen een relatie? Ik denk dat je meer van je ex houdt dan van mij? Serieus, wat is daar voor goed antwoord op te geven door de arme man, hoe kom je in zo'n discussie terecht?

Als je het antwoord niet wil horen, moet je de vraag ook niet stellen...
quote:Zoe1979 schreef op 07 juli 2012 @ 20:42:

Lieve mensen,

Zei hij: "nou ja, houden van.... houden van......?"

What to do? Smack him in the face, or.....?!

X

(p.s. wees vooral recht door zee!)

Hij stelt de woorden 'houden van' ter discussie zoals ik het lees, niet het gevoel

Geef eens een voorbeeld waarom je dat denkt/voelt.
Je bent zelf een theepot
quote:Zoe1979 schreef op 07 juli 2012 @ 20:54:

Ja hè, waterplant? Al zou mijn vriend knettergek op mij zijn, dit zijn toch vreemde antwoorden van hem? Ik weet niet exact hoe kerels denken, maar dit is toch niet zoals ik gedacht en gehoopt had.Wie heeft deze vraag bedacht? Was er een aanleiding om te vragen of hij meer van zijn ex heeft gehouden dan dat hij nu van jou doet?
quote:Zoe1979 schreef op 07 juli 2012 @ 20:42:

X

(p.s. wees vooral recht door zee!)Waarom zei jij dat? In welke context moet ik deze opmerking plaatsen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Soms is het goed zulke vragen te stellen. Kun je ooit de concurrentie aan met een ex, een ex voor wie hij bijna zelfmoord heeft gepleegd?! Of is dat tegen beter weten in? Zijn er überhaupt mensen hierzo die genoegen nemen met een partner die nooit tegen hun ex op kan? Vraag ik me af, misschien snap ik het dan beter?
quote:Zoe1979 schreef op 07 juli 2012 @ 21:01:

Soms is het goed zulke vragen te stellen. Kun je ooit de concurrentie aan met een ex, een ex voor wie hij bijna zelfmoord heeft gepleegd?! Of is dat tegen beter weten in? Zijn er überhaupt mensen hierzo die genoegen nemen met een partner die nooit tegen hun ex op kan? Vraag ik me af, misschien snap ik het dan beter?

Ik vind dat je vreemde vragen stelt. Het is zijn ex. Hij mag dan heel veel moeite hebben gehad om haar los te laten, maar dit soort vragen stel je toch niet?

En waarom denk je dat een EX concurrentie voor je is? Het is een EX! Hoe staat het met jouw zelfvertrouwen?

Toevoeging: Het is helemaal niet goed om dit soort vragen te stellen, deze kunnen nl killing zijn voor je relatie. De kerel kan toch nooit het juiste antwoord geven.
Je gaf hem ook weinig ruimte met deze woorden...

Soms is het goed zulke vragen te stellen. Kun je ooit de concurrentie aan met een ex, een ex voor wie hij bijna zelfmoord heeft gepleegd?! Moet hij zijn liefde voor je bewijzen door dat weer te doen dan?
Waarom heb je in hemelsnaam dit gevraagd.

Ziet hij zijn ex nog vaak, of ben je heel onzeker.

En wat is 2e keus, je bent wel na zijn ex gekomen.

Dus wat wil je nu?
Zoals ik het lees, slaat zijn antwoord niet op jou of haar, maar gaat het om zijn definitie van 'houden van'. Zo van; ik voel voor haar maar weet niet of dat nog houden van is. Zo zou ik het namelijk opvatten. In jouw voordeel dus, maar is het uit tussen jullie, of twijfel je aan zijn liefde? Zou je wat meer over de context willen vertellen, dit is erg vaag.

En volgens mij zegt de duur van de relatie niet iets over de intensiteit van de liefde. Je kunt meer houden van iemand met wie je een jaar samen bent dan van een ex met wie je er 10 jaar samen was.

Ja die zijn er genoeg zoals er ook genoeg mensen zijn die genoegen nemen met het feit dat ze second choice zijn.

Iets is nog altijd beter dan niets en dus alleen zijn,zo iets denk ik.

Maar goed dat andere mensen dat doen zegt nog niet dat jouw vriend er ook zo over denkt.
Kinderachtig van je, sorry....

Hou jij eigenlijk wel van HEM als je dit soort vragen stelt om je vervolgens af te vragen of je hem in zijn face moet smacken...?

Omdat ie niet het gewenste antwoord gaf?

Als je echt van hem houdt, dan maakt het niet uit wat hij zegt maar accepteer je hem (en zijn gevoel) zoals hij is...

Denk je nu echt dat hij nog eerlijk durft te zijn in de toekomst, als hij weet dat jij hysterisch wordt van de waarheid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven