Huh? Wat een rare reactie
vrijdag 16 november 2018 om 14:08
Hallo allemaal,
Ik ben nu een maandje aan het daten met een man. We hebben 3 dates gehad in verschillende kroegjes en 1x uit eten. Eergister hadden we een date bij hem thuis. Het was weer leuk en we klikken enzo en het ging goed. We hadden tot nu toe nog niet gekust maar dat vind ik niet erg omdat ik juist langzamer aan wil doen (in verleden ging ik vaak te snel naar bed).
We namen afscheid met 2 zoenen op de wang en een lange knuffel.
Toen gingen we gister weer appen en kwamen we tot de conclusie dat het weer heel leuk was.
Maar toen werd hij ineens heel negatief over zichzelf. Dat hij van zichzelf baalt dat hij niks gedaan heeft. Ik moest vragen wat hij bedoelde en toen ging hij een soort zeuren van 'we hebben elkaar nu 4 keer gezien maar zijn niet verder gegaan. Ik doe wel allemaal leuk tegen je maar ben een schijterd. Stoere praatjes, maar meer niet'.
Dus ik dacht echt 'huh waar komt dit vandaan'. Ik bedoel, als je meer wilt dan komt dat toch vanzelf? Ik heb er helemaal geen moeite mee maar het lijkt wel of hij ontevreden is over het tempo ofzo. Wat vinden jullie?
Ik ben nu een maandje aan het daten met een man. We hebben 3 dates gehad in verschillende kroegjes en 1x uit eten. Eergister hadden we een date bij hem thuis. Het was weer leuk en we klikken enzo en het ging goed. We hadden tot nu toe nog niet gekust maar dat vind ik niet erg omdat ik juist langzamer aan wil doen (in verleden ging ik vaak te snel naar bed).
We namen afscheid met 2 zoenen op de wang en een lange knuffel.
Toen gingen we gister weer appen en kwamen we tot de conclusie dat het weer heel leuk was.
Maar toen werd hij ineens heel negatief over zichzelf. Dat hij van zichzelf baalt dat hij niks gedaan heeft. Ik moest vragen wat hij bedoelde en toen ging hij een soort zeuren van 'we hebben elkaar nu 4 keer gezien maar zijn niet verder gegaan. Ik doe wel allemaal leuk tegen je maar ben een schijterd. Stoere praatjes, maar meer niet'.
Dus ik dacht echt 'huh waar komt dit vandaan'. Ik bedoel, als je meer wilt dan komt dat toch vanzelf? Ik heb er helemaal geen moeite mee maar het lijkt wel of hij ontevreden is over het tempo ofzo. Wat vinden jullie?
maandag 19 november 2018 om 18:59
Ach wel nee, je kijkt hoe de ander reageert. Ik ben van mening dat eerder me too''s zitten op een date waarbij iemand van te voren al heeft duidelijk gemaakt wat er allemaal moet gebeuren dat legt pas een druk zeg.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 20 november 2018 om 02:01
pruepipper schreef: ↑18-11-2018 17:19We zijn in de 20.
We zien elkaar morgen weer. Nou stuurt hij mij berichtjes over dat hij zich erop verheugd en allemaal sexy berichtjes over wat hij met me wil gaan doen in bed. En dat we dat veel eerder hadden moeten doen. Dat hij me al na de eerste date wilde zoenen maar niet durfde.
Hij durft je al 4 dates nauwelijks aanraken, maar ineens begint ie wel irritante "sexy" berichten te sturen?
Wat mij betreft zou er komende date juist niets gebeuren dan.
Wacht ie nog maar een paar dates op die zoen en eventueel meer.
Ik zou er namelijk spontaan van opdrogen.
Stap voor stap bovendien.
Je kent elkaar nauwelijks.
Eerst maar es met dat zoenen beginnen.
De rest volgt vanzelf wel es een keertje.
Als hij "ment to be" is, heb je nog 50 of 60 jaar om kinderen te verwekken en samen 't bed in te duiken.
dinsdag 20 november 2018 om 23:22
Nou nou er zit nogal veel tussen enerzijds een schriftelijk verzoek in drievoud laten tekenen voor er gezoend mag worden en anderzijds verkrachting. Consent is belangrijk maar je kunt ook alle spanning erafhalen.
Esther Perel: "we might have more exciting, playful, even frivolous sex if we were less constrained by our cultural penchant for democracy in the bedroom."