Huh? Wat een rare reactie

16-11-2018 14:08 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben nu een maandje aan het daten met een man. We hebben 3 dates gehad in verschillende kroegjes en 1x uit eten. Eergister hadden we een date bij hem thuis. Het was weer leuk en we klikken enzo en het ging goed. We hadden tot nu toe nog niet gekust maar dat vind ik niet erg omdat ik juist langzamer aan wil doen (in verleden ging ik vaak te snel naar bed).
We namen afscheid met 2 zoenen op de wang en een lange knuffel.
Toen gingen we gister weer appen en kwamen we tot de conclusie dat het weer heel leuk was.
Maar toen werd hij ineens heel negatief over zichzelf. Dat hij van zichzelf baalt dat hij niks gedaan heeft. Ik moest vragen wat hij bedoelde en toen ging hij een soort zeuren van 'we hebben elkaar nu 4 keer gezien maar zijn niet verder gegaan. Ik doe wel allemaal leuk tegen je maar ben een schijterd. Stoere praatjes, maar meer niet'.
Dus ik dacht echt 'huh waar komt dit vandaan'. Ik bedoel, als je meer wilt dan komt dat toch vanzelf? Ik heb er helemaal geen moeite mee maar het lijkt wel of hij ontevreden is over het tempo ofzo. Wat vinden jullie?
Ik vind het geen "soort van zeuren", ik denk dat hij baalt dat hij in de friendzone terechtgekomen is.
Na 4 dates geen enkele move zou ik denken ok, hij moet me niet. Next.
En niet meer afspreken. Geen zin in moeilijk gedoe nog voor je zelfs maar gezoend hebt ;-)
Klinkt mss lomp maar je hebt een probleemgeval aan de haak; ik vind het echt heel fout en eng dat hij je geen zoen durft te geven en eenmaal veilig achter zijn schermpje boos wordt omdat hij meer had gewild dan een kusje op je wang geven.
Logisch, moet hij dan ook gewoon doen.

Wil hij nog wel afspreken met je? Kan zijn dat hij bedoelde: dit is niet wat ik zoek, ik ga verder daten. Lijkt me nu heel awkward om weer iets af te spreken na dit gesprek of denk je daar zelf anders over?
Alle reacties Link kopieren
Er stond hier laatst onder Lees ook, een onderzoek dat stellen die langer wachten met seks uiteindelijk gelukkiger zijn dan stellen die te snel seks hebben.
Maar, ik denk dat hij wil weten of hij al een move kan maken, hij wil je niet afschrikken. Na 5 dates zou ik al weleens willen zoenen :-D
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Vijf dates en nog niet gevreeën, dat is een platonische vriendschap. Voor mij dan. Ik zou inmiddels verder kijken en dit als vriendschap houden.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
16-11-2018 14:54
Vijf dates en nog niet gevreeën, dat is een platonische vriendschap. Voor mij dan. Ik zou inmiddels verder kijken en dit als vriendschap houden.
Ik vind het vooral knap, dat je van elkaar af kan blijven 8-)
Voor mij overwint altijd de pure aantrekkingskracht
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet waarom het initiatief tot vrijen van de man moet uitgaan.
Als je als vrouw een man lekker vindt, dan pak je hem toch gewoon?
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
16-11-2018 15:03
Ik begrijp niet waarom het initiatief tot vrijen van de man moet uitgaan.
Als je als vrouw een man lekker vindt, dan pak je hem toch gewoon?

Ze wil hem nog niet pakken.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
16-11-2018 15:08
Ze wil hem nog niet pakken.
en dat kan prima, als TO maar niet denkt, dat daarmee de kans op een relatie groter wordt
(ze zegt zelf, dat ze vroeger wel eens 'te snel' het bed in dook)
Alle reacties Link kopieren
Te laat het bed in duiken is ook niet goed voor de relatiekansen. Wat vindt TO eigenlijk langzamer aan doen? Had het voor haar wel gekund na, zeg, 3 dates?
Alle reacties Link kopieren
Hij had je willen kussen, maar hij durfde niet.
Dat bericht is vooral een stok achter de deur voor hemzelf.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
16-11-2018 15:08
Ze wil hem nog niet pakken.


Waarom niet?
Vindt ze hem niet lekker genoeg of denkt ze dat de kans op een relatie groter wordt als hem geen "gunsten" verleend.
En, wat denk je van de antwoorden tot nog toe?

Nog een vraag: wat houden zijn "stoere praatjes" in, praat hij wel over seks tijdens jullie dates, ik snap het niet zo. Hij raakt je niet aan, jullie kussen niet en dan opeens een uitbarsting via app over stoere praatjes en dat hij een schijterd is.
Je zou denken dat hij dan praat over seks en opschept over hoe goed hij is of zoiets.

Als dat zo is heeft hij wel een punt, maar ik zou niet meer afspreken of eigenlijk afknappen op zo'n type.
Tenzij je expliciet duidelijk hebt gemaakt dat je geen seks of zoen wil op date 4.
Maar dan bedoelt hij ws dat hij toen meteen had moeten zeggen dat hij geen zin heeft in date nr.5 en zichzelf een scheiterd noemt omdat hij dat niet in je gezicht durfde te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
16-11-2018 15:25
Waarom niet?
Vindt ze hem niet lekker genoeg of denkt ze dat de kans op een relatie groter wordt als hem geen "gunsten" verleend.

Dat staat toch in de OP? Hoe moet ik nou meer weten dan?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie berichten!
Ik vind het erg lastig om zijn bedoelingen in te schatten. Ergens kan het zo zijn dat hij indd een soort 'toestemming' vraagt om een move te maken. Maar ergens voelt het raar genoeg ook een beetje beschuldigend? Alsof hij op deze manier zijn onvrede wil ventileren dat we nog niks gedaan hebben, zonder mij daarvan de schuld te geven.
Via de app flirten we namelijk wel. Elkaar mooi en knap noemen, hij zei dat hij dacht ik geweldig zou zoenen, ik zei dat ik het niet vervelend zou vinden als hij dat zou doen met zo'n blozende smiley erbij.
Maar dan in het echt gebeurd er niets en praten we alleen maar. Ik durf ook niet zo goed. Terwijl we wel met onze ogen flirten enzo. Misschien is hij teleurgesteld?
Yraatje schreef:
16-11-2018 14:14
Hij wil graag weten of hij verder had mogen gaan.
Eigenlijk wilde hij wel, maar durfde hij niet.
Zo lees ik het ook. Hij wil weten of je hem wel lekker vindt en het geen just friends wordt.

Wordt er geflirt, is er seksuele aantrekkingskracht, zijn er kleine aanrakinkjes, etc.?
Lees net je laatste reactie.

Dat gelul ook via Whatsapp, daar heb je geen hol aan. En met een beetje flirtende blik schiet het natuurlijk ook niet op.
Hup, pak die man op z'n bek, waar wacht je nog op!! Waarom moet hij de eerste move maken?
Hij wil jou duidelijk maken dat hij je echt leuk vind, maar dat hij niet goed de eerste stap qua lichamelijk contact durft te nemen.

Als jij nou ook wel een stapje verder wil gaan met hem, dan zou ik hem dat laten weten en dan mag hij de move maken. Wanneer hij dat dan nog niet durft dan moet je je afvragen of je het een fijn idee vind om een hele verlegen partner te hebben
Alle reacties Link kopieren
Als hij al teleurgesteld is, dan is dat in zichzelf. Zijn bedoelingen lastig in te schatten? Hij durft gewoon niet....

Jouw hint over dat zoenen is echt super duidelijk. Maar jij toont dus ook geen initiatief tijdens de dates aangezien je niet durft?

Als je al wat terug appt, dan zou ik appen dat hij er maar eens werk van moet maken de volgende date.
ZaraZara100 schreef:
16-11-2018 15:51
Lees net je laatste reactie.

Dat gelul ook via Whatsapp, daar heb je geen hol aan. En met een beetje flirtende blik schiet het natuurlijk ook niet op.
Hup, pak die man op z'n bek, waar wacht je nog op!! Waarom moet hij de eerste move maken?
:HA:

Ik zou er maar vanuit gaan dat hij nog erg onervaren is, anders had hij zijn kans wel een keer gepakt. En jijzelf misschien ook?

Vind je hem leuk? Neem dan zelf wat initiatief. Zoekt hij wel fysiek contact? Raakt hij je wel eens aan? Hand op je arm of je been? Kun je zelf ook doen he. Zorg dat je wat dichter bij elkaar in de buurt komt, dan komt die zoen vanzelf wel.

Je moet ergens beginnen he. Dat kleren van elkaars lijf trekken komt later wel 😉
Hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet erg aantrekkelijk..
Alle reacties Link kopieren
Ladida schreef:
16-11-2018 15:53
Hij wil jou duidelijk maken dat hij je echt leuk vind, maar dat hij niet goed de eerste stap qua lichamelijk contact durft te nemen.

Als jij nou ook wel een stapje verder wil gaan met hem, dan zou ik hem dat laten weten en dan mag hij de move maken. Wanneer hij dat dan nog niet durft dan moet je je afvragen of je het een fijn idee vind om een hele verlegen partner te hebben
Die zijn vaak het lekkerst, de verlegen types!
Als die eenmaal los komen......................
Hij durft het initiatief niet te nemen. Het is echt super duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Hier moet je geen pagina's analyses voor maken. Hup afspreken en zoenen.
Alle reacties Link kopieren
pruepipper schreef:
16-11-2018 15:47
Bedankt voor jullie berichten!
Ik vind het erg lastig om zijn bedoelingen in te schatten. Ergens kan het zo zijn dat hij indd een soort 'toestemming' vraagt om een move te maken. Maar ergens voelt het raar genoeg ook een beetje beschuldigend? Alsof hij op deze manier zijn onvrede wil ventileren dat we nog niks gedaan hebben, zonder mij daarvan de schuld te geven.
Via de app flirten we namelijk wel. Elkaar mooi en knap noemen, hij zei dat hij dacht ik geweldig zou zoenen, ik zei dat ik het niet vervelend zou vinden als hij dat zou doen met zo'n blozende smiley erbij.
Maar dan in het echt gebeurd er niets en praten we alleen maar. Ik durf ook niet zo goed. Terwijl we wel met onze ogen flirten enzo. Misschien is hij teleurgesteld?
Misschien moet jij dan ook een move maken?

Mijn vriend en ik kennen elkaar heel lang platonisch, waardoor de eerste date best een beetje raar was. Er is niets gebeurd.
Ik heb na die date gepolst hoe hij erover dacht... wat hij logisch vond en wanneer hij het normaal vond om iets verder te gaan. En ik heb ook uitgesproken dat ik het wel jammer vond dat we allebei niet durfden. Hij beaamde dat.
De date erna wisten we dus wel hoe we erin stonden. Er werd wel wat toenadering gezocht, maar meer van naast elkaar zitten en gezellig kletsen.
Ik zag het al gebeuren dat het op dezelfde manier zou eindigen als de eerste date (en dat we dat dan achteraf allebei jammer zouden vinden) dus toen ben ik maar zijn handen met die van mij gaan vergelijken... Die aanraking zorgde ervoor dat het minder eng was om uiteindelijk toch te zoenen etc. etc.

En het is helemaal goedgekomen!! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen dat je het juist oké vindt in dit tempo en daarna kun je hem prima zoenen :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven