Huh? Wat een rare reactie

16-11-2018 14:08 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben nu een maandje aan het daten met een man. We hebben 3 dates gehad in verschillende kroegjes en 1x uit eten. Eergister hadden we een date bij hem thuis. Het was weer leuk en we klikken enzo en het ging goed. We hadden tot nu toe nog niet gekust maar dat vind ik niet erg omdat ik juist langzamer aan wil doen (in verleden ging ik vaak te snel naar bed).
We namen afscheid met 2 zoenen op de wang en een lange knuffel.
Toen gingen we gister weer appen en kwamen we tot de conclusie dat het weer heel leuk was.
Maar toen werd hij ineens heel negatief over zichzelf. Dat hij van zichzelf baalt dat hij niks gedaan heeft. Ik moest vragen wat hij bedoelde en toen ging hij een soort zeuren van 'we hebben elkaar nu 4 keer gezien maar zijn niet verder gegaan. Ik doe wel allemaal leuk tegen je maar ben een schijterd. Stoere praatjes, maar meer niet'.
Dus ik dacht echt 'huh waar komt dit vandaan'. Ik bedoel, als je meer wilt dan komt dat toch vanzelf? Ik heb er helemaal geen moeite mee maar het lijkt wel of hij ontevreden is over het tempo ofzo. Wat vinden jullie?
pruepipper schreef:
18-11-2018 17:19
We zijn in de 20.
We zien elkaar morgen weer. Nou stuurt hij mij berichtjes over dat hij zich erop verheugd en allemaal sexy berichtjes over wat hij met me wil gaan doen in bed. En dat we dat veel eerder hadden moeten doen. Dat hij me al na de eerste date wilde zoenen maar niet durfde.
In dit geval zou ik erg afknappen op dit soort teksten. Een beetje bluffen, maar uiteindelijk gebeurt er weinig
Praatjes vullen geen gaatje zeg maar :proud: :proud:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dit wordt natuurlijk een groot lesbisch drama
Ik zou er vreselijk op afknappen als een man me niet durfde te zoenen. Na 1 date oke... maar als het klikt en je vindt elkaar leuk en aantrekkelijk zou ik juist die zoen willen! Maar ik hou er dan ook heel erg van als een man de leiding neemt. Ik zou er nu wel behoorlijk klaar mee zijn.
Fake people have an image to maintain. Real people just don't give a f*ck.
Nou ben je als man open over je gevoelens krijg je dit soort viva reacties
Westerpaviljoen schreef:
18-11-2018 18:34
Het is gewoon een schijtluis, man up
Westerpaviljoen schreef:
18-11-2018 18:34
In dit geval niet handig om open te zijn. Het wordt alleen maar ongemakkelijk. Zeker door de manier waarop.
IK ben ook van mening dat er 2 soorten mensen zijn. Mensen die er over praten en mensen die het gewoon doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Benieuwd naar wat er nu morgen gebeurt en wie het initiatief neemt!
viva-amber schreef:
18-11-2018 18:48
IK ben ook van mening dat er 2 soorten mensen zijn. Mensen die er over praten en mensen die het gewoon doen.
En die onder die tweede groep zitten vele #metoo situaties.
Want die wachten het groene licht niet af, omdat dat nooit duidelijk gegeven wordt, en dat kan dus verkeerd uitpakken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
LAgirl82 schreef:
16-11-2018 14:34
Ja, van mij mag je. Maar het hoeft toch helemaal niet.
Iedereen mag zelf het eigen tempo bepalen, ik vind het niet raar dat je nog niet met elkaar naar bed bent geweest na 5 dates.
Ik was dan toch wel afgehaakt, al voor die vijfde date. Er is dan of geen klik, of de persoon is qua libido niet op hetzelfde level als ik.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Wat een afknapper @(
Ik ben wel benieuwd nu hoe dit afloopt!

Scenario's:

a) hij staat straks stijf van de zenuwen maar dat juist niet, m.a.w. hij krijgt hem niet omhoog

b) hij laat je alle hoeken van de slaapkamer zien en is echt een beest in bed

c) micropenis verhaal ;)
VelvetVolvo schreef:
19-11-2018 11:38
Ik ben wel benieuwd nu hoe dit afloopt!

Scenario's:

a) hij staat straks stijf van de zenuwen maar dat juist niet, m.a.w. hij krijgt hem niet omhoog

b) hij laat je alle hoeken van de slaapkamer zien en is echt een beest in bed

c) micropenis verhaal ;)
Je vergeet scenario d)

Hij durft niks te doen en TO is er klaar mee en gaat op zoek naar een echte vent
Die appjes vind ik ook een afknapper, eerlijk gezegd. Zo gaat het spontane er wel ineens vanaf. Jammer.
Ik zie het al voor me die volgende date, uhm nou ik had je al verteld dat ik me zo onzeker voelde he maar ik ga je nu echt kussen hoor, daar komt ie :flag:
ik zou na zulke appjes geen zin meer hebben hoor, klinkt erg ongezond

beetje zelfspot is 1 ding maar jezelf per app keihard gaan afkraken bij een kersverse date...?
Lorem Ipsum
Dit soort tactieken beloven niet veel goeds.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Mijn man heeft wel een soort metoo verhaal mee gemaakt. Meisje kwam elke dag over de vloer bij hem, lekker knusjes enzo, en toen hij haar probeerde te zoenen rende ze letterlijk de deur uit, met een verhaal over aanranding. Nou dan ben je ook niet goed hoor. Ik vind die vrouwen allemaal maar aanstellers, iedereen is ineens aangerand hoor.
Misschien is dit de versie die je man tegen jou vertelde......
VelvetVolvo schreef:
19-11-2018 14:24
Misschien is dit de versie die je man tegen jou vertelde......
Ik ken hem langer dan vandaag.
beetjegek schreef:
19-11-2018 14:13
Mijn man heeft wel een soort metoo verhaal mee gemaakt. Meisje kwam elke dag over de vloer bij hem, lekker knusjes enzo, en toen hij haar probeerde te zoenen rende ze letterlijk de deur uit, met een verhaal over aanranding. Nou dan ben je ook niet goed hoor. Ik vind die vrouwen allemaal maar aanstellers, iedereen is ineens aangerand hoor.
Er is inderdaad een verschil tussen incest en verkrachting (wat afschuwelijk is), en een hand op een verkeerde plek, iemand nafluiten, iemand proberen te zoenen die dat niet wil etc (de lichte grensgevallen).
Bij de me too gaat het teveel over het laatste en te weinig over het eerste.
pruepipper schreef:
18-11-2018 17:19
We zijn in de 20.
We zien elkaar morgen weer. Nou stuurt hij mij berichtjes over dat hij zich erop verheugd en allemaal sexy berichtjes over wat hij met me wil gaan doen in bed. En dat we dat veel eerder hadden moeten doen. Dat hij me al na de eerste date wilde zoenen maar niet durfde.
Moeten? Ik zou me afvragen of hij nu echt wel geïnteresseerd is in jou of meer in het zelf eens ontmaagd worden.
Een verlegen man kan een prima minnaar zijn (of worden), een gefrustreerde man niet. Die laatste is alleen maar bezig met zichzelf...
Ik zou me hier heel onprettig bij voelen. Weet je nu al dat je morgen met hem het bed induikt? Zo niet, dan zou ik jouw berichten maar wat temperen.
TO mag ook wel wat spontaner doen...n lange knuffel ? ...tis je hond toch niet...vooruit die tong erin ! 🤗
Bimzarellio...what else
appelientjex schreef:
19-11-2018 14:52
Er is inderdaad een verschil tussen incest en verkrachting (wat afschuwelijk is), en een hand op een verkeerde plek, iemand nafluiten, iemand proberen te zoenen die dat niet wil etc (de lichte grensgevallen).
Bij de me too gaat het teveel over het laatste en te weinig over het eerste.
Precies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven