Huh? Wat een rare reactie

16-11-2018 14:08 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben nu een maandje aan het daten met een man. We hebben 3 dates gehad in verschillende kroegjes en 1x uit eten. Eergister hadden we een date bij hem thuis. Het was weer leuk en we klikken enzo en het ging goed. We hadden tot nu toe nog niet gekust maar dat vind ik niet erg omdat ik juist langzamer aan wil doen (in verleden ging ik vaak te snel naar bed).
We namen afscheid met 2 zoenen op de wang en een lange knuffel.
Toen gingen we gister weer appen en kwamen we tot de conclusie dat het weer heel leuk was.
Maar toen werd hij ineens heel negatief over zichzelf. Dat hij van zichzelf baalt dat hij niks gedaan heeft. Ik moest vragen wat hij bedoelde en toen ging hij een soort zeuren van 'we hebben elkaar nu 4 keer gezien maar zijn niet verder gegaan. Ik doe wel allemaal leuk tegen je maar ben een schijterd. Stoere praatjes, maar meer niet'.
Dus ik dacht echt 'huh waar komt dit vandaan'. Ik bedoel, als je meer wilt dan komt dat toch vanzelf? Ik heb er helemaal geen moeite mee maar het lijkt wel of hij ontevreden is over het tempo ofzo. Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind, dat je het aan hem vragen moet
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dit niet per app bespreken en aangeven: laten we het op de volgende date eens bespreken.

Van appen komen misverstanden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij wil van je horen dat hij geen schijterd is. Maar hij wilde dus wel maar durfde niet.
Bel hem eens met die vraag.
hij vraagt je volgens mij of hij een move had mogen maken.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil graag weten of hij verder had mogen gaan.
Eigenlijk wilde hij wel, maar durfde hij niet.
Tsja. Het kan zoveel redenen hebben.
Hij kan een manipulerend persoon zijn die zo hoopt op wat meer actie de volgende keer zonder je 'onder druk te hebben gezet'.
Het kan zijn dat hij even polst of jij wat actie hebt gemist.
Het kan ook dat hij je onweerstaanbaar vindt en er van baalt dat er niks is gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Aah, het is hele lieve man :flirting: die geen zin heeft in me too achtige beschuldigingen. Hij laat het initiatief bij jou, omdat hij bang is dat jij het verkeerd opvat/dat jij niet wil/omdat hij geen blauwtje wil lopen.
Vul maar in. Ik denk dat je een lief exemplaar aan de haak hebt geslagen!
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Dat wordt vast vanille seks
Ik zou hem bellen en het vragen
beetjegek schreef:
16-11-2018 14:18
Dat wordt vast vanille seks

Nou inderdaad. Deze duwt je niet tegen de muur.
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik het lees, als man zijnde, wilde hij wel maar wachtte hij op duidelijke signalen van jou. Je schrijft als je meer wilt dan komt dat toch vanzelf. Dat vind ik wel interessant, hoe gaat dat dan normaal gesproken bij jou? Ben jij erg passief en moet de man alle moves maken en noem jij dat dan vanzelf of geef je hints?

Hij wilde hoffelijk zijn en pas verder gaan als er meer hints kwamen of is verlegen en durft sowieso niet zo goed moves te maken. Uit zijn reactie blijkt wel heel duidelijk dat hij meer wil.

Nu is het aan jou om te beslissen wat daarmee te doen. Ik zou het niet verder op de app bespreken. En ook niet in het echt! Dan is de sfeer zeker weg en wordt beginnen met intimiteit een stuk lastiger. Als je zelf ook meer wil kun je wat hints geven dan lijkt me het wel duidelijk.

Wel lullig voor hem dat jij rustiger aan wil doen omdat je tijdens vorige dates te snel met iemand naar bed ging.... Daar kan hij niets aan doen. 5 dates en dan nog geen seks is wel lang...
Alle reacties Link kopieren
Wat is nou het probleem? Hij geeft aan dat hij best verderd had willen gaan, maar dat hij niet durfde.

Dus dan antwoordt jij dat je dat niet erg vindt, omdat je het tempo wel prima vindt zo. (al zou ik toch al es gaan zoenen nu, even de vlinders uitproberen)
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
vivaforumer85 schreef:
16-11-2018 14:22
Wel lullig voor hem dat jij rustiger aan wil doen omdat je tijdens vorige dates te snel met iemand naar bed ging.... Daar kan hij niets aan doen. 5 dates en dan nog geen seks is wel lang...

Vind ik niet hoor. 5 dates zonder zoenen wel.
Such fun!1
viva-amber schreef:
16-11-2018 14:11
Ik zou dit niet per app bespreken en aangeven: laten we het op de volgende date eens bespreken.

Van appen komen misverstanden.

Inderdaad. Bespreek het met hem.
Alle reacties Link kopieren
Hij klinkt vooral heel erg onzeker. Je zult dus zelf initiatief moeten nemen.

Ik zou het overigens een enorme afknapper vinden, zo'n opmerking. Maar ik ken een aantal van die onzekere types en daar krijg ik echt jeuk van haha. Na 5 dates nog niet eens gezoend hebben (seks is nog wat anders) zou ik ook niet tof vinden.
vivaforumer85 schreef:
16-11-2018 14:22
5 dates en dan nog geen seks is wel lang...

Serieus?
5 dates zonder zoenen is inderdaad wel lang, maar waarom moet je zo snel al seks hebben?
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
16-11-2018 14:30
Serieus?
5 dates zonder zoenen is inderdaad wel lang, maar waarom moet je zo snel al seks hebben?
Omdat het lekker is
omdat je geil bent
omdat je zin hebt
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
16-11-2018 14:20
Nou inderdaad. Deze duwt je niet tegen de muur.
Oh, echt wel, zodra hij duidelijk consent heeft gekregen. Maar niet eerder.

Dit is echt zo'n geval waar iemand bang is het te verpesten door zich te snel of verkeerd op te dringen, oftewel, hij vraagt in een verkapte vorm toestemming om te escaleren omdat hij inderdaad bang is dat jij hem als niet meer ziel dan een leuke kennis / friendzone.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Yraatje schreef:
16-11-2018 14:14
Hij wil graag weten of hij verder had mogen gaan.
Eigenlijk wilde hij wel, maar durfde hij niet.
Zoiets zou ik er ook in lezen. Een soort van ‘geef even een duidelijke ‘go’ aan’.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lilalinda schreef:
16-11-2018 14:32
Omdat het lekker is
omdat je geil bent
omdat je zin hebt

Ja, van mij mag je. Maar het hoeft toch helemaal niet.
Iedereen mag zelf het eigen tempo bepalen, ik vind het niet raar dat je nog niet met elkaar naar bed bent geweest na 5 dates.
Alle reacties Link kopieren
-jolijn- schreef:
16-11-2018 14:12
hij vraagt je volgens mij of hij een move had mogen maken.
dit denk ik ook. Hij wil volgens mij hetzelfde als jij. het langzaam opbouwen maar hij vraagt zich af of jij niet vind dat hij te langzaam gaat. Bang dat jij dan denkt, laat maar...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
16-11-2018 14:34
Ja, van mij mag je. Maar het hoeft toch helemaal niet.
Iedereen mag zelf het eigen tempo bepalen, ik vind het niet raar dat je nog niet met elkaar naar bed bent geweest na 5 dates.
Hoeft niet, maar de betreffende jongeman snapt er geen hol meer van

En het is wel handig om te zien of je sexueel een beetje klikt. Zonde van de tijd, als het in bed niet leuk is samen
Alle reacties Link kopieren
@jaw, ik weet het niet... Als het nou alleen geen seks was zou het kunnen dat hij een gentleman is en niet van de vanille seks maar ook al 5 dates niet zoenen?

Ik vind het appen wat deze man doet nogal onmannelijk overkomen. Onzeker. Ben dan de volgende date doortastender.

Is 5e date seks snel? Ik vind dat heel erg lang. 3e date vind ik wel een mooi aantal, je voelt je toch tot elkaar aangetrokken of waarom date je anders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven